אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קיה ספורטאז’: עכשיו הטורבו
ראשי » חדשות » קיה ספורטאז’: עכשיו הטורבו
קיה ספורטאז': עכשיו הטורבו

קיה ספורטאז’: עכשיו הטורבו

קיה ספורטאז' מקבל מנוע טורבו עדכני עם הנעה קדמית. המחיר - 170,000 שקלים

אריאל אלסיבוני 01/05/2019

כשהושקה מתיחת הפנים של קיה ספורטאז’ בישראל לפני אי אילו חודשים, היצע המנועים נראה מוגבל משהו. מנוע ה-2.0 ל’ החביב והמוכר ולצידו דיזל עדכני – לא בדיוק האופציה האהובה על הקהל הישראלי. כעת מקבל קיה ספורטאז’ גרסת מנוע עדכנית ומתאימה יותר.

את המנוע, הגרסה החזקה של מנועי ה-“גאמא”, הזה אנחנו מכירים מעוד דגמים בקונצרן יונדאי. מדובר בבלוק בעל ארבעה הציל’, שמוציא מ-1.6 ל’ 177 כ”ס בעזרת מגדש טורבו. גם נתון המומנט נאה עם 27 קג”מ שזמינים כבר מ-1,500 סל”ד. התיבה שמעבירה את הכוח הזה לגלגלים הקדמיים היא ה-DCT של הקונצרן: רובוטית עם מצמד כפול ו-7 יחסי-העברה.

נתונים רשמיים נוספים, כמו משקל וביצועים, לא קיימים. לפי היבואן הגרסה הזו נכנסת לייצור ממש עכשיו כשמשלוח ראשון אמור להגיע במהלך החודש. באתר היצרן הרשמי לא מופיעים נתונים לגרסה זו. בארץ מדברים על נתונים משוערים: 1,577 ק”ג ו-201 קמ”ש.

קיה ספורטאז': עכשיו הטורבו
מנוע עדכני ובקרת שיוט אדפטיבית. קיה ספורטאז’

 


לפי נתוני היצרן 1,577 ק”ג הוא משקלה גרסת ההנעה הכפולה עם מנוע הדיזל. לנו נראה הגיוני יותר שהטורבו הנעה קדמית יעמוד כמו הגרסה הידנית (על 1,415 ק”ג) בצירוף המשקל של תיבת ה-DCT (בערך 33 ק”ג) – בערך 1,488 ק”ג. גם נתוני הביצועים אמורים להיות טובים יותר מזו של גרסת ההנעה הכפולה (הכבדה יותר ולמרות המשיכה העדיפה), אז אפשר לצפות ליותר מ-201 קמ”ש ופחות מ-9.1 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש.

ספורטאז' קיה קיה ספורטאז'
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד