אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קימקו אקסייטינג 400i – כמה פותחת?
ראשי » ווידאו » קימקו אקסייטינג 400i – כמה פותחת?
קימקו אקסייטינג 400i

קימקו אקסייטינג 400i – כמה פותחת?

כמה פותחת? המקום שבו מעניין רק זמן התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש והפעם עם קימקו אקסייטינג 400i החדש

אריאל אלסיבוני 15/04/2018

קימקו אקסייטינג 400i החדש הוא קטנוע מנהלים, כזה שממוצב במרכב השדה. יחידת ההנעה מבוססת על צילנדר בודד בנפח 399 סמ”ק המפיק 35.5 כ”ס ב-7,500 סל”ד ו-3.6 קג”מ ב-6,000 סל”ד. המשקל של החבילה הזו לפי היצרן עומדת על 189 ק”ג מה שמציב את יחס ההספק משקל של קימקו אקסייטינג 400i על 5.3 ק”ג/כ”ס.  זה אומר שכל כ”ס סוחב 5.3 ק”ג.

קימקו אקסייטינג 400i מאיץ מהר למדי אחר היסוס ראשוני קצר. עד ל-60 קמ”ש התאוצה נמרצת ואז מתמתנת מעט עד ל-100 קמ”ש. מעבר לזה הוא חוזר לצבור מהירות בקצב משביע רצון. ביצענו מספר מדידות, בראשונות התוצאות שנרשמו עמדו מעל ל-10 שניות למיאוץ הקלאסי.

אחרי כמה ניסיונות נוספים רשם מכשיר המדידה 9.7 שניות לתאוצה מעמידה מוחלטת ל-100 קמ”ש התוצאה הטובה ביותר שנרשמה באותו היום. קימקו אקסייטינג 400i לא מצויד בבקרת משיכה או בקרת זינוק והוא לא מרגיש בחסרונן. אין איבודי אחיזה על אספלט יבש וטוב.


 

קימקו אסייטינג 400i

הספק: 35.5 כ”ס ב-7,500 סל”ד

מומנט: 3.6 קג”מ ב-6,000 סל”ד

יחס הספק/משקל: 5.3

בקרת משיכה: ללא

בקרת זינוק: ללא

תאוצה 0-100 (יצרן): לא פורסם

תאוצה 0-100 (מבחן): 9.7 שניות

קימקו אקסייטינג 400i

400 אקסייטינג קימקו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד