אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פלייסטיישן: גרסת הטורינג של ב.מ.וו M3 CS נחשפת רשמית
ראשי » חדשות » פלייסטיישן: גרסת הטורינג של ב.מ.וו M3 CS נחשפת רשמית
ב.מ.וו M3 CS

פלייסטיישן: גרסת הטורינג של ב.מ.וו M3 CS נחשפת רשמית

ימים ספורים אחרי הטיזרים הרשתות, ב.מ.וו חושפת רשמית את ה-M3 CS במרכב סטיישן עם 550 כ"ס מתחת למכסה המנוע ולפחות 500 ליטר בתא המטען

אופיר דואק 30/01/2025 צלם: יצרן

מספר ימים לאחר ששחררה טיזרים ברשתות החברתיות ומוקדם מהצפוי (לא שיש לנו בעיה עם זה, להפך) חושפת ב.מ.וו היום רשמית את ה-M3 CS במרכב סטיישן – טורינג בבוואורית מדוברת. זוהי הפעם הראשונה שבה ב.מ.וו מציגה גרסת CS במרכב סטיישן, ובמקרה של ה-CS הזו היא מגיעה שנתיים לאחר שהוצגה במרכב הסדאן של ה-M3 וכשנה לאחר שהוצגה M4 CS קופה.

המתכון הכללי דומה לזה של גרסאות ה-CS הקודמות. יותר כוח, פחות משקל, שדרוגים ספורטיביים למראה ולמכלולים ההיקפים וכמות ייצור מוגבלת. ב.מ.וו M3 CS מגיעה בתזמון מצויין לאחר שמכירות גרסת הסטיישן של ה-M3 בנסיקה ובנישת ה”סטיישן אקשן” נוצר חלל משמעותי עם הפסקת הייצור של אאודי RS4.

ב.מ.וו לא נוקטת נכון לעתה במספר הרשמי, אבל בדומה לדגמי ה-CS הקודמים הוא אמור להסתכם בכ-2,000 יחידות שיוצעו ברחבי העולם, כשעדין לא ידוע אם תהיה גם הקצאה לישראל, שלא ממש ידוע בחיבתה לסטיישנים, בדומה לדגמי ה-CS הקודמים מהם הגיעו ארצה שתי יחידות בלבד מכל דגם.


לטעמנו השילוב של מרכב סטיישן שימושי וביצועי על הוא מתכון נפלא. אם מתעלמים מהשבכה הקדמית המוגזמת שעדין קשה לעיכול, וזוכה בגרסת ה-CS לחיזוק בדמות עיטור היקפי אדום, ה-CS טורינג נראית מצוין. עם ניפוחי כנפיים מודגשים במידה ותוספות קוסמטיות ואווירודינמיות בולטות, אבל לא מוגזמות מידי. כך גם בתא הנוסעים שקיבל שלל עיטורים מסיבי פחמן אמיתיים, מושבי באקט יפיפיים והדגשות מתבקשות בצע אדום עם סמלי CS במקומות האסטרטגיים.

המנוע של הטורינג זהה לזה שבדגמי ה-CS הקודמים בסדרה. שישה צילינדרים טור בנפח 3.0 ליטר הנושמים דרך שני מגדשי טורבו שלחץ הגדישה שלהם הועלה ל-2.1 באר. התוצאה הסופית היא הספק של 550 כ”ס, 20 כ”ס יותר מאשר בגרסאות הקומפיטישן של ה-M3, המתקבלים ב-6,250 סל”ד כאשר מנתק ההצתה נמצא כ-1,000 סל”ד גבוה יותר. נתון המומנט המרבי התעבה ל-66.3 קג”מ המתקבלים במלואם בין 2,750 ל-5,950 סל”ד. המנוע המשודרג מנגן דרך מערכת פליטה משופרת עם דודים אחוריים מטיטניום שעוזרים גם להשיל כמה קילוגרמים לא נחוצים.

את ב.מ.וו M3 CS טורינג ניתן לקבל רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה ואפשרות בחירה בין שלושה מצבי פעולה בהחלפות ההילוכים. ההנעה היא כפולה עם אפשרות לשינוי חלוקת הכוח אלקטרונית ותעדוף מלא של הגלגלים האחוריים, כאשר ישנו גם דיפרנציאל אחורי חכם לחלוקת כוח משתנה בין הגלגלים. כל אלו מאפשרים ל-CS להשתגר מהמקום ל-100 קמ”ש ב-3.5 שניות ול-200 קמ”ש ב-11.7 שניות, עם מהירות מרבית המוגבלת אלקטרונית ל-300 קמ”ש.

המתלים האדפטיביים זכו לכיול מחודש בגרסת ה-CS, ולטובת החיסכון במשקל מכסה המנוע, כונסי האוויר הקדמיים, כיסויי מראות הצד והדיפיוזר האחורי עושים מפלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP) החוסכים 15 ק”ג ביחס ל-M3 טורינג קומפיטישן. רשימת האופציות כוללת בלמים קרבון-קרמיים לעמידות משופרת על המסלול וגשר חיזוק עליון מעל המנוע לשיפור קשיחות המרכב. לבסוף, ב.מ.וו M3 CS טורינג מתגלגלת על שילוב של חישוקי 19 אינץ’ מלפנים ו-20 אינץ’ מאחור עם צמיגי מישליין פיילוט ספורט קאפ 2.  ומה שלא פחות רלוונטי עבור הטורינג, עומד לרשותכם נפח של 500 ליטר בתא המטען עם אפשרות להגדיל את נפח הטעינה עד פי 3 עם קיפול המושבים האחוריים, אם הייתם זקוקים לעוד שכנוע.

BMW M3 CS Touring 2025 06BMW M3 CS Touring 2025 06Preview
BMW M3 CS Touring 2025 05BMW M3 CS Touring 2025 05Preview
BMW M3 CS Touring 2025 02BMW M3 CS Touring 2025 02Preview
BMW M3 CS Touring 2025 03BMW M3 CS Touring 2025 03Preview
BMW M3 CS Touring 2025 04BMW M3 CS Touring 2025 04Preview
BMW M3 CS Touring 2025 07BMW M3 CS Touring 2025 07Preview
BMW M3 CS Touring 2025 08BMW M3 CS Touring 2025 08Preview
BMW M3 CS Touring 2025 09BMW M3 CS Touring 2025 09Preview
BMW M3 CS Touring 2025 10BMW M3 CS Touring 2025 10Preview
BMW M3 CS Touring 2025 11BMW M3 CS Touring 2025 11Preview
BMW M3 CS Touring 2025 12BMW M3 CS Touring 2025 12Preview
BMW M3 CS Touring 2025 13BMW M3 CS Touring 2025 13Preview
BMW M3 CS Touring 2025 14BMW M3 CS Touring 2025 14Preview
BMW M3 CS Touring 2025 15BMW M3 CS Touring 2025 15Preview
BMW M3 CS Touring 2025 16BMW M3 CS Touring 2025 16Preview
BMW M3 CS Touring 2025 17BMW M3 CS Touring 2025 17Preview
BMW M3 CS Touring 2025 01BMW M3 CS Touring 2025 01Preview
BMW M3 CS Touring 2025 18BMW M3 CS Touring 2025 18Preview
BMW M3 CS Touring 2025 19BMW M3 CS Touring 2025 19Preview
BMW M3 CS Touring 2025 20BMW M3 CS Touring 2025 20Preview
BMW M3 CS Touring 2025 21BMW M3 CS Touring 2025 21Preview
BMW M3 CS Touring 2025 22BMW M3 CS Touring 2025 22Preview
BMW M3 CS Touring 2025 23BMW M3 CS Touring 2025 23Preview
ב.מ.וו M3 CSב.מ.וו M3 CSPreview
BMW M3 CS Touring 2025 25BMW M3 CS Touring 2025 25Preview
BMW M3 CS Touring 2025 26BMW M3 CS Touring 2025 26Preview
BMW M3 CS Touring 2025 27BMW M3 CS Touring 2025 27Preview

M3 CS M3 CS טורינג ב.מ.וו ב.מ.וו M ב.מ.וו M3 ב.מ.וו M3 CS טורינג סטיישן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד