אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה קאיין החדש ב-5 נקודות
ראשי » חדשות » פורשה קאיין החדש ב-5 נקודות

פורשה קאיין החדש ב-5 נקודות

פורשה חשפה דור חדש לקאיין – הנה מה שצריך לדעת

בן חסון 30/08/2017

אחרי שנחשף בתמונות שדלפו לרשת בתחילת השבוע, פורשה הציגה רשמית את הקאיין החדש, דור שלישי במספר. הנה מה שצריך לדעת על פורשה קאיין החדש:

1. שלדה. פורשה מספרים כי לקאיין החדש שלדה חדשה (ככל הנראה משותפת עם אודי Q7), וקלה יותר מזו של הדור היוצא. תודות לשימוש חכם באלומיניום וסגסוגות מתכת שונות בפורשה מספרים שהקאיין השיל כ-65 ק”ג בממוצע ביחס לדור הקודם. ועדיין מדובר בבריה כבדת משקל כאשר גרסת הבסיס ה”קלה” עוצרת את המשקל על 1,985 ק”ג.

פורשה קאיין
פחות משקל, יותר כוח. תמיד טוב

 

2. כוח. לקאיין החדש יהיה הרבה יותר ממנו. כרגע נחשפו שתי גרסאות – לגרסת הכניסה מנוע מוגדש בנפח 3.0 ל’ המפיק 340 כ”ס (300 כ”ס לדגם היוצא) ו-45.8 קג”מ. מעליה ניצב הקאיין S לו מנוע V6 בנפח 2.9 שנלקח מהפנמרה, וזה מפיק 440 כ”ס (420 כ”ס לקאיין S הקודם) ו-56 קג”מ. בהמשך צפויים גם מנועי דיזל ושתי גרסאות היברידיות חזקות.


פורשה קאיין
יש גם תא נוסעים חדש ומודרני למראה

 

3. ביצועים. הירידה במשקל ותוספת ההספק, יחד עם הנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם שמונה יחסי העברה עושים את שלהם והביצועים נאים – 6.2 שניות ל-100 קמ”ש לגרסת הבסיס ו-5.2 שניות לקאיין S. עם חבילת ‘ספורט-כרונו’ (מיפוי שונה לניהול המנוע ותיבת ההילוכים ומערכת המתלים האקטיבית של פורשה) הנתון יורד ל-5.9 שניות ו-4.9 שניות בהתאמה.

פורשה קאיין
פורשה מספרת שהוא טוב גם בפיתולים, לא רק בקו ישר

 

4. עוד פעם שלדה. בחברה טוענים כי זה פורשה קאיין הדינאמי ביותר מעולם, ולמרות שמדובר ברכב פנאי גדול וכבד הוא גם יודע לפנות. לקאיין החדש שלדה קשיחה יותר מזו של הדור היוצא, מערך מתלי אוויר מתקדם, היגוי אחורי אקטיבי ופורשה מזכירים בזחיחות את עשרות שנות הניסיון שלהם. אנחנו, עדיין, קצת סקפטיים. מצד שני היינו ככה גם במקרה של הפנמרה ואז פורשה פרסמה את זה.

פורשה קאיין
אז עכשיו הוא נראה טוב?

 

5. איך שהוא נראה. בפורשה מתגאים בכך שזה הקאיין היפה והאלגנטי מכולם. המעצבים שאבו השראה מה-911 עם יחידות תאורה שנראות כאילו נלקחו ישירות ממנו, והם מספרים גם על יציבה דינאמית ואתלטית מבעבר. השתכנעתם? ככה חשבנו.

פורשה קאיין

 

פורשה פורשה קאיין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
על המדף: מד הקפות של puig

על המדף: מד הקפות של puig

טרקטורוני TGB בישראל

טרקטורוני TGB בישראל

ימי מכירות מרצדס

ימי מכירות מרצדס

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

קרסו – מכירה ישירה

קרסו – מכירה ישירה

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

סיטרואן ג’אמפי (מבחן): המכונית כבית

סיטרואן ג’אמפי (מבחן): המכונית כבית

אלפא-רומיאו ג’וליה ולוצ’ה (מבחן): הזדמנות נדירה

אלפא-רומיאו ג’וליה ולוצ’ה (מבחן): הזדמנות נדירה

ב. מ. וו 840GC במבחן: תצוגת יכולת

ב. מ. וו 840GC במבחן: תצוגת יכולת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד