אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ דיוק 790 בישראל: הנה 3 דברים שצריך לדעת
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ דיוק 790 בישראל: הנה 3 דברים שצריך לדעת
ק.ט.מ דיוק 790

ק.ט.מ דיוק 790 בישראל: הנה 3 דברים שצריך לדעת

הנייקד החדש והמסקרן של ק.ט.מ כאן, עם תג מחיר של 80,000 שקלים ורשימת מכלולים מעניינת

רון גלולה 30/04/2018

לא מעט שחקנים קיימים בשוק הנייקד בנפחים שבין 750 ל-900 סמ”ק. מול אלו נוחת בישראל היום ק.ט.מ דיוק 790. אבל הסיפור כאן עמוק יותר מזה, היות וזו פלטפורמה חדשה לחלוטין, עם מנוע חדש לחלוטין עבור ק.ט.מ – כאלו שעתידים לשרת דגמים נוספים.

היות ומדובר בכלי חדש לחלוטין, יש לא מעט על מה לספר כאן. אנחנו מרכזים את המידע עבורכם בשלוש נקודות עיקריות, כאלו שמספרות את הסיפור כולו.

המנוע: זהו מנוע חדש לחלוטין בתצורה לא אופיינית לק.ט.מ – טוווין מקבילי. בק.ט.מ שמו כמה דגשים בפיתוח המנוע הזה. קודם כל הם רצו להעניק לו תחושות של וי-טווין אז הם בנו גל ארכובה עם הבדל של 45 מעלות בין הבוכנות. הם גם שחקו עם סדר ההצתה מאותה הסיבה.

ק.ט.מ דיוק 790


עוד דגש היה משקל ומימדים נמוכים. כך לדוגמה הבלוק והצילנדרים יצוקים בחתיכה אחת. התוצאה? מנוע קטן למדי המפיק 105 כ”ס ו-8.8 קג”מ מנפח של 799 סמ”ק. יש כאן תיבה עם שישה הילוכים ומצמד מחליק וגם ארבעה מצבי ניהול למנוע מסלול, ספורט, כביש וגשם.

ק.ט.מ דיוק 790

 

כל מה שמסביב: ק.ט.מ דיוק 790 הוא לא רק יחידת הנעה. אמרנו פלטפורמה חדשה לחלוטין אז השלדה כאן באמת כזו. היא מינימלית ומשתמשת במנוע כגורם נושא עומס. המראה מינימליסטי מאוד. שלדת הזנב לדוגמה, לא מצויידת בשום חיפוי והיא למעשה חלק מהעיצוב. המשקל עומד על 174 ק”ג וגובה המושב על 82.5 ס”מ.

ק.ט.מ דיוק 790

מעבר לזה עושה רושם שק.ט.מ הרכיבו על ק.ט.מ דיוק 790 כל תוספת בספר. יש כאן בקרת משיכה עם 9 מצבים, ABS לפניה, מניעת בלימת מנוע, את המצמד המחליק הזכרנו, יש גם קוויק-שיפטר דו-כיווני, בקרת ווילי, בקרת זינוק ועוד.

ק.ט.מ דיוק 790

 

מה שחסר הם כיוונונים למזלג ההפוך מלפנים כשהאחורי מציע כיוון עומס קפיץ בלבד. מי שרוצה יותר בתחום הזה, יחכה לגרסת ה-R שתופיע, אולי, בשנה הבאה.

ק.ט.מ דיוק 790

 

אופנוע חדש באולם חדש: ק.ט.מ דיוק 790 מוצג באולם החדש של ק.ט.מ בשוקן. הוא עוצב בהתאם לקוד העיצוב של היצרן האוסטרי. הוא מתפרש על 450 מטרים רבועים וכ-2.5 מיליון שקלים הושקעו בבנייתו.

ק.ט.מ דיוק 790

 

בתוכו אפשר למצוא לא רק אופנועים. במקום יוצגו כל פרטי קטלוג האביזרים והלבוש של ק.ט.מ. גם את ק.ט.מ דיוק 790 תוכלו למצוא שם במחיר מחירון רשמי של 80,000 שקלים עם אפשרות לרכישה במזומן וללא טרייד-אין ב-77,000 שקלים.

790 דיוק ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד