אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קימקו אקסייטינג 400i – כמה פותחת?
ראשי » ווידאו » קימקו אקסייטינג 400i – כמה פותחת?
קימקו אקסייטינג 400i

קימקו אקסייטינג 400i – כמה פותחת?

כמה פותחת? המקום שבו מעניין רק זמן התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש והפעם עם קימקו אקסייטינג 400i החדש

אריאל אלסיבוני 15/04/2018

קימקו אקסייטינג 400i החדש הוא קטנוע מנהלים, כזה שממוצב במרכב השדה. יחידת ההנעה מבוססת על צילנדר בודד בנפח 399 סמ”ק המפיק 35.5 כ”ס ב-7,500 סל”ד ו-3.6 קג”מ ב-6,000 סל”ד. המשקל של החבילה הזו לפי היצרן עומדת על 189 ק”ג מה שמציב את יחס ההספק משקל של קימקו אקסייטינג 400i על 5.3 ק”ג/כ”ס.  זה אומר שכל כ”ס סוחב 5.3 ק”ג.

קימקו אקסייטינג 400i מאיץ מהר למדי אחר היסוס ראשוני קצר. עד ל-60 קמ”ש התאוצה נמרצת ואז מתמתנת מעט עד ל-100 קמ”ש. מעבר לזה הוא חוזר לצבור מהירות בקצב משביע רצון. ביצענו מספר מדידות, בראשונות התוצאות שנרשמו עמדו מעל ל-10 שניות למיאוץ הקלאסי.

אחרי כמה ניסיונות נוספים רשם מכשיר המדידה 9.7 שניות לתאוצה מעמידה מוחלטת ל-100 קמ”ש התוצאה הטובה ביותר שנרשמה באותו היום. קימקו אקסייטינג 400i לא מצויד בבקרת משיכה או בקרת זינוק והוא לא מרגיש בחסרונן. אין איבודי אחיזה על אספלט יבש וטוב.


 

קימקו אסייטינג 400i

הספק: 35.5 כ”ס ב-7,500 סל”ד

מומנט: 3.6 קג”מ ב-6,000 סל”ד

יחס הספק/משקל: 5.3

בקרת משיכה: ללא

בקרת זינוק: ללא

תאוצה 0-100 (יצרן): לא פורסם

תאוצה 0-100 (מבחן): 9.7 שניות

קימקו אקסייטינג 400i

400 אקסייטינג קימקו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד