בעדכון הקודם עזבנו את הצמד רז והלל כשהם יצאו לדרך בסטייג’ 12 בהרגשה טובה, הרגשה שהתפוגגה במהרה. המנוע שב להתחמם, מסרק ההגה נשבר, הם המשיכו לשקוע בדיונות ונותרו עם הנעה אחורית בלבד – אלה רק חלק מהקשיים שנאלצו להתמודד עימם. לבסוף המארגנים מנעו מהם מלסיים את הסטייג’ מפאת השעה המאוחרת (הם יצאו מקטע הדיונות רק בשעה 00:27) והם חזרו למחנה בנסיעה מנהלתית.
סטייג’ים 13 ו-14 עברו עם פחות תקלות, למעט המנוע שהמשיך להתחמם וחייב עצירות מזדמנות. כנראה שלא היה בידם לטפל בשטח בתקלה שרדפה אותם מאז נכנסו לסין.

למעשה, סטייג’ 14 היה הקטע התחרותי האחרון של הראלי. בסופו יצאו המשתתפים בנסיעה מנהלתית של כ-500 ק”מ לעבר בייג’ינג (סטייג’ 15), שם יערכו טקסי הסיום וחלוקת הפרסים, אבל הדירוג הסופי של הצוותים כבר נקבע.
במקום הראשון סיים סיריל דספרה עם ה-2008DKR, אך מאחוריו ניצבו ארבעה נהגים של מיני שחידשו את היריבות בין הקבוצות ממרוץ הדקאר. סבסטיין לואב סיים את הראלי במקום השביעי וסטפן פטרהנסל, המנצח בדקאר 2016, סיים רק במקום ה-15.

הישראלים רז הימן והלל סגל דורגו במקום ה-32 הכללי, למרות כל הקשיים והתקלות שחוו. הצמד אביב קדשאי ויזהר ערמוני סיים במקום ה-28 בדירוג הכללי. זהו הישג לא מבוטל עבור הצוותים הישראלים לאור האתגר שניצב מולם והתקציב הצנוע.
אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראלי הבא!
