רנו מגאן RS החדשה ממשיכה להיחשף פרט אחרי פרט, כל זאת עד החשיפה המלאה בתערוכת פרנקפורט הקרובה. כבר ספרנו לכם בעבר על החשיפה ההדרגתית של הדגם החדש וכעת נחשף פרט נוסף.
רנו מגאן RS החדשה תימכר עם שתי גרסאות כיול לשלדה. הראשונה היא ה-‘ספורט’ שתציע התנהגות ראויה לקומפקטית חמה אבל תנסה לשלב גם נוחות שתקל על שימוש יום-יומי. גרסת הכיול השנייה, ‘קאפ’, מכוונת לאנשים שרוצים יכולת אולטימטיבית בימי מסלול.
אם זה לא נשמע כמו חידוש גדול מול הדגם הקודם, אז אין ספק שההיגוי האחורי האקטיבי בהחלט נשמע כך. רנו מגאן RS החדשה תדע להפנות את גלגליה האחוריים בכדי לשפר את יכולת התמרון והיציבות בפניות מהירות והיא הראשונה להציע את התכונה הזו בשוק הקומפקטיות החמות המבעבע.
מעבר לזה אין פרטים חדשים אבל ככל הנראה מנוע ארבעת הציל’ המוגדש (1.8 או 2.0 ל’) יציע מעל ל-300 כ”ס, ישודך לשתי תיבות שונות (ידנית ורובוטית כפולת מצמדים) ויעביר את כוחו אל הגלגלים בקדמיים דרך דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה.