אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
רנו מגאן RS החדשה ב-5 נקודות
ראשי » חדשות » רנו מגאן RS החדשה ב-5 נקודות

רנו מגאן RS החדשה ב-5 נקודות

רנו חשפה את המגאן RS החדשה בתערוכת פרנקפורט. הנה מה שצריך לדעת

בן חסון 12/09/2017

לאורך כל השנה רנו פזרה רמזים וחשפה פרטים על הדור הבא של רנו מגאן RS, וכעת היא מציגה אותה לראשונה במסגרת תערוכת פרנקפורט. אומנם הצרפתים לא יורדים לעומק הפרטים הטכניים, את זה הם כנראה שומרים להשקת המכונית בתחילת 2018, אבל זה מה שאנחנו יודעים עליה כבר עכשיו:

1. מנוע. עכשיו זה רשמי, המנוע בחזית יהיה מנוע בנזין בנפח 1.8 ל’ חדש בעל מגדש טורבו (טווין-סקרול) שמקורו באלפין A110 החדשה. במגאן RS הוא יפיק 280 כ”ס (265 כ”ס בנוכחית) ב-6,000 סל”ד ו-39.7 קג”מ בטווח שבין 2,400 סל”ד ל-5,000 סל”ד.

רנו מגאן RS
המנוע נלקח מהאלפין A110

 

2. תיבה(ות). אנחנו שמחים לבשר כי רנו מגאן RS תוצע עם תיבה ידנית בת שישה יחסי העברה. במקביל תוצע גם התיבה הרובוטית כפולת המצמדים המוכרת של רנו (6 היל’), רק שהפעם היא מבטיחה כי פעולתה שופרה, והיא מהירה מאשר זו שמוצעת בקליאו. התיבה הרובוטית מציעה גם בקרת שיגור שאמורה לסייע להזניק את ה-RS מהמקום בקצב מרשים, אבל ברנו לא נידבו מספרים.


רנו מגאן RS
התיבה הרובטית כאן, אבל גם הידנית…

 

3. שלדה(ות). בדומה לעבר, המגאן הספורטיבית תוצע עם שלדת ‘ספורט’ או ‘קאפ’ שנבדלות בעיקר בכיול השלדה. גרסת ה’ספורט’ אמורה לשלב בין נוחות יום-יומית לביצועים בכביש המפותל, בעוד ה’קאפ’ מתאימה יותר למי שחפץ במכונית ממוקדת לימי מסלול. ברנו לא מפרטים על ההבדלים בין השתיים בשלב זה, אבל כן מספרים שהקאפ מוצעת עם דיפרנציאל מוגבל החלקה.

רנו מגאן RS
המגאן תוצע עם שתי שלדות לבחירה

 

4. היגוי. בשני המקרים (שלדת ספורט או קאפ) המגאן RS מגיעה, לראשונה בסגמנט, עם מערכת היגוי לארבעת הגלגלים. במהירויות נמוכות הגלגלים האחוריים יפנו נגד כיוון הגלגלים הקדמיים (דבר שישפר את היכולת בפניות הדוקות) ובמהירויות גבוהות (מעל 60 קמ”ש) האחוריים יפנו לאותו כיוון של הקדמיים כדי לשפר את היציבות. ברנו מבטיחים כי המערכת הזו לבדה משפרת את היכולת בצורה משמעותית במסלול, זאת עוד לפני שדיברו על מתלה קדמי שתוכן מחדש.

רנו מגאן RS
היגוי לארבעת הגלגלים אמור להעניק לה יכולות טובות מבעבר

 

5. טרופי. בעתיד תציג רנו את גרסת הטרופי הקרבית שתעמוד בראש ההיצע. הטרופי תגיע עם השלדה המוקשחת של הקאפ וחישוקי 19 אינץ’ כסטנדרט. גם המנוע יזכה לשדרוג עם 300 כ”ס ו-40.7 קג”מ, אבל יותר מזה רנו לא מספרת כרגע. אנחנו מחכים.

רנו רנו מגאן RS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד