פורשה GT2 RS 911 היא פחות או יותר הדבר הכי מדובר כרגע בעולם שלנו. למה? פורשה 911 חדשה היא תמיד סיבה למסיבה. אם זו GT2 חדשה אז הסיבה כפולה ומכופלת ואם זו RS, נו… הבנת את העניין.
המנוע: פורשה 911 GT2 RS היא ה-911 החזקה ביותר שפורשה ייצרה מעולם בייצור סדרתי. עם הספק של 700 כ״ס ו-76.5 קג״מ ה-GT2 RS החדשה מאיצה ל-100 קמ״ש מעמידה תוך 2.8 שניות ותמשיך להאיץ עד למהירות מקסימלית של 340 קמ״ש. היא, אגב, חזקה יותר מהדור הקודם ב-80 כ״ס ו-5.1 קג״מ. המנוע, בנפח 3.8 ליטר, מבוסס על מנוע של גרסת הטורבו S שעבר מקצה שיפורים מסיבי על מנת לסחוט ממנו את ה-120 כ״ס הנוספים שיש ב-RS החדשה. מגדשי הטורבו הוגדלו על מנת לדחוס יותר אוויר שבדרכו לצילינדרים עובר דרך אינטרקולרים מקוררי מים. המנוע מעביר את הכוח לגלגלים האחוריים דרך תיבת PDK כפולת מצמדים.
השלדה: פורשה GT2 RS 911 מבוססת על אותה שלדה של גרסת המסלול הכי אגרסיבית עד עתה שהציעה פורשה, ה-GT3 RS. זה אומר שזאת השלדה הכי רחבה של ה-911. בנוסף היא זוכה גם לכל האווירודינמיקה של ה-GT3 RS שכולל את הספליטר הקדמי, פתחי האוורור בכנפיים הקדמיות, הדיפיוזר האחורי, הכנף העצומה ועוד. עוד מכלולים שזלגו ל-RS הזו כוללים את ההיגוי האחורי, בלמי קארבון וכיול מצב ספורט לבקרת היציבות שלה.
התוספת: בין כל התוספות ישנה אחת מעניינת במיוחד – חבילת וויסאך Weissach. היא מפחיתה 30 קילו בסך הכל מה-GT2 RS על-ידי שימוש נרחב בחומרים מתקדמים. היא מקבלת גלגלים עשויים מגנזיום, מוטות מייצבים ומכסה תא המטען מסיבי פחמן ועוד.
השעון: חוץ מהשעון על הדשבורד פורשה מציעה באופן אקסקלוסיבי עבור מי שקנה את פורשה GT2 RS 911 אופציה לקנות שעון יד. השעון מיוצר על-ידי פורשה דיזיין ובעל המנגנון האוטומטי הראשון שהחברה פיתחה. חוץ מזה הוא יכלול מגוון פונקציות והמעטפת שלו עשויה טיטניום אבל בשורה התחתונה והחשובה מדובר על סדרת ייצור ייחודית וממוספרת. .
המחיר: אז כן יש לה מחיר רשמי בארצנו – 2,700,000 שקלים. מחיר שהופך אותה לאחת המכוניות היקרות ביותר בארץ אם לא היקרה מכולן (לפני תוספות). ואם זה לא מספיק יקר, אז ניתן להוסיף את חבילת הוויסאך בתוספת של 265,000 שקלים. אגב פורשה עצמה לא מצהירה על הגבלת ייצור אבל השמועות אומרות שכל פורשה GT2 RS 911 שהיא מסוגלת לייצר כבר נמכרו מראש לפני שבכלל הוצגה.