אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS
ראשי » חדשות » 3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS
ב.מ.וו M2 CS

3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS

ב.מ.וו מציגה גרסה קיצונית וכוחנית ל-M2, אלו הדברים שצריך לדעת עליה

אריאל אלסיבוני 11/11/2019

מנוע: ב.מ.וו M2 CS מקבלת את אותו המנוע שמצוי ב-M4 ‘קומפטישן’ עם 450 כ”ס ב-6,250 סל”ד ו-55.9 קג”מ מ-2,350 סל”ד. היא מגיעה עם תיבה ידנית עם 6 יחסי-העברה כשמוצעת גם תיבת ה-DCT כאופציה. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 4.2 ש’ עם התיבה הידנית ו-4 ש’ עגולות עם ה-DCT. ה-CS מגיעה עם חבילת ‘דרייבר M’ מה שאומר, בין השאר שמהירות עומדת על 280 קמ”ש ולא עם המגבלה הרגילה ל-250 קמ”ש.

שליטה: ב.מ.וו M2 מגיעה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה ומתלים אדפטיביים שניהם רכיבים רשמיים של חטיבת M. יש כאן גם לא מעט קרבון בעיקר בגג ובמכסה המנוע. יש גם מערכת פליטה של M, חישוקי 19 אינץ’ עם מישלין פיילוט-ספורט קאפ 2 מוערכים. הקרבון גלש גם לתוך תא הנוסעים עם קונסולה מרכזית, הגה ועוד רכיבים מהחומר האקזוטי. יש גם סמלי CS מוארים אם לרגע שכחת לאן אתה נכנס. את כל הטוב הזה אמורים לעצור דיסקים גדולים יותר כשמלפנים מדובר ביחידות בקוטר 400 מ”מ וקליפרים בעלי 6 בוכנות.

ישראל: ב.מ.וו M2 CS עדיין לא נמצאת אצלנו באופן רשמי. אין גם מחיר מוצהר. בדלק מוטורס ייבאו אותה לפי דרישה ספציפית כשהמחיר אמור להיות גבוה למדי. מעבר לים גרסת ה-CS יקרה יותר ב-50 אחוזים מה-M2 הרגילה.

ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview

M2 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד