אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 959 שעושה צחוק ממכוניות על מודרניות
ראשי » מגזין » פורשה 959 שעושה צחוק ממכוניות על מודרניות

פורשה 959 שעושה צחוק ממכוניות על מודרניות

משופרת, שמורה ועושה צחוק ממכוניות על מודרניות (בקו ישר הכל אופן)

אריאל אלסיבוני 22/08/2016

כשאנחנו רואים מכונית על מהעבר, כמו פורשה 959 הזו, אנחנו מביטים בהערכה אבל לא חושבים שהיא או שכמותה יכולות להציע באמת משהו היום מול מכונית על מודרנית. שלא תבינו אותנו לא נכון, אנחנו מוכנים לאבד את רוב חלקי הגוף בשביל F40 אבל אין לנו ספק שמכוניות על מודרניות מהירות יותר. אז על זה רצינו לדבר, כי ה-959 הזו ספציפית יכול לבייש מכוניות על מודרניות ועוד שניה תבין למה.

לברוס קנפה יש היכרות עמוקה מאוד עם פורשה 959 מאז שהוצגה והוא האדם היחיד באמריקה פחות או יותר שמוסמך על ידי פורשה לשחזר אותן. החברה של קנפה יודעת לעשות הכול פחות או יותר. מלשחזר מכוניות יקרות מאוד וישנות מאוד, דרך הטיפול השוטף בהן וכלה במסחר בדגמים של בדיוק מוצאים ביד2.

פורשה 959 'קנפה' סטייג' 3
פורשה 959 ‘קנפה’ סטייג’ 3

 

הרומן של קנפה עם פורשה 959 ארוך מאוד והלבנה הזו שאתה רואה בתמונות היא המכונית הפרטית שלו. הוא משפר אותה לאורך שנים ומציע את חבילות השיפורים שהוא מפתח על המכונית האישית שלו ללקוחותיו. אז מה כל-כל מיוחד ב-959 הזו?


פורשה 959
עוד מעט בת 30…

 

כיאה למכונית בבעלות אדם שמתפרנס מרסטורציה ורסטו-מוד היא נראית חדשה לגמרי, אבל החלק המעניין ביותר כאן הוא המנוע. לעומת 450 כ”ס המקוריים, חבילת השיפורים של קנפה ל-959 מפיקה באוטו הזה לא פחות מ-763 כ”ס ו-87.7 קג”מ. בשביל לייצר את הכוח הזה מבטל קנפה את מגדשי הטורבו המדורגים המקוריים, מתקין שני מגדשים גדולים וחדשים שעובדים באופן מקביל.

פורשה 959
לזה קוראים גורם מבדל

 

כמובן שזה לא הכול ויש כאן גם מערכת הצתה חדשה לגמרי ומערכת הזנת דלק שונה וכמובן שהחלקים הפנימיים במנוע עוברים התאמה ובנייה מדויקת מחדש ויש מצמד אחר ומערכת פליטה שנבנית במקום בעבודת יד ועוד ועוד ועוד.

פורשה 959
וככה הוא נראה בתוך המכונית

 

גם גלגלי המגנזיום (שעשויים באמת ממגנזים כאן, כן?) מותאמים לצמיגים מודרניים וקנפה השליך את מערכת המיתלים המתכווננת המקורית ושם ארבעה בולמים עם קפיצי טיטניום עליהם בכל פינה. הרשימה די ארוכה. קנפה לא מספרים כמה עולה הטיפול הזה, אבל אנחנו די בטוחים שזול זה לא ויש לנו הרגשה שזה שווה כל שקל. זו נראית לנו הפורשה 959 הכי נכונה ומסודרת בעולם.

פורשה 959
כמו חדש לא עושה עם המכונית הזו חסד

 

שווה להתסכל בתמונות על איכות הגימור, על רמת העבודה, על איך שנראית מכונית שעוד מעט חוגגת 30. את כל העור בתא הנוסעים ייצרו בקנפה מחדש והכול נראה מקורי ומדויק כמו שיצאה מהמפעל.

פורשה 959
עדיין נראית מיוחדת ושונה

 

רק אחרי שמניעים אותה ונותנים גז אפשר להבין את גודל השינוי שעברה, עם תאוצה ל-100 תוך 2.4 שניות ומהירות מירבית גבוהה יותר מ-370 קמ”ש, המכונית הזו תבייש בקלות (ועם לא מעט סטייל אם יורשה לנו להוסיף) גם 918 חדשה, לפחות בקו ישר.

 

 

פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד