אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הבימר “הסדרתית” המהירה ביותר מסביב לנורדשלייפה
ראשי » חדשות » הבימר “הסדרתית” המהירה ביותר מסביב לנורדשלייפה

הבימר “הסדרתית” המהירה ביותר מסביב לנורדשלייפה

AC שניצר מייצרים סדרה מוגבלת של 30 מכוניות מסדרה 2 עם מכלולים של M4, בערך

דין אפפל 16/07/2017

 

 

אם יצא לך לבקר בנורדשלייפה, סביר להניח שהסמל הנפוץ ביותר שראית בחניון ועל המסלול שייך לב.מ.וו. ולא בכדי, שכן רכבי היצרן הבווארי תמיד נחשבו קצת יותר מכוונים לנהג, ולא פלא שרבים מהפוקדים את הרינג מצוינים במכוניות עם סמל המדחף.

אבל זה לא תמיד מספיק, כך יוצא שרבים מרכבי ב.מ.וו בגהינום-הירוק מגיעים לשם לאחר שדרוגים בסדנאות שונות. אלו מצידן, הפכו את המסלול לקרקע עבור תחרות חצי סמויה על הזכות להיות המהיר ביותר.


 

ובכן בימים אלו קבעה AC שניצר שיא חדש עם ה-ACL2 שלה – 7:25.8 דקות – הזמן המהיר ביותר לב.מ.וו ״סדרתית״ (אם אפשר לקרוא למכונית שתיוצר ב-30 עותקים סדרתית).

 

למרות ש-AC שניצר מוגדרת כסדנת שיפורים, אחת לתקופה היא מציגה דגם משודרג (בכבדות) ומשווקת אותו במהדורה מצומצמת. ה-ACL2 מתחילה את דרכה כ-M235i תמימה. בשלב הראשון מושתל בה מנוע מה-M4 שהספקו משודרג ל-570 כ״ס. לאחר מכן היא מקבלת את שאר מכלולי ההנעה של ה-M4 לרבות כל הציר האחורי והקדמי וכמובן שגם את התיבה הידנית. בעצם הדבר היחיד במערכת ההנעה שלא מגיע מה-M4, הוא הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה מתוצרת דרקסלר.

 

מעבר לזה, לא חוסכים ב-AC שניצר בהרחבות, תוספים אווירודינמיים וסיבי-פחמן. כאמור, שניצר מתכננים לייצר רק 30 יחידות מהרכב הזה, לציון 30 שנות פעילות של החברה. המחיר? 149,000 יורו ליחידה.

 

זמן ההקפה עצמו שקבעה ה-ACL2 מהיר ב-2 שניות מהב.מ.וו המהירה ביותר עד עתה, ה-M4 GTS. לצורך המחשה, 7:25.8 דקות ממקם את ה-ACL2 לפני מכוניות כמו פרארי 458 או פורשה קאררה GT בטבלת שיא ההקפות מסביב לרינג.

ב.מ.וו נורבורגרינג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד