אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סקודה קודיאק בישראל – כל מה שצריך לדעת
ראשי » חדשות » סקודה קודיאק בישראל – כל מה שצריך לדעת

סקודה קודיאק בישראל – כל מה שצריך לדעת

סקודה השיקה הבוקר את רכב הפנאי הגדול שלה בישראל, החל מ- 175,000 שקלים

גל מילמן 13/06/2017

סקודה קודיאק – רכב הפנאי הגדול של החברה – הושק הבוקר באופן רישמי בישראל. הקודיאק מצטרף באיחור יחסי לקטגורית רכבי הפנאי הגדולים אבל הוא עושה זאת בצורה מרשימה למדי ומעורר הרבה התעניינות בקרב הצרכן הישראלי.

סקודה קודיאק מבוסס על פלטפורמת ה-MQB המודולרית של החברה בדומה לרכבי פנאי אחרים של הקונצרן (טיגואן לדוגמה) אבל מציע מימדים מרשימים יותר. אם זה האורך (470 ס”מ) או בסיס הגלגלים (279 ס”מ) הוא גדול ואמור להציע מרווח פנים מכובד, תא מטען ענק (635 ל’ בתצורת 5 מושבים) וגם אפשרות לשורת מושבים שלישית.

 


יחידת ההנעה העיקרית של הקודיאק אצלנו תתבסס על מנוע ה-1.4 ליטר המוגדש והמוכר של החברה. ההספק עומד על 150 כ”ס (בין 4,500 ל-6,000 סל”ד) והמומנט על 25.5 קג”מ (בין 1,500 ל-3,500 סל”ד) כשהמנוע הזה יודע לנתק את שני צילנדרים (מספר 2 ומספר 3) בכדי לחסוך דלק בשיוט. הוא משודך לתיבת DSG בעלת שישה יחסי העברה כשהכוח עובר לגלגלים הקדמיים (ישנה גם גרסת כפולת הנעה). מי שירצה יותר כוח ימצא את מבוקשו בגרסת ה-2.0 ליטרים המוגדשת בעלת 180 כ”ס כשגם גרסת הדיזל (2.0 ליטר, 150 כ”ס) תוצע לקהל הישראלי. שתי האחרונות יוצעו כאן עם תיבת DSG בעלת שבעה יחסי העברה, כשהבנזין תגיע רק עם הנעה כפולה והדיזל עם הנעה קדמית.

סקודה קודיאק

 

בין שאר מערכות העזר והבטיחות המוכרות, סקודה קודיאק תשווק כאן כבר מגרסת הבסיס (‘אמבישן’) עם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה על הנתיב, התראה על עייפות ומערכת לבלימת חירום. מחיר הגרסה הבסיסית (מנוע 1.4, הנעה קדמית) עומד על 180,000 שקלים. מי שיוותר על שורת המושבים השלישית ויסתפק בחמישה מושבים יקבל הנחה של 5,000 שקלים – בכל רמות האבזור והגרסאות. מי שירצה הנעה כפולה בגרסה זו ישלם 195,000 שקלים.

סקודה קודיאק

 

רמת גימור ‘סטייל’ מוסיפה בין השאר, חיישני חנייה קדמיים, מערכת לזיהוי שטח מת מבוססת רדאר, התראת תנועה לאחור, פנסי לד ומצלמה אחורית. רמת הגימור ‘אקסלוסיב’ מוסיפה על אלו מצלמות 360 היקפיות וסיוע לחנייה.

סקודה קודיאק

 

גרסת ה-1.4 ליטר עם הנעה קדמית ברמת גימור סטייל תעלה 200,000 שקלים כשתוספת הנעה כפולה תעלה את המחיר ל-215,000 שקלים. גרסת ה-2.0 ליטרים החזקה עם תיבת DSG7 והנעה כפולה תעלה 229,000 שקלים בגרסת ‘סטייל’ כשרמת אבזור ‘אקסלוסיב’ דורשת תוספת של 16,000 שקלים. מחירן של גרסאות הדיזל נע בין 200,000 שקלים (‘אמבישן’) ל-220,000 שקלים (‘סטייל’) וסוגר את רשימת המחירים של רכב הפנאי החדש של סקודה.

סקודה קודיאק

 

סקודה קודיאק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

תגובה אחת

  1. שי התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 13/06/2017 בשעה 11:43

    וזה עוד לפני שדיברנו על הגיר שלהם שהולך בקלות (ולטענת החברה זה רק מעלה את הערך של האוטו אם הלך הגיר אחרי כמה קילומטרים…) לגיטימי סהכ.
    ועל שירות הלקוחות עדיף שלא נדבר.
    3 סקודות קניתי.3 אכזבות.

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד