מלחמת הסוסים בין היצרניות הגרמניות לא עוצרת, ומבחינתנו זה דבר מצוין – אם יש משהו שהיינו בוחרים להוסיף למכונית (כל מכונית) זה עוד כוח. לכן לא מפתיע ששמחנו לשמוע את השמועות על הדור הבא של אודי RS7.
אם השמועות נכונות, אודי תציג שתי גרסאות של RS7 (וכנראה כך תעשה גם עם האחות RS6) – אחת מונעת במנוע בנזין והשנייה היברידית נטענת, כאשר שתיהן יעשו שימוש במנוע V8 מוגדש בנפח 4.0 ל’ (וכמובן – הנעה כפולה). אך בעוד בגרסת הבנזין ה”חלשה” תציע כ-650 כ”ס, הגרסה ההיברידית תעמיד לרשות הנהג הספק משולב של כ-700 כ”ס ומומנט זמין יותר תודות למנועים החשמליים, מה שאמור להוביל לביצועים זריזים יותר ביציאה מהמקום.

לא נופתע אם השמועות האלה יתבררו כנכונות. בתקופה האחרונה אנחנו רואים יותר ויותר יחידות הנעה היברידיות מכוונות ביצועים (מרצדס ‘פרויקט 1’, פורשה 918, הונדה NSX, טויוטה סופרה החדשה ועוד), והרי לקונצרן פולקסווגן יש יחידת ההנעה ההיברידית שכזו המשרתת את פורשה פאנאמרה החדשה, שם ההספק עומד על כ-680 כ”ס.
מתי כל זה צפויה לקרות? הדור הנוכחי הוצג ב-2013 וכבר מתקרב לסוף מחזור החיים שלו (מבוסס על A7 שהוצגה ב-2010). אודי צפויה להציג את היורשת לקראת סוף השנה, אולי בתחילת 2018. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן.
