אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 נקודות על אודי RS3 החדשה
ראשי » חדשות » 5 נקודות על אודי RS3 החדשה
אודי RS3

5 נקודות על אודי RS3 החדשה

אודי RS3 החדשה הגיעה לישראל – הנה מה שצריך לדעת

בן חסון 14/11/2017

1. נתחיל מהמנוע

בגדול זה אותו 2.5 ל’ המוגדש והמוכר, 5 ציל’ שכבר פגשנו ואהבנו במבחן של אודי RS3, אבל בזכות מעבר לשימוש בחלקים מאלומיניום (באודי לא בדיוק מפרטים אילו חלקים) הוא השיל 26 ק”ג ממשקלו.

מלבד הפחתת משקל באודי גם העלו את ההספק, וכעת הוא עומד על 400 כ”ס (5,850-7,000 סל”ד) ו-48.9 קג”מ בטווח שבין 1,700 ל-5,850 סל”ד. תוספת של 33 כ”ס ו-1.5 קג”מ ביחס למנוע היוצא. יפה.


2. ונמשיך עם איך שזה נוסע

כבעבר, הכוח עובר לארבעת הגלגלים (האלדקס) דרך תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה. הפחתת המשקל ותוספת ההספק הניבו שיפור קל בביצועים – 4.1 שניות ל-100 קמ”ש במקום 4.3 שניות בעבר.

אודי RS3
יש מנוע. והוא קל וחזק יותר

 

3. ואיך שזה אמור לפנות

באודי מדווחים על הרחבת מפסק הסרנים ב-2 ס”מ מלפנים ו-1.4 ס”מ מאחור ביחס לדור היוצא, וגם העובדה שהפחתת המשקל כולה נעשתה מהחלק הקדמי מעודדת. היא גם נמוכה ב-2.5 ס”מ מ-A3 רגילה, ובנוסף מוצעים בולמים אדפטיבים (עם חמישה מצבים) כאופציה בתוספת תשלום.

אודי RS3
הפחתת משקל מהפרונט זה תמיד טוב

 

4. זמן סדאן

גרסת הסדאן, שהוצגה לראשונה בפריז, מגיעה אלינו. למעשה השינויים נחשפו תחילה עם הצגתה בשנה שעברה, ורק לאחר מכן עברו לספורטבק. מלבד הממדים השונים – הסדאן ארוכה ב-14.4 ס”מ, נמוכה ב-0.2 ס”מ וכבדה ב-5 ק”ג – אין ביניהן הבדל בנתוני הביצועים או ברשימת האבזור. למי שתהה – נפח תא המטען בסדאן עומד על 315 ל’. בספורטבק יש 335 ל’.

אודי RS3
למי שלא יכול להתנתק מהסדאן…

 

5. גם צריך לשלם על זה

המחיר מתחיל ב-410,000 שקלים עבור אודי RS3 ספורטבק מחומשת הדלתות, כאשר תוספת של 5,000 שקלים תקנה לכם את גרסת הסדאן. מעבר למנוע האדיר תמצאו כאן גם אבזור עשיר כולל תאורת לד מלאה מלפנים, חלון שמש פנורמי, חישוקי 19 אינץ’, מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים, לוח המחוונים הדיגיטלי של אודי, מערכת בלימה אוטונמית ועוד.

אודי RS3

אודי אודי RS3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד