אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ מציגה דור חדש לדגמי האנדורו
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ מציגה דור חדש לדגמי האנדורו
ק.ט.מ

ק.ט.מ מציגה דור חדש לדגמי האנדורו

לקראת 2024 מציגה ק.ט.מ דור חדש ועתיר שדרוגים למשפחת דגמי האנדורו שלה. בין החידושים השנה: מערכת הזרקה חדשה לדגמי השתי-פעימות, שלדה חדשה ומערכת בקרת משיכה, לראשונה באופנועי אנדורו

אופיר דואק 29/05/2023 צלם: יצרן

ק.ט.מ חשפה בסוף השבוע את דגמי האנדורו שלה לשנת 2024. בניגוד לדגמי המוטוקרוס הכתומים שנחשפו לפני כחודש שכמעט שעברו שינויים מינוריים, דגמי האנדורו קיבלו מגוון שינויים המוגדרים למעשה כדור חדש.

אז מה חדש בדגמי האנדורו של 2024? קודם כל ישנה שלדה חדשה שלטענת ק.ט.מ עמידה יותר בפני כוחות פיתול והיא משלבת תת שלדה חדשה ופריקה המורכבת מאלומיניום בשילוב חומר פלסטי בשם פוליאמיד. מתחת לשלדת הזנב ממוקמת יחידת OCU החדשה שמחליפה את תיבת הפיוזים המוכרת ומספקת חיווי אלקטרוני על תקלות, ובנוסף ישנו מיכל דלק חדש (בנפח 8.3 ליטר בדגמי הארבע-פעימות ו-8.9 ליטר בדגמי השתי-פעימות).

חידוש משמעותי נעשה בתחום המתלים, כאשר בק.ט.מ עוברים להשתמש, בניגוד לדגמי הוסקוורנה וגאס גאס נכון לעתה, במזלג קדמי בעל קרטרידג’ סגור מסדרת XACT של WP במקום קרטרידג’ פתוח מסדרת XPLORE. מאחור עדין ישנו בולם XPLORE חדש המותאם לעבודה עם מערכת ה-PDS המוכרת של ק.ט.מ, כשהוא כולל חידוש בדמות אפשרות כוונון על ידי קליקרים ללא צורך בכלי עבודה. כמובן שאי אפשר להתעלם מהעיצוב העדכני שכמו בדגמי המוטוקרוס מאמץ צבע וגרפיקה בהשראת דגמי שנות ה-90, עם הדגשים סגולים במדבקות שישמחו את ילדי הניינטיז.


כל דגמי השתי-פעימות (בנפחי 150, 250 ו-300 סמ”ק) מקבלים השנה מערכת הזרקה חדשה בשם TBI שבה הזרקת התערובת מתבצעת ישירות לסעפת. בנוסף קיבלו המנועים גם שסתום כוח חדש וגופי מצערת אלקטורנים כשעל הכל מנצחת יחידת ניהול מנוע משופרת עם שתי מפות הצתה לבחירה. כל אלו אמורים לתרום לשיפור בביצועים ותחושת חלקות בפעולה של הזנה באמצעות מאייד, כך לפחות טוענים בק.ט.מ.

מנועי הארבע פעימות (בנפחי 250, 350, 450 ו-500 סמ”ק) לא עברו שינויים משמעותיים, אך קיבלו מיקום חדש בשלדה, בהטיה של 2 מעלות לאחור כדי לשפר את מרכוז המאסה. מש שיותר מעניין הוא שדגמי הארבע פעימות יציעו מעתה קוויקשיפטר להעלאת הילוכים בהילוכים 2 עד 6 וגם בקרת משיכה אלקטרונית הניתנת לניתוק כאופציה, לראשונה באופנועי אנדורו סדרתיים.
דגמי 2024 של ק.ט.מ צפויים להיות מושקים בעולם בשבועות בקרובים ולהגיע לישראל עד סוף השנה.

125 סמ"ק EXC KTM אנדורו דגמי 2024 ק.ט.מ EXC ק.ט.צ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד