סובארו לגאסי RS גרופ A היא לא מכונית הראלי הראשונה של סובארו וגם לא המוצלחת שבהן. אבל היא מסמנת את אבן הפינה שהובילה את סובארו ופרודרייב להצלחה אדירה בראלי, עם האימפרזה.
בזכות אותן שנים בראלי התקבעה אצלנו המשוואה של סובארו שווה רפליקת ראלי. עדיף בצבע כחול, וכדאי שיהיו לה חישוקים קלים מוזהבים.
גם על זה אחראית הלגאסי, כאשר בשנת 1993 הציגה הקבוצה את סכמת הצבעים המוכרת של הספונסר החדש אז 555 (כחול-צהוב-חישוקים מוזהבים) שליווה אותה עד לפרישתה מהראלי בשנת 2008.

שנת 1993 הייתה גם השנה האחרונה בה הלגאסי השתתפה באליפות, אבל זו הייתה יופי של שנה. כשהיא נהוגה ע”י שניים מגדולי נהגי הראלי של כל הזמנים – ארי ואטאנן וקולין מקריי – זכינו לראות את הלגאסי הגדולה (מדי) טסה בשבילים ודרכים מסביב לעולם עם שני המאסטרים האלו מאחורי ההגה.

סובארו אומנם לא זכתה באליפות עם הלגאסי, אבל במרוץ האחרון בו השתתפה (ראלי ניו זילנד) היא סיימה על הפודיום במקום הראשון כאשר קולין מקריי מאחורי ההגה. לאחר מכן הגיע תורה של האימפרזה, והקבוצה סיימה את עונת 1993 במקום השלישי.
בכל מקרה, כעת מוצעת למכירה סובארו לגאסי RS ששימשה את הקבוצה באותה עונה, אותה אחת שנהג בה ארי ואטאנן, שיחגוג בקרוב יום הולדת 66. ככה קרוב מהפניה.

במכונית הספציפית הזו ואטאנן הוביל את ראלי אקרופוליס לפני שתאונה גרמה לו לפרוש. המכונית חזרה לפרודרייב, הוחזרה למצבה המקורי ונמכרה לקבוצת מרוצים איטלקית. לאחר מכן היא חזרה לסיבוב נוסף בפרודרייב שהסבה אותה למפרט ספארי עם מרכב של אימפרזה ונמכרה בשנית, הפעם לאוסף לזכרו של ריצ’רד ברנס.
לבסוף היא התגלגלה לבעליה הנוכחי, שהחליט להחזיר אותה למצבה המקורי כסובארו לגאסי RS בתהליך שחזור ארוך שנעשה בידיו של יוצא סדנת פרודרייב. הכל שוחזר – החלט במפרט הטכני, המרכב והצביעה האייקונית.

לאור הייחוס, ולמרות החיים הלא פשוטים שעברה, בית המכירות הפומביות צופה לסכום סגירה שינוע בין 160,000 ל-190,000 דולר. ורק בשביל להניח את הדעת המכונית הזו עברה כ-100 ק”מ בלבד מאז הרסטורציה האחרונה. גרופ A עם תעודות ו-290 כ”ס טריים מתחת למכסה המנוע. מי קונה?