אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ארבע קטנות חמות שחייבות להיות כאן
ראשי » מגזין » ארבע קטנות חמות שחייבות להיות כאן

ארבע קטנות חמות שחייבות להיות כאן

השוק הישראלי שופע מתמיד, אבל עדיין אנחנו מוצאים על מה להתלונן. הנה 4 מכוניות קטנות שלדעתנו כבר היו צריכות להיות מיובאות לכאן, מזמן

אריאל אלסיבוני 31/10/2021

השוק המקומי הפך מתוחכם ורחב יותר. בזה אין ספק. האפשרויות העומדות בפני רוכש רכב ישראל ממוצע רבות ומגוונות. אבל אנחנו לא רוכשי רכב ישראליים ממוצעים. אנחנו רוצים קצת יותר מהמכונית שלנו. קצת שמחת חיים, קצת ייחוד, קצת מהירות. מכונית קטנה, אבל כזו שכוונה למקומות שבהם המכונית של ישראל ישראלי לא תדרוך ביום-יום. למה הן לא כאן? שאלה מצוינת. התשובה כרגיל תכלול מילים כמו תכנון מלאי, כדאיות כלכלית, צפי מכירות וגודל קהל היעד (תרגיש חופשי להוסיף עוד כמה משלך). כך או כך, אלו ארבעת המכוניות שלדעתנו היו יכולות להפוך את הכבישים שלנו למקום שמח יותר.

טויוטה יאריס GR

בפשטות זו המכונית שיכולה למלא את המקום של רפליקות הראלי היפניות. המכונית הזו מחוברת בקשר ישיר למכונית הראלי של טויוטה – וזה לא יכול להיות רע. לא עם 261 כ”ס, גיר ידני ומערכת הנעה כפולה שיודעת להעביר עד 70 אחוז מהמומנט לאחור. המשקל נמוך מהמקובל בימים אלו (1,280 ק”ג) ואין צל של ספק שהמכונית הזו תוכל לעשות צרות גם לגדולות, חזקות, נחשבות ויקרות ממנה.

500_gryaris2020-189500_gryaris2020-189Preview
500_gryaris2020-158500_gryaris2020-158Preview
500_gryaris2020-160500_gryaris2020-160Preview
500_gryaris2020-126500_gryaris2020-126Preview
500_gryaris2020-129500_gryaris2020-129Preview
500_gryaris2020-131500_gryaris2020-131Preview
500_gryaris2020-109500_gryaris2020-109Preview

 


יונדאי I20N

אם היונדאי I20N טובה כמו גרסת ה-N של ה-I30, זו אמורה להיות מכונית ספורטיבית נהדרת. הכוח כאן קצת יותר נמוך מהאחות הגדולה (204 כ”ס), וכך גם המשקל (1,190 ק”ג). אלברט בירמן, את השם אתה כבר מכיר, ככל הנראה עשה את מה שהוא יודעת לעשות גם כאן. גם בקטגוריה הזו מדובר בניסיון ראשון ספורטיבי של הקוריאנים (ולא הגטס GLF 1.6 ל’ הידנית לא ממש נחשבת כאן) כזו שממש יכולה לנגן על שני הדברים האהובים על הקהל הישראלי – אמינות ושמירת ערך – עם פלפל לשם שינוי.

hyundai-all-new-i20-n-04hyundai-all-new-i20-n-04Preview
hyundai-all-new-i20-n-06hyundai-all-new-i20-n-06Preview
hyundai-all-new-i20-n-07hyundai-all-new-i20-n-07Preview
hyundai-all-new-i20-n-08hyundai-all-new-i20-n-08Preview
hyundai-all-new-i20-n-15hyundai-all-new-i20-n-15Preview
hyundai-all-new-i20-n-02hyundai-all-new-i20-n-02Preview
hyundai-uk-i20-n-0721-interior-01hyundai-uk-i20-n-0721-interior-01Preview
hyundai-uk-i20-n-0721-interior-04hyundai-uk-i20-n-0721-interior-04Preview

 

פורד פיאסטה ST

גם כאן, אותו התמהיל. קטנה חמה, מחברה שעשתה לעצמה שם בכיול שלדות הנעה קדמית, משקל מתחת ל-1,200 ק”ג ומנוע קטן מוגדש עם 200 כ”ס. במקרה הספציפי הזה, גם מדובר במכונית זולה למדי, בייחוד לעומת אלו שמופיעות ברשימה מעלה. במקרה של הפיאסטה מדובר גם בטרי יחסית שמבוסס על הפיאסטה החדשה שהוצגה זה מכבר.

New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview

 

סוזוקי סוויפט ספורט

המכונית הכי זולה ברשימה הזו, היא גם זו שאנחנו הכי מחכים לה. היא מוכרת לנו (אומנם ברמת שיפור כזו או אחרת) מחברות ההשכרה שמפוזרות מסביב לנורבורגרינג ותמיד מפתיע לגלות כמה המתכון הבסיסי הזה מהנה, עם העדכונים הנכונים, גם על המסלול הכי תובעני בעולם. זו מכונית פשוטה יותר משאר המכוניות ברשימה, אבל עם 130 כ”ס, גיר ידני (6 היל’), 1,000 ק”ג וצמיגים צנועים – זה בדיוק המתכון להנאה פשוטה מנהיגה.

key_img01key_img01Preview
key_img03 (1)key_img03 (1)Preview
key_img08key_img08Preview
in_img01in_img01Preview

טויוטה טויוטה יאריס טויוטה יאריס GR יונדאי יונדאי I20 יונדאי I20N יונדאי N סוזוקי סוזוקי סוויפט סוזוקי סוויפט ספורט פורד פורד פיאסטה פורד פיאסטה ST
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד