אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאסטום אפל ישר מהמפעל: הארלי דיווידסון ברייק-אאוט CVO פרו-סטריט
ראשי » דו-גלגלי » קאסטום אפל ישר מהמפעל: הארלי דיווידסון ברייק-אאוט CVO פרו-סטריט

קאסטום אפל ישר מהמפעל: הארלי דיווידסון ברייק-אאוט CVO פרו-סטריט

נו הארלי והשמות האינסופיים שלהם, אבל שימו את זה בצד לרגע ותקראו

אריאל אלסיבוני 21/04/2016

הארלי מספרים שגרסת ה-CVO היא תוצאה של קאסטומיזציה בתוך המפעל של הברייק-אאוט. הם גם מספרים שהתוצאה אפלה, כוחנית ומרשימה. האמת שגם גרסת ה-“בסיס” של הברייק-אאוט עונה על התיאור הזה במדיוק, אז במה שונה גרסת ה-CVO?

breakout cvo-5

 

קודם כל מנוע. בניגוד לדגם הרגיל יש כאן מנוע ‘סקרימינג-איגל’ בנפח 1,800 סמ”ק. מדובר ביחידת כוח משופרת וחזקה יותר מהמקור. למרות שהארלי לא מפרסמים נתון רישמי, אנחנו יכולים לספר לכם שבבדיקות דיינו שעושים למנועים האלו בחו”ל, רואים שהמנוע הזה מוציא כ-90 כ”ס בגלגל ומגרד את ה-14 קג”מ מלמטה.


breakout cvo-6

 

על זה הוסיפו בהארלי לא מעט אביזרים מהקטלוג שלהם: מסיכה קידמית וחרב קטנה על הגחון מלפנים לדוגמה. יש כאן גם בקרת שיוט שאין בדגם הרגיל. מעבר לאלו הדבר הראשון שקופץ לעין בפרו-סטריט הוא המזלג הקדמי ההפוך והבשרני. יחד עם שני הדיסקים מלפנים.

breakout cvo-7

 

אבל עיקר גאוותם של הארלי, היא על עבודת הצביעה ותשומת הלב לפרטים. לטענתם גרסת ה-CVO של הברייק-אאוט הכי קרובה לאופנוע קאסטום מושקע ומוקפד שיצא את שערי החברה. והאמת שהוא נראה טוב מאוד בתמונות, ומתוך היכרות די עמוקה שיש לנו עם הברייק-אאוט “הרגיל”, אנחנו יכולים בהחלט להגיד ש-CVO לוקח את הקונספט הזה קדימה ונותן תוספת משמעותית של ייחוד.

breakout cvo-3

 

להשקעה האדירה של הארלי בפרטים הקטנים יש מחיר. והוא לא נמוך, 220,000 שקלים שהם כ-50,000 שקלים תוספות למחירו של הברייק-אאוט הרגיל. וזה קצת צובט לנו בלב.

דו"ג הארלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

תגובה אחת

  1. נתי התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 07/10/2016 בשעה 12:56

    אפה אפשר להזמין מכשיר של הארלי במכיר סביר

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד