אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חולמים לפתוח פוד טראק? לטויוטה יש תשובה עבורכם
ראשי » חדשות » חולמים לפתוח פוד טראק? לטויוטה יש תשובה עבורכם
טויוטה ראנגה

חולמים לפתוח פוד טראק? לטויוטה יש תשובה עבורכם

טויוטה מציגה באינדונזיה קונספט לטנדר עירוני רב תכליתי וחשמלי, היכול לשמש בסיס למגוון תצורת מאמבולנס וקאמפר ועד למגוון אפשריות של פוד טראק

יובל לוי 17/08/2023 צלם: יצרן

בשנים האחרונות נפוצה בישראל תרבות הפוד טארקס , מזנונים ניידים בתוך רכבים מסחריים, לרוב דגמי מסחריות ישנות בניחוח וינטאג’. אלא שבמזרח הרחוק תרבות הפוד טראקים קיימת כבר שנים ארוכות על בסיס כלים מסחריים זעירים שנפוצים בערים הדחוקות.

טויוטה זיהתה את הפוטנציאל והציגה לאחרונה בתערוכת הרכב הבינלאומית באינדונזיה טנדר קונספט בשם ראנגה (Rangga). מדובר ברעיון לרכב מסחרי עירוני רב תכליתי שהרוכשים יוכלו להתאים אותו למגוון שימושים לפי הצורך. במידה ותהיתם, השם רנאגה מגיע במקור מהמילה רונגו, שמשמעותה באינדונזית היא גיבור.

הראנגה קטן המידות בנוי על בסיס שלדת סולם עם תא נהג נפרד כאשר מאחוריו ניתן לבצע התאמה ובניה איישת של ארגז או מרכב למגוון שימושים. טויוטה חשפה את הראנגה עם מספר רעיונות כגון ראנגה המשמש כבית קפה נייד, ראנגה המשמש כאמבולנס, ראנגה המשמש כעמדת שירות למכשירים סלולאריים, ראנגה “אוטו גלידה”, קאמפר לחובבי טיולים וראנגה המשמש כמכונית Pace Car. כל אלו, לטענת טויוטה, הן רק דוגמאות לשלל האפשרויות שניתן לייצר באמצעות הפלטפורמה הזו.


טויוטה עדיין לא פרסמה פרטים טכניים על טנדר הקונספט החדש למעט העובדה שהוא אמור להיות בעל הנעה חשמלית. במסגרת ההודעה לעיתונות, טויוטה ציינה שהגרסה ביצור סדרתי של הראנגה תגיע בעתיד ותוצע לשוק האינדונזי ומן הסתם בעקבות כך לשווקים נוספים במזרח, אך עם זאת, ההודעה לא ציינה תאריך ספציפי. הרעיון של הראנגה היה יכול להיות נחמד עבור מי שחולם לבנות בישראל פוד טראק קטן במחיר נוח, אך רוב הסיכויים שגרסת הייצור של טויוטה ראנגה לא תיוצא כלל למערב וחבל.

טויוטה טויוטה אינדונזיה טויוטה רנאגה פוד טראק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד