אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הוצג: ימאהה R7
ראשי » דו-גלגלי » הוצג: ימאהה R7

הוצג: ימאהה R7

ימאהה לוקחת שם אייקוני ומצמידה אותו לאינטרפטציה חדשה של פלטפורמה מוצלחת

אריאל אלסיבוני 19/05/2021

ימאהה R7, השם הזה מעביר צמרמורת אצל כל חובב מירוצים ותיק. האופנוע המקורי, היה חיית סופרבייק טהורה שיוצרה רק ב-500 יחידות למטרת הומולוגציה. הפרויקט הזה אולי לא היה סופר-מוצלח בראי ההיסטוריה, אבל עדיין מדובר באחד מהאופנועים היפניים הנחשקים, הנדירים והיפים ביותר שיוצרו אי-פעם.

בואו נקפוץ 23 שנים קדימה אל העידן הנוכחי. קטגורית הסופרספורט נגוזה, ובמקומה צצים כלים ספורטיביים עם יחידות הנעה שפויות, מחיר זול ושימושיות גבוהה יותר. ימאהה נכנסים למקום הזה עם הפלטפורמה הסופר-מוצלחת של ה-MT07. אז אחרי שזיעזעה את עולם האדוונצ’ר עם הפלטפורמה הזו, היא תנסה לעשות את אותו דבר לקטגורית הספורטיביים הבינוניים.

המתכון פשוט למדי. אותו CP2 מוכר (74 כ”ס) מניע גם את הגרסה הזו. הוא מקבל ניהול מנוע שונה, יניקת אוויר משופרת ומערכת פליטה חדשה. יש גם יחס העברה קצר יותר להילוך השני ובימאהה טוענים שהטווין הגמיש הזה שומר על התחושה העבה של רצועת הכוח ומקבל תגובות נשלטות ומדויקות יותר למצערת.


 

השינויים הגדולים יותר נשמרים למעטפת ולמכלולים. מעבר לעיצוב החדש, המושב הצר יותר ועוד התאמות לייעוד החדש, אפשר למצוא כאן שינויים מהותיים. הרגליות הוזזו לאחור, מלפנים יש קליפ-אונים אלו נועדו להקל על תפעול ברכיבה מהסוג הנכון. בימאהה מספרים עם היעילות האוירודינמית של המעטפת.

2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_004_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_004_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_005_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_005_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_006_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_006_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_007_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_007_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_008_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_008_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_009_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_009_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_010_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_010_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_012_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_012_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_013_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_013_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_014_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_014_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_STU_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_STU_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_005_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_005_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_007_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_007_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STU_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STU_001_03_previewPreview

 

בחזית המתלים אפשר למצוא מזלג מתכוונן באופן מלא של קאיאבה מלפניה (בקוטר 41 מ”מ) וגם את הבולם האחורי ניתן לכוונן באופן מלא. הבלמים הראדיאלים (גם המשאבה) לופתים צמד דיסקים בקוטר 298 מ”מ מלפנים (נשמע לכם מוכר?). עוד לטובת החידוד בסיס הגלגלים התקצר במעט וזווית ההיגוי חדה יותר. למי שחייב, קוויק-שיפטר הוא אופציה בתשלום (אצלנו? עדיין לא ידוע) ואין מערכות עזר לרוכב (למעט ABS).

ימאהה R7
לא התאפקנו. ימאהה YZF R7 (OW02)

 

עכשיו לשאלת השאלות – כמה? למרות עלותו הנמוכה של MT07 רגיל, אנחנו משערים שהמחיר יהיה באזור ה-70,000 שקלים (פלוס מינו באיזור הטנרה 700). אם ימאהה הצליחה לצקת קצת “רייסריות” לתוך ה-R7, כמו שיצקה “אדוונצ’ר-ראלי” לתוך הטנרה, זה עומד להיות אופנוע מעניין מאוד למי שרוצה ניחוח ספורטיבי, מבלי ללכת עד הסוף.

לעמוד הדגם של ימאהה R7 

הוצג ימאהה R7 ימאהה ימאהה R7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד