אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו R1200GS היברידי עם הנעה כפולה – מתיחה או לא?
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו R1200GS היברידי עם הנעה כפולה – מתיחה או לא?

ב.מ.וו R1200GS היברידי עם הנעה כפולה – מתיחה או לא?

פטנט שהגישה ב.מ.וו רומז שמתיחת ה-1 באפריל האחרונה שלה היא לא כזו מתיחה

אריאל אלסיבוני 13/04/2017

כמו הרבה יצרנים אחרים גם ב.מ.וו בוחרת להשתעשע ב-1 באפריל. כך שהשנה היא הוציאה, בין השאר, הודעה פיקטיבית לעיתונות על ב.מ.וו R1200GS היבריד X-דרייב, אופנוע המשתמש במנוע חשמלי על מנת להניע את הגלגל הקדמי שלו.

זו היתה כאמור מתיחה, מושקעת, כהרגלה של החברה, אבל דיווחים שצפים כעת מעבר לים מספרים שהסיפור הזה כנראה לא רחוק כל-כך מהמציאות. מסתבר שב.מ.וו הגישה לאישור פטנט שמתאר את “אופנוע המתיחה” בדיוק רב. הנוסח ברישום הפטנט מתאר “הנעה המוטמעת בתוך הגלגל הקדמי ומכילה מנוע חשמלי”. רישום הפטנט, שהחל לפני כמה שנים, גם מציין את היישום האפשרי באופנוע תיור גדול…

מתוך הודעת ה-“1 באפריל” של ב.מ.וו

 

יישום הרעיון לא צריך להיות בעייתי מדי, ב.מ.וו יודעת לייצר דברים קצת יותר מסובכים מזה היום. והיתרונות עשויים להיות מעניינים אף הם, משיכה משופרת מלפנים כשהאחורי מאבד אחיזה לא נשמע כמו רעיון רע. גם יהיה קל מאוד להציע נסיעה חשמלית לאחור עם מנגנון חשמלי פשוט כזה.


הפרוטוטייפ של וונדרליכט

 

וצריך גם לזכור שכבר ב-2015 וונדרליכט (שלהם קשר הדוק עם מרכז הפיתוח של ב.מ.וו) הציגו את אבטיפוס X2 – כן, R1200GS עם הנעה חשמלית לגלגל הקדמי (בתמונה הראשית). עושה רושם שהמתיחה הזו, עשויה לקרום עור וגידים לכדי כלי אמיתי. זה לא נראה מופרך בכלל ולב.מ.וו, כבר יש הודעה מוכנה לעיתונות. רק שבפעם הבאה הם צריכים להקפיד לא לפרסם אותה ב-1 באפריל…

לא צריך להיות מסובך…

GS R1200 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד