אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 נקודות על אודי RS3 החדשה
ראשי » חדשות » 5 נקודות על אודי RS3 החדשה
אודי RS3

5 נקודות על אודי RS3 החדשה

אודי RS3 החדשה הגיעה לישראל – הנה מה שצריך לדעת

בן חסון 14/11/2017

1. נתחיל מהמנוע

בגדול זה אותו 2.5 ל’ המוגדש והמוכר, 5 ציל’ שכבר פגשנו ואהבנו במבחן של אודי RS3, אבל בזכות מעבר לשימוש בחלקים מאלומיניום (באודי לא בדיוק מפרטים אילו חלקים) הוא השיל 26 ק”ג ממשקלו.

מלבד הפחתת משקל באודי גם העלו את ההספק, וכעת הוא עומד על 400 כ”ס (5,850-7,000 סל”ד) ו-48.9 קג”מ בטווח שבין 1,700 ל-5,850 סל”ד. תוספת של 33 כ”ס ו-1.5 קג”מ ביחס למנוע היוצא. יפה.


2. ונמשיך עם איך שזה נוסע

כבעבר, הכוח עובר לארבעת הגלגלים (האלדקס) דרך תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה. הפחתת המשקל ותוספת ההספק הניבו שיפור קל בביצועים – 4.1 שניות ל-100 קמ”ש במקום 4.3 שניות בעבר.

אודי RS3
יש מנוע. והוא קל וחזק יותר

 

3. ואיך שזה אמור לפנות

באודי מדווחים על הרחבת מפסק הסרנים ב-2 ס”מ מלפנים ו-1.4 ס”מ מאחור ביחס לדור היוצא, וגם העובדה שהפחתת המשקל כולה נעשתה מהחלק הקדמי מעודדת. היא גם נמוכה ב-2.5 ס”מ מ-A3 רגילה, ובנוסף מוצעים בולמים אדפטיבים (עם חמישה מצבים) כאופציה בתוספת תשלום.

אודי RS3
הפחתת משקל מהפרונט זה תמיד טוב

 

4. זמן סדאן

גרסת הסדאן, שהוצגה לראשונה בפריז, מגיעה אלינו. למעשה השינויים נחשפו תחילה עם הצגתה בשנה שעברה, ורק לאחר מכן עברו לספורטבק. מלבד הממדים השונים – הסדאן ארוכה ב-14.4 ס”מ, נמוכה ב-0.2 ס”מ וכבדה ב-5 ק”ג – אין ביניהן הבדל בנתוני הביצועים או ברשימת האבזור. למי שתהה – נפח תא המטען בסדאן עומד על 315 ל’. בספורטבק יש 335 ל’.

אודי RS3
למי שלא יכול להתנתק מהסדאן…

 

5. גם צריך לשלם על זה

המחיר מתחיל ב-410,000 שקלים עבור אודי RS3 ספורטבק מחומשת הדלתות, כאשר תוספת של 5,000 שקלים תקנה לכם את גרסת הסדאן. מעבר למנוע האדיר תמצאו כאן גם אבזור עשיר כולל תאורת לד מלאה מלפנים, חלון שמש פנורמי, חישוקי 19 אינץ’, מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים, לוח המחוונים הדיגיטלי של אודי, מערכת בלימה אוטונמית ועוד.

אודי RS3

אודי אודי RS3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד