אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שצריך לדעת על פורשה GT2 RS 911 החדשה
ראשי » חדשות » 5 דברים שצריך לדעת על פורשה GT2 RS 911 החדשה
פורשה GT2 RS 911

5 דברים שצריך לדעת על פורשה GT2 RS 911 החדשה

מה שחייבים לדעת על ה-911 החזקה ביותר שיוצרה אי פעם

דין אפפל 05/07/2017

פורשה GT2 RS 911 היא פחות או יותר הדבר הכי מדובר כרגע בעולם שלנו. למה? פורשה 911 חדשה היא תמיד סיבה למסיבה. אם זו GT2 חדשה אז הסיבה כפולה ומכופלת ואם זו RS, נו… הבנת את העניין.

המנוע: פורשה 911 GT2 RS היא ה-911 החזקה ביותר שפורשה ייצרה מעולם בייצור סדרתי. עם הספק של 700 כ״ס ו-76.5 קג״מ ה-GT2 RS החדשה מאיצה ל-100 קמ״ש מעמידה תוך 2.8 שניות ותמשיך להאיץ עד למהירות מקסימלית של 340 קמ״ש. היא, אגב, חזקה יותר מהדור הקודם ב-80 כ״ס ו-5.1 קג״מ. המנוע, בנפח 3.8 ליטר, מבוסס על מנוע של גרסת הטורבו S שעבר מקצה שיפורים מסיבי על מנת לסחוט ממנו את ה-120 כ״ס הנוספים שיש ב-RS החדשה. מגדשי הטורבו הוגדלו על מנת לדחוס יותר אוויר שבדרכו לצילינדרים עובר דרך אינטרקולרים מקוררי מים. המנוע מעביר את הכוח לגלגלים האחוריים דרך תיבת PDK כפולת מצמדים.

GT2 RS 911

 


השלדה: פורשה GT2 RS 911 מבוססת על אותה שלדה של גרסת המסלול הכי אגרסיבית עד עתה שהציעה פורשה, ה-GT3 RS. זה אומר שזאת השלדה הכי רחבה של ה-911. בנוסף היא זוכה גם לכל האווירודינמיקה של ה-GT3 RS שכולל את הספליטר הקדמי, פתחי האוורור בכנפיים הקדמיות, הדיפיוזר האחורי, הכנף העצומה ועוד. עוד מכלולים שזלגו ל-RS הזו כוללים את ההיגוי האחורי, בלמי קארבון וכיול מצב ספורט לבקרת היציבות שלה.

GT2 RS 911

 

התוספת: בין כל התוספות ישנה אחת מעניינת במיוחד – חבילת וויסאך Weissach. היא מפחיתה 30 קילו בסך הכל מה-GT2 RS על-ידי שימוש נרחב בחומרים מתקדמים. היא מקבלת גלגלים עשויים מגנזיום, מוטות מייצבים ומכסה תא המטען מסיבי פחמן ועוד.

GT2 RS 911

 

השעון: חוץ מהשעון על הדשבורד פורשה מציעה באופן אקסקלוסיבי עבור מי שקנה את פורשה GT2 RS 911 אופציה לקנות שעון יד. השעון מיוצר על-ידי פורשה דיזיין ובעל המנגנון האוטומטי הראשון שהחברה פיתחה. חוץ מזה הוא יכלול מגוון פונקציות והמעטפת שלו עשויה טיטניום אבל בשורה התחתונה והחשובה מדובר על סדרת ייצור ייחודית וממוספרת. .

GT2 RS 911

 

המחיר: אז כן יש לה מחיר רשמי בארצנו – 2,700,000 שקלים. מחיר שהופך אותה לאחת המכוניות היקרות ביותר בארץ אם לא היקרה מכולן (לפני תוספות). ואם זה לא מספיק יקר, אז ניתן להוסיף את חבילת הוויסאך בתוספת של 265,000 שקלים. אגב פורשה עצמה לא מצהירה על הגבלת ייצור אבל השמועות אומרות שכל פורשה GT2 RS 911 שהיא מסוגלת לייצר כבר נמכרו מראש לפני שבכלל הוצגה.

GT2 RS 911

911 פורשה פורשה GT2 RS 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד