אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג
ראשי » חדשות » פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג
פורשה 911 GT3

פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג

פורשה מציעה את ה-911 GT3 עם חבילת טורינג ל"טהרני נהיגה"

בן חסון 14/09/2017

כשהציגה פורשה את ה-911R היא הפכה כמעט מיידית לאחת מגרסאות ה-911 הנחשקות והמוערכות שיוצרו. למי שלא זוכר נספר שה-R מבוססת על פורשה 911 GT3 והציגה הופעה מינימליסטית והוצעה רק עם תיבה ידנית בזמן שה-GT3 הגיעה רק עם תיבת ה-PDK (רק השנה הציגה פורשה GT3 ידנית). העובדה שהיא יוצרה במהדורה מוגבלת של 991 יחידות בלבד רק הוסיפה למשיכה שלה, ומהר מאוד לקוחות מצאו את עצמם משלמים מחיר מופרך על אקזמפלרים משומשים רק כדי לשים את היד על אחת.

פורשה לא נותרה אדישה להצלחה של ה-R. לצערנו היא לא מרחיבה את היקף הייצור אבל כן נותנת מענה עם גרסת ביניים חדשה (לא מהדורה מוגבלת) – פורשה 911 GT3 טורינג.

 


כמו ה-R, הטורינג מוותרת על הכנף האחורית הקבועה (והענקית) של ה-GT3, כאשר במקומה יש את הכנף הנשלפת מהקאררה הרגילה שכאן מקבלת סיומת שונה במקצת. החישוקים זהים לאלה שתמצאו ב-R וגם הפגושים זכו לטיפול ומציבים אותה איפשהו בין ה-R ל-GT3.

פורשה 911 GT3
מראה נקי. סליפרית אמיתית

 

תא הנוסעים שומר על הקו המינימליסטי של ה-R עם גלגל הגה נקי מכפתורים וללא מערכת שמע (מוצעת כאופציה) אבל הוא עשיר יותר מזה של ה-R (אופציה לארבעה מושבים, מזגן, ידיות דלתות במקום רצועות ב-R). בגלל זה, למרות שפורשה לא פרסמה נתון רשמי, המשקל צפוי להיות גבוה במקצת.

פורשה 911 GT3
רק עם תיבה ידנית

 

הטורינג מגיעה עם תיבה ידנית בלבד (שזה כבר טוב) שנלקחה מה-R וה-GT3 הידניות. המנוע הוא כמובן אותו בוקסר אטמוספרי (6 ציל’) בנפח 4.0 ל’ שמפיק 500 כ”ס (ו-46.9 קג”מ) ומסוגל להעפיל ל-9,000 סל”ד. הביצועים בקו ישר נאים עם 3.9 שניות ל-100 קמ”ש ו-316 קמ”ש מרביים.

פורשה 911 GT3
אם אין R, אנחנו רוצים כזו

 

פורשה מבטיחה שהטורינג תפנה למי שמחפש הנאה מנהיגה “בסגנון קלאסי וטהור”, ואפילו אם היא לא מינימליסטית כמו ה-R, אנחנו יכולים להתחבר לאמירה הזו של פורשה בקלות.

פורשה 911 GT3

פורשה פורשה 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד