אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS
ראשי » חדשות » 3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS
ב.מ.וו M2 CS

3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS

ב.מ.וו מציגה גרסה קיצונית וכוחנית ל-M2, אלו הדברים שצריך לדעת עליה

אריאל אלסיבוני 11/11/2019

מנוע: ב.מ.וו M2 CS מקבלת את אותו המנוע שמצוי ב-M4 ‘קומפטישן’ עם 450 כ”ס ב-6,250 סל”ד ו-55.9 קג”מ מ-2,350 סל”ד. היא מגיעה עם תיבה ידנית עם 6 יחסי-העברה כשמוצעת גם תיבת ה-DCT כאופציה. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 4.2 ש’ עם התיבה הידנית ו-4 ש’ עגולות עם ה-DCT. ה-CS מגיעה עם חבילת ‘דרייבר M’ מה שאומר, בין השאר שמהירות עומדת על 280 קמ”ש ולא עם המגבלה הרגילה ל-250 קמ”ש.

שליטה: ב.מ.וו M2 מגיעה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה ומתלים אדפטיביים שניהם רכיבים רשמיים של חטיבת M. יש כאן גם לא מעט קרבון בעיקר בגג ובמכסה המנוע. יש גם מערכת פליטה של M, חישוקי 19 אינץ’ עם מישלין פיילוט-ספורט קאפ 2 מוערכים. הקרבון גלש גם לתוך תא הנוסעים עם קונסולה מרכזית, הגה ועוד רכיבים מהחומר האקזוטי. יש גם סמלי CS מוארים אם לרגע שכחת לאן אתה נכנס. את כל הטוב הזה אמורים לעצור דיסקים גדולים יותר כשמלפנים מדובר ביחידות בקוטר 400 מ”מ וקליפרים בעלי 6 בוכנות.

ישראל: ב.מ.וו M2 CS עדיין לא נמצאת אצלנו באופן רשמי. אין גם מחיר מוצהר. בדלק מוטורס ייבאו אותה לפי דרישה ספציפית כשהמחיר אמור להיות גבוה למדי. מעבר לים גרסת ה-CS יקרה יותר ב-50 אחוזים מה-M2 הרגילה.

ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview

M2 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד