אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו R1200GS היברידי עם הנעה כפולה – מתיחה או לא?
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו R1200GS היברידי עם הנעה כפולה – מתיחה או לא?

ב.מ.וו R1200GS היברידי עם הנעה כפולה – מתיחה או לא?

פטנט שהגישה ב.מ.וו רומז שמתיחת ה-1 באפריל האחרונה שלה היא לא כזו מתיחה

אריאל אלסיבוני 13/04/2017

כמו הרבה יצרנים אחרים גם ב.מ.וו בוחרת להשתעשע ב-1 באפריל. כך שהשנה היא הוציאה, בין השאר, הודעה פיקטיבית לעיתונות על ב.מ.וו R1200GS היבריד X-דרייב, אופנוע המשתמש במנוע חשמלי על מנת להניע את הגלגל הקדמי שלו.

זו היתה כאמור מתיחה, מושקעת, כהרגלה של החברה, אבל דיווחים שצפים כעת מעבר לים מספרים שהסיפור הזה כנראה לא רחוק כל-כך מהמציאות. מסתבר שב.מ.וו הגישה לאישור פטנט שמתאר את “אופנוע המתיחה” בדיוק רב. הנוסח ברישום הפטנט מתאר “הנעה המוטמעת בתוך הגלגל הקדמי ומכילה מנוע חשמלי”. רישום הפטנט, שהחל לפני כמה שנים, גם מציין את היישום האפשרי באופנוע תיור גדול…

מתוך הודעת ה-“1 באפריל” של ב.מ.וו

 

יישום הרעיון לא צריך להיות בעייתי מדי, ב.מ.וו יודעת לייצר דברים קצת יותר מסובכים מזה היום. והיתרונות עשויים להיות מעניינים אף הם, משיכה משופרת מלפנים כשהאחורי מאבד אחיזה לא נשמע כמו רעיון רע. גם יהיה קל מאוד להציע נסיעה חשמלית לאחור עם מנגנון חשמלי פשוט כזה.


הפרוטוטייפ של וונדרליכט

 

וצריך גם לזכור שכבר ב-2015 וונדרליכט (שלהם קשר הדוק עם מרכז הפיתוח של ב.מ.וו) הציגו את אבטיפוס X2 – כן, R1200GS עם הנעה חשמלית לגלגל הקדמי (בתמונה הראשית). עושה רושם שהמתיחה הזו, עשויה לקרום עור וגידים לכדי כלי אמיתי. זה לא נראה מופרך בכלל ולב.מ.וו, כבר יש הודעה מוכנה לעיתונות. רק שבפעם הבאה הם צריכים להקפיד לא לפרסם אותה ב-1 באפריל…

לא צריך להיות מסובך…

GS R1200 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד