אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
רנו מגאן RS החדשה ב-5 נקודות
ראשי » חדשות » רנו מגאן RS החדשה ב-5 נקודות

רנו מגאן RS החדשה ב-5 נקודות

רנו חשפה את המגאן RS החדשה בתערוכת פרנקפורט. הנה מה שצריך לדעת

בן חסון 12/09/2017

לאורך כל השנה רנו פזרה רמזים וחשפה פרטים על הדור הבא של רנו מגאן RS, וכעת היא מציגה אותה לראשונה במסגרת תערוכת פרנקפורט. אומנם הצרפתים לא יורדים לעומק הפרטים הטכניים, את זה הם כנראה שומרים להשקת המכונית בתחילת 2018, אבל זה מה שאנחנו יודעים עליה כבר עכשיו:

1. מנוע. עכשיו זה רשמי, המנוע בחזית יהיה מנוע בנזין בנפח 1.8 ל’ חדש בעל מגדש טורבו (טווין-סקרול) שמקורו באלפין A110 החדשה. במגאן RS הוא יפיק 280 כ”ס (265 כ”ס בנוכחית) ב-6,000 סל”ד ו-39.7 קג”מ בטווח שבין 2,400 סל”ד ל-5,000 סל”ד.

רנו מגאן RS
המנוע נלקח מהאלפין A110

 

2. תיבה(ות). אנחנו שמחים לבשר כי רנו מגאן RS תוצע עם תיבה ידנית בת שישה יחסי העברה. במקביל תוצע גם התיבה הרובוטית כפולת המצמדים המוכרת של רנו (6 היל’), רק שהפעם היא מבטיחה כי פעולתה שופרה, והיא מהירה מאשר זו שמוצעת בקליאו. התיבה הרובוטית מציעה גם בקרת שיגור שאמורה לסייע להזניק את ה-RS מהמקום בקצב מרשים, אבל ברנו לא נידבו מספרים.


רנו מגאן RS
התיבה הרובטית כאן, אבל גם הידנית…

 

3. שלדה(ות). בדומה לעבר, המגאן הספורטיבית תוצע עם שלדת ‘ספורט’ או ‘קאפ’ שנבדלות בעיקר בכיול השלדה. גרסת ה’ספורט’ אמורה לשלב בין נוחות יום-יומית לביצועים בכביש המפותל, בעוד ה’קאפ’ מתאימה יותר למי שחפץ במכונית ממוקדת לימי מסלול. ברנו לא מפרטים על ההבדלים בין השתיים בשלב זה, אבל כן מספרים שהקאפ מוצעת עם דיפרנציאל מוגבל החלקה.

רנו מגאן RS
המגאן תוצע עם שתי שלדות לבחירה

 

4. היגוי. בשני המקרים (שלדת ספורט או קאפ) המגאן RS מגיעה, לראשונה בסגמנט, עם מערכת היגוי לארבעת הגלגלים. במהירויות נמוכות הגלגלים האחוריים יפנו נגד כיוון הגלגלים הקדמיים (דבר שישפר את היכולת בפניות הדוקות) ובמהירויות גבוהות (מעל 60 קמ”ש) האחוריים יפנו לאותו כיוון של הקדמיים כדי לשפר את היציבות. ברנו מבטיחים כי המערכת הזו לבדה משפרת את היכולת בצורה משמעותית במסלול, זאת עוד לפני שדיברו על מתלה קדמי שתוכן מחדש.

רנו מגאן RS
היגוי לארבעת הגלגלים אמור להעניק לה יכולות טובות מבעבר

 

5. טרופי. בעתיד תציג רנו את גרסת הטרופי הקרבית שתעמוד בראש ההיצע. הטרופי תגיע עם השלדה המוקשחת של הקאפ וחישוקי 19 אינץ’ כסטנדרט. גם המנוע יזכה לשדרוג עם 300 כ”ס ו-40.7 קג”מ, אבל יותר מזה רנו לא מספרת כרגע. אנחנו מחכים.

רנו רנו מגאן RS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד