אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון מרטין DB11 וולנטה ב-5 נקודות (והרבה תמונות)
ראשי » חדשות » אסטון מרטין DB11 וולנטה ב-5 נקודות (והרבה תמונות)
אסטון מרטין DB11 וולנטה

אסטון מרטין DB11 וולנטה ב-5 נקודות (והרבה תמונות)

הגיע הזמן? אסטון מציגה את הגרסה הפתוחה ל-DB11

בן חסון 16/10/2017

שנה וחצי אחרי שהוצגה ה-DB11, היצרנית הבריטית חשפה את הגרסה הפתוחה – אסטון מרטין DB11 וולנטה. אם נאמר את האמת, כשאנחנו חושבים על מכוניות של אסטון מרטין התמונה שמתקבלת בראש היא פחות בכיוון של עישון צמיגים במסלול ויותר לכיוון של מסע רגוע בכביש מתפתל בין כרמים, איפשהו בדרום אירופה.

אין ספק שכדי להעצים את החוויה הזו גרסאות הוולנטה הפתוחות, או ה-DB11 וולנטה במקרה הזה, מתאימות במיוחד לתפקיד. מה מקבלים ועל מה צריך לוותר תמורת הזכות לגעת בשמיים?

1. V8. בשלב זה אסטון מציעה את הוולנטה רק עם מנוע הבסיס של הקופה, לא שיש לנו על מה להתלונן. מדובר ב-V8 מוגדש בנפח 4.0 ל’ שמקורו ב-AMG ומפיק כאן נתונים זהים לשל הקופה – 503 כ”ס ב-6,000 סל”ד ו-68.8 קג”מ בטווח שבין 2,000 סל”ד ל-5,000 סל”ד. התיבה אוטומטית עם שמונה יחסי העברה וההנעה, כמובן, אחורית.

אסטון מרטין DB11 וולנטה
מודים ומתוודים, אנחנו מקשרים את מכוניות אסטון לנסיעה קצת יותר נינוחה…

 


2. משקל. “תודות” לחיזוקי מרכב שנדרשו לאחר הסרת הגג, אסטון מרטין DB11 וולנטה כבדה מהקופה המקבילה ב-110 ק”ג נכבדים. זה מעמיד את נתון המשקל על 1,870 ק”ג, שזה בערך 25 ק”ג פחות מהגרסה המקבילה של ה-DB9 אותה היא ירשה. לא מבריק בהתחשב בכך שאסטון מתפארת בשלדה קלה יותר בזכות שימוש בחומרים קלי משקל ומעבר ממנוע V12 למנוע V8 קטן (יחסי, הכל יחסי…). גם חלוקת המשקל השתנתה עם יחס של 53:47 לטובת החלק האחורי לעומת 51:49 של הקופה.

אסטון מרטין DB11 וולנטה
ועדיין, מנוע מבית AMG הוא תמיד סוג של ברכה

 

3. ביצועים. הוולנטה מאיצה ל-100 קמ”ש ב-4.1 שניות ומסוגלת לרשום 300 קמ”ש מרביים. אלה נתונים קצת פחות טובים משל הקופה (4.1 שניות  ו-301 קמ”ש בהתאמה), כנראה בגלל תוספת המשקל.

4. גג. במקום הגג הקשיח של הקופה ישנו גג בד רך מתקפל. באסטון מספרים שהוא עשוי מ-8 שכבות (ומגיע בשלושה צבעים – בורדו, אפור או שחור), מה שמבטיח לטענתם רמת בידוד רעשים טובה. הוא מתקפל באופן חשמלי ב-14 שניות, וייסגר בחזרה בתוך 16 שניות – ואת שתי הפעולות ניתן לעשות בנסיעה עד למהירות של 50 קמ”ש.

אסטון מרטין DB11 וולנטה
בדרך ליקב הקרוב…

 

5. איך שהיא נראית. אנחנו לא יודעים אם זה רק אנחנו, אבל המכוניות של אסטון מרטין תמיד באו לנו בטוב בלי הגג, וגם ה-DB11 הזו נראית מצוין, אולי אפילו יותר מהקופה. נראה שגם באסטון מרגישים ככה וזה מתבטא במחיר שקרוב לזה של גרסת ה-V12 החזקה יותר של הקופה. אם נתרגם את זה לשקלים, כשהיא תגיע לארץ המחיר שלה צפוי לנוע סביב ה-2 מיליון שקלים.

אסטון מרטין DB11 וולנטהאסטון מרטין DB11 וולנטהPreview
02-DB11_Volante_0702-DB11_Volante_07Preview
01-DB11_Volante_2601-DB11_Volante_26Preview
12-DB11_Volante_1412-DB11_Volante_14Preview
11-DB11_Volante_1911-DB11_Volante_19Preview
10-DB11_Volante_1610-DB11_Volante_16Preview
09-DB11_Volante_1709-DB11_Volante_17Preview
08-DB11_Volante_1508-DB11_Volante_15Preview
07-DB11_Volante_0107-DB11_Volante_01Preview
06-DB11_Volante_0306-DB11_Volante_03Preview
05-DB11_Volante_1205-DB11_Volante_12Preview
04-DB11_Volante_0904-DB11_Volante_09Preview

DB11 אסטון מרטין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד