אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אבארט 695 טריביוטו חדשה: והפעם 131 ראלי
ראשי » חדשות » אבארט 695 טריביוטו חדשה: והפעם 131 ראלי

אבארט 695 טריביוטו חדשה: והפעם 131 ראלי

אבארט לוקחים השראה מאחת ממכוניות הראלי שמככבות בחלומו של כל איטלופיל. הקשר למקור לא באמת קיים, אבל הנגיעות הקטנות מוצלחות כרגיל

אריאל אלסיבוני 09/05/2022

את הפיאט אבארט 131 ראלי, אני משער שלא צריך להציג לך. בימים אלו מצויינים 40 שנה למרוץ האחרון של הגרסה הקיצונית של ה-131 ואפשר לסמוך על אבארט שיציינו את המאורע הזה. אז אבארט 695 טריוביוטו 131 ראלי, אמורה לעשות כבוד למכונית המקורית. או משהו בסגנון. בכל מקרה היא תיוצר במהדורה מוגבלת עם 695 יחידות בלבד ברחבי העולם.

אבארט 695 טריוביוטו 131 ראלי מצוידת באותו מנוע מוכר המספק כאן 180 כ”ס. המהירות המרבית היא 225 קמ”ש והתאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש מתרחשת תוך 6.7 שניות בלבד. הין השאר אפשר למצוא כאן, בולמי FSD ומערכת בלימה ייעודית הכוללת קליפרים של ברמבו מאלומיניום ו-4 בוכנות מלפנים ודיסקים מאווררים 305 מ”מ ו-240 מ”מ מאחור.

עיקר העבודה נעשה על האלמנטים הויזואליים. יש כאן חישוקי סגסוגת שחורים בגודל 17 אינץ’ עם גימור בחיתוך יהלום ומערכת פליטה (רקורד מונזה) משופרת עם יציאות אנכיות. בולט יותר מכל אלו הוא הספוילר האחורי שניתן לכוונן ל-12 מצבים, עד ל-60 מעלות נטייה. לפי אבארט, במהירות של 200 קמ”ש עם זווית מקסימלית, העומס האווירודינמי עולה עד 42 ק”ג. אבל למי אכפת – זה פשוט נראה נהדר…

abarth (16 of 16)abarth (16 of 16)Preview
abarth (15 of 16)abarth (15 of 16)Preview
abarth (14 of 16)abarth (14 of 16)Preview
abarth (13 of 16)abarth (13 of 16)Preview
abarth (12 of 16)abarth (12 of 16)Preview
abarth (6 of 16)abarth (6 of 16)Preview
אבארט 695 טריביוטו 131 ראליאבארט 695 טריביוטו 131 ראליPreview
abarth (8 of 16)abarth (8 of 16)Preview
abarth (9 of 16)abarth (9 of 16)Preview
abarth (10 of 16)abarth (10 of 16)Preview
abarth (11 of 16)abarth (11 of 16)Preview
abarth (1 of 16)abarth (1 of 16)Preview
abarth (2 of 16)abarth (2 of 16)Preview
abarth (3 of 16)abarth (3 of 16)Preview
abarth (4 of 16)abarth (4 of 16)Preview
abarth (5 of 16)abarth (5 of 16)Preview

 


הפיאט הקטנה, סליחה, אבארט הקטנה מקבלת גם צביעה דו-גוונית המשלבת את הכחול-ראלי המקורי של ה-131.  עוד איזכורים כוללים צללית בחלק התחתון של דלת המכונית, על לוח מחוונים ועל משענות הראש של המושבים החדשים. אפרופו מושבים, אלו הם מושבי בד של Sabelt עם תפרים כחולים בהשראת, נו אתם כבר יודעים.

 

כל אלו אמורים להזכיר לנהג את ההיסטוריה של ה-131 על מסלולי הראלי. עם הופעה ראשונה בגרופ 4  ב-1976 בקבוצה 4, 18 ניצחונות במרוצים בינלאומיים, שלוש אליפויות יצרנים (1977, 1978 ו-1980) ושתי אליפויות נהגים עם וולטר רוהרל ומרקו אלן. כמובן שהבסיס שהגיע מפיאט קיבלת חיזוק והתאמה משמעותי לצורך התפקיד החדש ועם הטווין-קאם האיטלקי המפורסם, ההנעה האחורית והטיפול של אבארט, המכוניות המקוריות היו לא רק מהירות אלא גם מאוד איך נאמר זאת… פוטוגניות על מסלולי הראלי.

אבארט 695 טריביוטו 131 ראלי

 

ואם כבר ראלי, אז אולי בסטלנטיס היו צריכים להוציא גרסת אליטליה עם צביעה תואמת. בעצם תהילת הראלי כבר עתיקה, אליטליה כבר לא קיימת ואם מסביב יהום הסער החשמלי, ומכוניות כמו ה-131 ראלי הן נחלת העבר, נסתפק בזיקוק הקטן של אבארט. עם הקריצות הנכונות כמובן.

131 ראלי אבארט 595 אבארט 595 חוות דעת אבארט חדשה אבארט יד 2 אבארט מחירון אבארט משופרת אבארט' פיאט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד