אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כריס גודווין עוזב את מקלארן ועובר לאסטון מרטין
ראשי » חדשות » כריס גודווין עוזב את מקלארן ועובר לאסטון מרטין
כריס גודווין

כריס גודווין עוזב את מקלארן ועובר לאסטון מרטין

נהג המבחן הראשי של מקלארן עובר למחנה של אסטון מרטין, שבדיוק שמה את ה-720S על הכוונת

בן חסון 26/12/2017

ההיסטוריה של כריס גודווין ומקלארן שלובות אחת בשנייה. כיום גודווין הוא נהג המבחן הראשי של החברה, אבל הם התחילו את הדרך המשותפת עוד בשנות ה-90′ המאוחרות. ב-1997 התחרה עבורה באליפות ה-GT העולמית והיה אמור להשתתף גם בלה-מאנס (דבר שנמנע ממנו בגלל בעיות טכניות במכונית).

הוא המשיך להתחרות עבור מקלארן במשך כמה שנים, ואז עשה סיבוב בקבוצות אחרות, עד שלבסוף חזר לעבוד (ולהתחרות) עם מקלארן ומרצדס על ה-SLR. מאז הוא חלק בלתי נפרד מהיצרנית הבריטית, ולקח חלק מרכזי בפיתוח כל המכוניות של החברה בעידן החדש, החל מה-12C ועד למקלארן סנה שהוצגה לאחרונה. הוא גם זה שהקיף את הרינג עם ה-P1 בפחות מ-7 דקות בתקופה שעוד לא התרגלנו לראות זמנים שכאלה.

כעת באסטון מרטין מדווחים בגאווה שהצליחו למשוך את גודווין אליהם, וכי הוא יצטרף כבר בזמן הקרוב לעבוד על דגמיה העתידיים של החברה כנהג המבחן ה”מומחה” שלה.

כריס גודווין יעבוד על הוולקירי
הוולקירי מחכה לגודווין

 


אז מה בתכנית? כריס גודווין יצטרף קודם כל לצוות שעובד על הוולקירי המבטיחה, שלפניה עדיין דרך ארוכה לעבור עד שתגיע לייצור. הפידבק של נהג המבחן המנוסה, שחתום על כל מכונית מקלארן שיצאה בשנים האחרונות, בוודאי לא יזיק.

כריס גודווין
אחרי כל כך הרבה שנים במקלארן הוא הולך לעבוד על המתחרה החדשה לבית אסטון מרטין

 

אבל הוולקירי של אסטון היא לא המשימה היחידה שעומדת בפניו. היצרנית שמוכרת בעיקר בזכות מכוניות ה-GT היפות שלה מתכננת להתפרש בשנים הקרובות לכמה תחומים חדשים. מצד אחד יש כמה רכבי פנאי בתכנית, אבל אסור לנו לשכוח שמוקדם יותר השנה אישרו באסטון את התכנית לייצר מכונית ספורט עם מנוע מרכזי, מתחרה לפרארי 488 ומקלארן 720S.

בינתיים, עד שנראה את היצירות החדשות של אסטון מרטין מקבלות אופי תחת שרביטו של גודווין, אתם מוזמנים לצפות בסרטון קצר על האיש כשהוא מתחרה במקלארן M1B הפרטית שלו בגודווד (מי שלא יכול להתאפק מוזמן להעביר לדקה 3:00 בסרטון). בסך הכל בחור חביב…

כריס גודווין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד