פורד F150 רפטור החדש הוא רכב מושך בזכות עצמו. עם ערמות של כוח ויכולת פורד F150 רפטור הנוכחי וקודמו, הפכו לסוג של מכונית קאלט.
זה מה שקורה כשלוקחים אייקון אמריקאי מובהק כמו פורד F150 רפטור ונותנים אותו לסדנה יפנית. מקבלים משהו שהוא מבלבל ומהפנט כאחד. מעין שעטנז של תרבויות. מעשה שיכול להיגמר רע מאוד, או כמו במקרה הזה – פשוט מעולה.
ברור לגמרי שהגרסה של פורד F150 רפטור בה אתם צופים כרגע לא מכילה בתוכה הרבה הגיון. כי מי לוקח מכונה שכל תכליתה לפרק שטח קשה בקצב גבוה ומדביק אותה לרצפה עם הנמכה קיצונית ומקיף אותה בקיט גוף שביר? לא בדיוק המתכון הנכון לרכבים מסוגו של פורד F150 רפטור.

אבל שימו את הדעה הקדומה בצד. מה שפנדם רוקט באני עשו כאן זה טיפול JDM קלאסי בלי הנחות: הרחבות קיצוניות, פגוש קדמי נמוך ועמוק, אגזוזים מודגשים וגלגלי רחבי שפה עם צמידי טויו שמנמנים. וכמו שזה נראה מצוין על כל מכונית אחרת זה פשוט פוגע בול עם פורד F150 רפטור. באופן מפתיע – התוצאה מיותרת ומושכת להפליא.

פורד F150 רפטור רוקט באני יוצג באופן רישמי בתערוכת טוקיו (שתיפתח מחר) כחלק מהתצוגה של צמיגי טויו. היא תהיה שם לצד הטרופי-טראק של בי-ג’יי בולדווין וההוניקורן V2 של קן בלוק. שלישיה מוטורית אמריקאית מטורללת, לא הגיונית, כמו שאנחנו אוהבים.

וזה גורם לנו לחשוב על שילוב אפשרי מעניין נוסף. את פורד F150 רפטור באני רוקט הזה, היינו מעבירים ישר להנסי. החברה הזו מייצרת את הולוסירפטור – גרסת קיצון של פורד F150 רפטור – עם 605 כ”ס, 85.9 קג”מ ו-4.2 שניות ל-60 מייל בשעה. המספרים האלו נראים לנו מתאימים מאוד לראפטור רוקט-באני. נוכל לקרוא לזה ולוסי-רפטו-באני. יש קונים?