אם יצא לך לבקר בנורדשלייפה, סביר להניח שהסמל הנפוץ ביותר שראית בחניון ועל המסלול שייך לב.מ.וו. ולא בכדי, שכן רכבי היצרן הבווארי תמיד נחשבו קצת יותר מכוונים לנהג, ולא פלא שרבים מהפוקדים את הרינג מצוינים במכוניות עם סמל המדחף.
אבל זה לא תמיד מספיק, כך יוצא שרבים מרכבי ב.מ.וו בגהינום-הירוק מגיעים לשם לאחר שדרוגים בסדנאות שונות. אלו מצידן, הפכו את המסלול לקרקע עבור תחרות חצי סמויה על הזכות להיות המהיר ביותר.
ובכן בימים אלו קבעה AC שניצר שיא חדש עם ה-ACL2 שלה – 7:25.8 דקות – הזמן המהיר ביותר לב.מ.וו ״סדרתית״ (אם אפשר לקרוא למכונית שתיוצר ב-30 עותקים סדרתית).
למרות ש-AC שניצר מוגדרת כסדנת שיפורים, אחת לתקופה היא מציגה דגם משודרג (בכבדות) ומשווקת אותו במהדורה מצומצמת. ה-ACL2 מתחילה את דרכה כ-M235i תמימה. בשלב הראשון מושתל בה מנוע מה-M4 שהספקו משודרג ל-570 כ״ס. לאחר מכן היא מקבלת את שאר מכלולי ההנעה של ה-M4 לרבות כל הציר האחורי והקדמי וכמובן שגם את התיבה הידנית. בעצם הדבר היחיד במערכת ההנעה שלא מגיע מה-M4, הוא הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה מתוצרת דרקסלר.
מעבר לזה, לא חוסכים ב-AC שניצר בהרחבות, תוספים אווירודינמיים וסיבי-פחמן. כאמור, שניצר מתכננים לייצר רק 30 יחידות מהרכב הזה, לציון 30 שנות פעילות של החברה. המחיר? 149,000 יורו ליחידה.
זמן ההקפה עצמו שקבעה ה-ACL2 מהיר ב-2 שניות מהב.מ.וו המהירה ביותר עד עתה, ה-M4 GTS. לצורך המחשה, 7:25.8 דקות ממקם את ה-ACL2 לפני מכוניות כמו פרארי 458 או פורשה קאררה GT בטבלת שיא ההקפות מסביב לרינג.