כשהציגה פורשה את ה-911R היא הפכה כמעט מיידית לאחת מגרסאות ה-911 הנחשקות והמוערכות שיוצרו. למי שלא זוכר נספר שה-R מבוססת על פורשה 911 GT3 והציגה הופעה מינימליסטית והוצעה רק עם תיבה ידנית בזמן שה-GT3 הגיעה רק עם תיבת ה-PDK (רק השנה הציגה פורשה GT3 ידנית). העובדה שהיא יוצרה במהדורה מוגבלת של 991 יחידות בלבד רק הוסיפה למשיכה שלה, ומהר מאוד לקוחות מצאו את עצמם משלמים מחיר מופרך על אקזמפלרים משומשים רק כדי לשים את היד על אחת.
פורשה לא נותרה אדישה להצלחה של ה-R. לצערנו היא לא מרחיבה את היקף הייצור אבל כן נותנת מענה עם גרסת ביניים חדשה (לא מהדורה מוגבלת) – פורשה 911 GT3 טורינג.
כמו ה-R, הטורינג מוותרת על הכנף האחורית הקבועה (והענקית) של ה-GT3, כאשר במקומה יש את הכנף הנשלפת מהקאררה הרגילה שכאן מקבלת סיומת שונה במקצת. החישוקים זהים לאלה שתמצאו ב-R וגם הפגושים זכו לטיפול ומציבים אותה איפשהו בין ה-R ל-GT3.
תא הנוסעים שומר על הקו המינימליסטי של ה-R עם גלגל הגה נקי מכפתורים וללא מערכת שמע (מוצעת כאופציה) אבל הוא עשיר יותר מזה של ה-R (אופציה לארבעה מושבים, מזגן, ידיות דלתות במקום רצועות ב-R). בגלל זה, למרות שפורשה לא פרסמה נתון רשמי, המשקל צפוי להיות גבוה במקצת.
הטורינג מגיעה עם תיבה ידנית בלבד (שזה כבר טוב) שנלקחה מה-R וה-GT3 הידניות. המנוע הוא כמובן אותו בוקסר אטמוספרי (6 ציל’) בנפח 4.0 ל’ שמפיק 500 כ”ס (ו-46.9 קג”מ) ומסוגל להעפיל ל-9,000 סל”ד. הביצועים בקו ישר נאים עם 3.9 שניות ל-100 קמ”ש ו-316 קמ”ש מרביים.
פורשה מבטיחה שהטורינג תפנה למי שמחפש הנאה מנהיגה “בסגנון קלאסי וטהור”, ואפילו אם היא לא מינימליסטית כמו ה-R, אנחנו יכולים להתחבר לאמירה הזו של פורשה בקלות.