אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה קאיין החדש ב-5 נקודות
ראשי » חדשות » פורשה קאיין החדש ב-5 נקודות

פורשה קאיין החדש ב-5 נקודות

פורשה חשפה דור חדש לקאיין – הנה מה שצריך לדעת

בן חסון 30/08/2017

אחרי שנחשף בתמונות שדלפו לרשת בתחילת השבוע, פורשה הציגה רשמית את הקאיין החדש, דור שלישי במספר. הנה מה שצריך לדעת על פורשה קאיין החדש:

1. שלדה. פורשה מספרים כי לקאיין החדש שלדה חדשה (ככל הנראה משותפת עם אודי Q7), וקלה יותר מזו של הדור היוצא. תודות לשימוש חכם באלומיניום וסגסוגות מתכת שונות בפורשה מספרים שהקאיין השיל כ-65 ק”ג בממוצע ביחס לדור הקודם. ועדיין מדובר בבריה כבדת משקל כאשר גרסת הבסיס ה”קלה” עוצרת את המשקל על 1,985 ק”ג.

פורשה קאיין
פחות משקל, יותר כוח. תמיד טוב

 

2. כוח. לקאיין החדש יהיה הרבה יותר ממנו. כרגע נחשפו שתי גרסאות – לגרסת הכניסה מנוע מוגדש בנפח 3.0 ל’ המפיק 340 כ”ס (300 כ”ס לדגם היוצא) ו-45.8 קג”מ. מעליה ניצב הקאיין S לו מנוע V6 בנפח 2.9 שנלקח מהפנמרה, וזה מפיק 440 כ”ס (420 כ”ס לקאיין S הקודם) ו-56 קג”מ. בהמשך צפויים גם מנועי דיזל ושתי גרסאות היברידיות חזקות.


פורשה קאיין
יש גם תא נוסעים חדש ומודרני למראה

 

3. ביצועים. הירידה במשקל ותוספת ההספק, יחד עם הנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם שמונה יחסי העברה עושים את שלהם והביצועים נאים – 6.2 שניות ל-100 קמ”ש לגרסת הבסיס ו-5.2 שניות לקאיין S. עם חבילת ‘ספורט-כרונו’ (מיפוי שונה לניהול המנוע ותיבת ההילוכים ומערכת המתלים האקטיבית של פורשה) הנתון יורד ל-5.9 שניות ו-4.9 שניות בהתאמה.

פורשה קאיין
פורשה מספרת שהוא טוב גם בפיתולים, לא רק בקו ישר

 

4. עוד פעם שלדה. בחברה טוענים כי זה פורשה קאיין הדינאמי ביותר מעולם, ולמרות שמדובר ברכב פנאי גדול וכבד הוא גם יודע לפנות. לקאיין החדש שלדה קשיחה יותר מזו של הדור היוצא, מערך מתלי אוויר מתקדם, היגוי אחורי אקטיבי ופורשה מזכירים בזחיחות את עשרות שנות הניסיון שלהם. אנחנו, עדיין, קצת סקפטיים. מצד שני היינו ככה גם במקרה של הפנמרה ואז פורשה פרסמה את זה.

פורשה קאיין
אז עכשיו הוא נראה טוב?

 

5. איך שהוא נראה. בפורשה מתגאים בכך שזה הקאיין היפה והאלגנטי מכולם. המעצבים שאבו השראה מה-911 עם יחידות תאורה שנראות כאילו נלקחו ישירות ממנו, והם מספרים גם על יציבה דינאמית ואתלטית מבעבר. השתכנעתם? ככה חשבנו.

פורשה קאיין

 

פורשה פורשה קאיין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד