אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
השקה מקומית: ק.ט.מ במסלול
ראשי » מבחני דרכים » השקה מקומית: ק.ט.מ במסלול

השקה מקומית: ק.ט.מ במסלול

ק.ט.מ בחרו להציג את בציר האספלט העדכני שלהם במסלול בפצאל ולא באיזה אולם ממוזג. כן, היה חם.

אריאל אלסיבוני 08/09/2020 צלם: בני דויטש

ק.ט.מ משיקה בישראל את ה-890 דיוק R וה-1290 סופר-דיוק R על המסלול בפצאל. מאחורי המשפט הזה נחים לא מעט דברים אבל מה שעובר לי בראש זה רק דבר אחר. “בואנה, יש להם ביצים” או משהו בסגנון הזה.

לא דבר חריג לכאורה במדינה מתוקנת. בעוונותיי, לאורך השנים נכחתי בלא מעט רכיבות השקה על מסלול. אבל הן לא היו כאן. הן היו במקומות אחרים בהם דברים כאלו הם עניין שבשגרה. בישראל אני זוכר שלושה אירועים כאלו. האחד השקת הג’יקסר 750 על המסלול בנחשונים ז”ל לפני יותר מעשור. השני השקת אופנועים בנפח בינוני של הונדה על המסלול בכוכב יאיר (כן, כן, ז”ל) לפני חצי עשור. ועכשיו זה.

ק.ט.מ הביאו שני 890 בתוליים ו-1290 דנדש לכבוד האירוע. ולידם בפיטס כל אופנוע הדגמה אחר שנח באולם היבואן. חבר את זה לחום האדיר בבקעה, לקולגות שלא תמיד יודעים איפה עובר הגבול ולעובדה שמדובר בכלים כוחניים למדי, ותסכים איתי – ביצים גדולות.

מרגיש בבית. 1290 סופר-דיוק R בפצאל

 


בנימה אישית אני רוצה לספר לך שאירועים מסוג זה, הם לא תמיד הדרך הכי טובה להתרשם מכלי כזה או אחר. הזמן דחוק, מספר כלים, החום המעיק או כל תירוץ אחר. מבחן אמיתי, כזה שלוקח אותך ואת המכונה לאורך כמה מאות ק”מ של היכרות עמוקה, לא יהיה כאן. אז אחרי ששיחררתי אותי ואותך מהעניין הזה, תן לי לספר לך מה עבר לי בראש כשנחתתי בפצאל. מהמזגן במרצדס לתופת של הביקעה.

אז הפיטס של המסלול הנהדר הזה מלא עכשיו בכלים כתומים. מקטן עד גדול מסינגלים מהמזרח ועד הגלגול הכי-הכי של ה-LC8. זה הזמן לעלות על ציוד. ולראות מה הסיפור פה. היום, יישחקו הכלים לפנינו.

כמו שצריך…

 

ק.ט.מ 890 דיוק R

האופנוע הזה לוקח את ה-790 דיוק לרמה גבוהה יותר. לטעמי מתבקשת. זה האופנוע שק.ט.מ היו צריכים להציג מלכתחילה. המנוע כאן חזק יותר, הנפח טיפס ואיתו ההספק (121 כ”ס, 166 ק”ג). אבל זו לא הנקודה העיקרית כאן. זאת אומרת, היא משמעותית ומהנה, הכוח זמין ונשלט ושולח את הגלגל הקדמי לשמיים בשמחה, אבל יש דברים חשובים יותר.

מיתלים לדוגמה. לעומת הסידור הבסיס מאוד של ה-790 יש כאן בולמי APEX של WP. אלו רכיבים איכותיים שגם מרגישים ככה וגם מאפשרים יכולת כיוונון כמו שצריך. התוצאה היא הצמדה משובחת של הצמיגים לאספלט הלוהט ובעיקר שמירה על יציבות כיוונית משופרת משמעותית. זה מורגש בכל רגע, ובייחוד בכל אחד משלבי הפנייה.

אפשר לציין באותה נשימה גם את מערכת הבלימה שקפצה למקום אחר עם מונובלוקים ראדיליים עדכניים של ברמבו, שחובקים דיסקים גדולים יותר. כל הדברים האלו ביחד התבטאו בצורה מושלמת על המסלול, עם שפע של ביטחון לרוכב, משחקיות אדירה וחיוך גדול מתחת לקסדה. רכיבה לצד ה-790 הראתה בקלות את ההבדל המשמעותי שיש בין שני הדגמים האלו.

N-VAN (14 of 14)N-VAN (14 of 14)Preview
N-VAN (13 of 14)N-VAN (13 of 14)Preview
N-VAN (12 of 14)N-VAN (12 of 14)Preview
N-VAN (1 of 4)N-VAN (1 of 4)Preview
N-VAN (2 of 4)N-VAN (2 of 4)Preview

 

לכבוד הגעת ה-890 מחירו של ה-790 עודכן אל מתחת ל-70,000 שקלים. ה-890 יימכר כאן ב-79,900 שקלים.

 

ק.ט.מ 1290 סופר-דיוק R

איך אני אנסח את זה בעדינות? 180 כ”ס על 185 ק”ג עטופים בהכי טוב שק.ט.מ יודעת להציע היום. אבל כרגיל הסיפור כאן עמוק יותר מצמד הנתונים שהובאו כאן. למעשה, למעט המנוע ששופר, כל השאר כאן חדש לגמרי. המחיר למי שחייב לדעת נקבע על 142,900 שקלים.

אם הזכרנו את המנוע נמשיך לרגע איתו, השינויים העיקריים כאן הם גל ארכובה קל יותר ומערכת הזנת דלק ושונה שמביאים את התפוקה כאן ל-180 כ”ס כאמור ולא פחות מ-14.2 קג”מ. בריא. מסביב למנוע הזה יש אופנוע חדש כאמור. זה אומר שלדה, זרוע אחורית וכל מערכת עזר לרכיבה שיש בספר.

עכשיו קח את היצירה הסופר-טכנולוגית הזו, על האלקטרוניקה, קרבון ואלומיניום שמפארים כל פינה בה ותשליך אותו לתוך הסבך הצפוף והטכני של פצאל. מה אתה חושב שתקבל? בדיוק ההיפך. למרות היכולת, הכוח, והתחכום, הביסט 3.0 פשוט מתפקד בצורה מעוררת השתאות, גם על פינה צפופה שכביכול קטנה על מידותיו.

N-VAN (8 of 14)N-VAN (8 of 14)Preview
N-VAN (10 of 14)N-VAN (10 of 14)Preview
N-VAN (11 of 14)N-VAN (11 of 14)Preview
by benny doutsh (422)by benny doutsh (422)
מרגיש בבית. 1290 סופר-דיוק R בפצאל
Preview
N-VAN (7 of 14)N-VAN (7 of 14)Preview
N-VAN (6 of 14)N-VAN (6 of 14)Preview
N-VAN (5 of 14)N-VAN (5 of 14)Preview
N-VAN (4 of 14)N-VAN (4 of 14)Preview
N-VAN (4 of 4)N-VAN (4 of 4)Preview
N-VAN (3 of 4)N-VAN (3 of 4)Preview
N-VAN (3 of 14)N-VAN (3 of 14)Preview
N-VAN (1 of 14)N-VAN (1 of 14)Preview
N-VAN (2 of 14)N-VAN (2 of 14)Preview

 

זו מגה-מכונה, שרותמת את כל מה שיש בה לטובת הרוכב ולא נגדו. כזו שמאפשרת לך באמת לעוף. כאמור ההקפות הספורות לא מגיעות בכדי להחליף מבחן מלא, אבל הרושם הראשוני הוא של כלי חזק, קל ומאוד לא מאיים לרכיבה. למרות תנוחת הרכיבה הראשונית שמרגישה גבוהה על כלי צר יחסית. מעניין יהיה לגלות איך הוא מתפקד בסיטואציות רכיבה אחרות, ולרדת לעומקו. נעשה את זה, בקרוב.

 

ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד