אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
למסלול בלבד: האופנוע היקר ביותר של ק.ט.מ בישראל
ראשי » דו-גלגלי » למסלול בלבד: האופנוע היקר ביותר של ק.ט.מ בישראל
ק.ט.מ RC 8C

למסלול בלבד: האופנוע היקר ביותר של ק.ט.מ בישראל

יחידה אחת של ק.ט.מ RC 8C נחתה בימים אלו בישראל. מעבר להיותו אופנוע קיצוני וסופר מדליק, הוא גם האופנוע היקר ביותר של ק.ט.מ שנמכר בארץ אי פעם

אופיר דואק 30/08/2023 צלם: ניר עמוס, יצרן

ק.ט.מ אמנם נטשה לפני מספר שנים את קטגוריית הסופרבייק כאשר הפסיקה לייצר את ה-RC8 הייחודי, אבל לא לגמרי. בשנתיים האחרונות מציעה ק.ט.מ את RC 8C  – אופנוע סופרבייק ייעודי למסלול שפותח בשיתוף סדנת Kaemer עבור רוכבים ספורטיביים שמפנטזים על אופנוע ה-MotoGP הכתום ויכולים להרשות לעצמם אופנוע לסוף שבוע שלא יכול לעלות לכביש הציבורי.

ק.ט.מ RC 8C הוצג לראשונה מהדורה של 100 יחידות לשנת 2022, ולקראת 2023 עבר האופנוע כמה שדרוגים וזכה לסדרת יצור נוספת, הפעם של 200 יחידות. יחידה אחת מתוכן, מספר 162 ליתר דיוק, נחתה בימים אלו בישראל לאחר שנרכשה על ידי משחיזן אלמוני. האופנוע בעל לוחית רישוי אפורה נושא תג מחיר של 225 אלף שקלים, מה שהופך אותו לאופנוע היקר ביותר של ק.ט.מ שנמכר בישראל מעולם (ומן הסתם היה יקר עוד יותר אם היה יכול לקבל לוחית רישוי צהובה).

האופנוע מתבסס למעשה על אופנוע מסלול שפיתחה Karmer על בסיס מנוע הטווין המקבילי של הדיוק 890 שעבר לא מעט שדרוגים. במהדורת 2023 קיבל המנוע שסתומים וטלטלים מטיטניום, מערכת ניהול חדשה, גוף מצערת גדול יותר ויחס דחיסה גבוה יותר. יחד עם מערכת פליטה מלאה מטיטניום של אקרפוביץ’ עלה ההספק ב-7 כ”ס ועומד כעת על 135 כ”ס ב-11,000 סל”ד, עם מומנט של כמעט 10 קג”מ ב-8,250 סל”ד.


האופנוע במהדורתו העדכנית קיבל כנפונים בסגנון אופנוע ה-MotoGP של ק.ט.מ, פרינג דקיק ועוד קצת סיבי פחמן שהורידו את משקלו היבש ל-142 ק”ג כולל מתנע חשמלי. אל כל אלו מצטרפים מתלי WP מתכווננים מסדרת APEX PRO, מערכת בלימה של ברמבו ושפע של מערכות עזר אלקטרוניות הניתנות לכיול. בקיצור, כל מה שצריך כדי לתת בגז על המסלול באופנוע שלא היינו רוצים להוציא מהסלון.

KTM ק.ט.מ ק.ט.מ RC 8C
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד