אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ראדיקל מתכננת דגם על חדש
ראשי » חדשות » ראדיקל מתכננת דגם על חדש
ראדיקל

ראדיקל מתכננת דגם על חדש

יצרנית מכוניות המסלול הבריטית מציינת 25 שנים להקמתה ולרגל האירוע עובדת על מכונית חדשה וקיצונית במיוחד שתיוצר במהדורה מוגבלת

אופיר דואק 15/11/2022 צלם: יצרן

יש לנו חיבה גדול למכוניות של ראדיקל, הרבה לפני שהן עשו עליה כדי לחרוך את המסלול בפצאל. היצרנית הבריטית הקטנה המתמחה במכוניות מסלול הצליחה להוציא תחתיה במהלך השנים כמה וכמה מכוניות מושחזות שידעו לרשום שיאים ולהשאיר מאחור יצרניות רכב גדולות ומבוססות.

השנה מציינת ראדיקל 25 שנים להקמתה, וזו כמובן הזדמנות מצוינת להכריז כי היא מתכננת להציג מכונית מסלול חדשה וקיצונית יותר מכל דגם אחר שלה אי פעם. באופן סמלי המיזם מכונה “פרויקט 25” ורק 25 יחידות של הדגם החדש מתוכננות להיות מיוצרות ולהגיע ללקוחות נבחרים של ראדיקל במהלך הרבעון האחרון של 2023.

נכון לעתה ראדיקל חשפה רק תצלום מוחשך של המכונית מחלקה האחורי ממנו ניתן להבחין שלמכונית חופת נהג סגורה, מה שתואם את הצהרת החברה כי המכונית תהיה פיתוח של סדרת ה-RXC שלה שדגמיה הם בעלי חופת נהג סגורה, זאת בניגוד ליתר דגמי ראדיקל שמוותרים על גג ושמשה קדמית כדי להעניק חווית נהיגה טהורה ככל הניתן. עוד ניתן להבחין בספוילר גדול ומזדקר מאחור שיצטרף לשלל עזרים אווירודינמיים המתבקשים מהיותה מכונית המיועדת למסלול בלבד. אפשר גם להיות בטוחים כי המכונית תהיה חפה מכל אביזר נוחות כלשהו עם דגש על חיסכון קיצוני במשקל, מה שמאפיין את דגמי ראדיקל לדורותיהם.

ראדיקל


פרטים טכניים לא נמסרו למעט שהמכונית המסתורית תיבנה על בסיס שלדת Spaceframe האופיינית של החברה שתאכלס במרכזה מנוע V6 עם הספק משוער של כ-850 כ”ס. מדובר בכ-200 כ”ס יותר מראדיקל XRC 600R שהיא המכונית החזקה בהיצע של החברה המסוגלת להאיץ ל-100 בפחות מ-3 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 290 קמ”ש. “פרוייקט 25” צפויה להיות מהירה אפילו יותר, ואולי להביא לראדיקל עוד כמה שיאי מסלול. יש לנו תחושה שלצערנו את הראדיקל הזו לא נראה בבקעה הלוהטת.

מכונית מסלול פרויקט 25 ראדיקל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד