1. נתחיל מהמנוע
בגדול זה אותו 2.5 ל’ המוגדש והמוכר, 5 ציל’ שכבר פגשנו ואהבנו במבחן של אודי RS3, אבל בזכות מעבר לשימוש בחלקים מאלומיניום (באודי לא בדיוק מפרטים אילו חלקים) הוא השיל 26 ק”ג ממשקלו.
מלבד הפחתת משקל באודי גם העלו את ההספק, וכעת הוא עומד על 400 כ”ס (5,850-7,000 סל”ד) ו-48.9 קג”מ בטווח שבין 1,700 ל-5,850 סל”ד. תוספת של 33 כ”ס ו-1.5 קג”מ ביחס למנוע היוצא. יפה.
2. ונמשיך עם איך שזה נוסע
כבעבר, הכוח עובר לארבעת הגלגלים (האלדקס) דרך תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה. הפחתת המשקל ותוספת ההספק הניבו שיפור קל בביצועים – 4.1 שניות ל-100 קמ”ש במקום 4.3 שניות בעבר.

3. ואיך שזה אמור לפנות
באודי מדווחים על הרחבת מפסק הסרנים ב-2 ס”מ מלפנים ו-1.4 ס”מ מאחור ביחס לדור היוצא, וגם העובדה שהפחתת המשקל כולה נעשתה מהחלק הקדמי מעודדת. היא גם נמוכה ב-2.5 ס”מ מ-A3 רגילה, ובנוסף מוצעים בולמים אדפטיבים (עם חמישה מצבים) כאופציה בתוספת תשלום.

4. זמן סדאן
גרסת הסדאן, שהוצגה לראשונה בפריז, מגיעה אלינו. למעשה השינויים נחשפו תחילה עם הצגתה בשנה שעברה, ורק לאחר מכן עברו לספורטבק. מלבד הממדים השונים – הסדאן ארוכה ב-14.4 ס”מ, נמוכה ב-0.2 ס”מ וכבדה ב-5 ק”ג – אין ביניהן הבדל בנתוני הביצועים או ברשימת האבזור. למי שתהה – נפח תא המטען בסדאן עומד על 315 ל’. בספורטבק יש 335 ל’.

5. גם צריך לשלם על זה
המחיר מתחיל ב-410,000 שקלים עבור אודי RS3 ספורטבק מחומשת הדלתות, כאשר תוספת של 5,000 שקלים תקנה לכם את גרסת הסדאן. מעבר למנוע האדיר תמצאו כאן גם אבזור עשיר כולל תאורת לד מלאה מלפנים, חלון שמש פנורמי, חישוקי 19 אינץ’, מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים, לוח המחוונים הדיגיטלי של אודי, מערכת בלימה אוטונמית ועוד.