אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג
ראשי » חדשות » פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג
פורשה 911 GT3

פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג

פורשה מציעה את ה-911 GT3 עם חבילת טורינג ל"טהרני נהיגה"

בן חסון 14/09/2017

כשהציגה פורשה את ה-911R היא הפכה כמעט מיידית לאחת מגרסאות ה-911 הנחשקות והמוערכות שיוצרו. למי שלא זוכר נספר שה-R מבוססת על פורשה 911 GT3 והציגה הופעה מינימליסטית והוצעה רק עם תיבה ידנית בזמן שה-GT3 הגיעה רק עם תיבת ה-PDK (רק השנה הציגה פורשה GT3 ידנית). העובדה שהיא יוצרה במהדורה מוגבלת של 991 יחידות בלבד רק הוסיפה למשיכה שלה, ומהר מאוד לקוחות מצאו את עצמם משלמים מחיר מופרך על אקזמפלרים משומשים רק כדי לשים את היד על אחת.

פורשה לא נותרה אדישה להצלחה של ה-R. לצערנו היא לא מרחיבה את היקף הייצור אבל כן נותנת מענה עם גרסת ביניים חדשה (לא מהדורה מוגבלת) – פורשה 911 GT3 טורינג.

 


כמו ה-R, הטורינג מוותרת על הכנף האחורית הקבועה (והענקית) של ה-GT3, כאשר במקומה יש את הכנף הנשלפת מהקאררה הרגילה שכאן מקבלת סיומת שונה במקצת. החישוקים זהים לאלה שתמצאו ב-R וגם הפגושים זכו לטיפול ומציבים אותה איפשהו בין ה-R ל-GT3.

פורשה 911 GT3
מראה נקי. סליפרית אמיתית

 

תא הנוסעים שומר על הקו המינימליסטי של ה-R עם גלגל הגה נקי מכפתורים וללא מערכת שמע (מוצעת כאופציה) אבל הוא עשיר יותר מזה של ה-R (אופציה לארבעה מושבים, מזגן, ידיות דלתות במקום רצועות ב-R). בגלל זה, למרות שפורשה לא פרסמה נתון רשמי, המשקל צפוי להיות גבוה במקצת.

פורשה 911 GT3
רק עם תיבה ידנית

 

הטורינג מגיעה עם תיבה ידנית בלבד (שזה כבר טוב) שנלקחה מה-R וה-GT3 הידניות. המנוע הוא כמובן אותו בוקסר אטמוספרי (6 ציל’) בנפח 4.0 ל’ שמפיק 500 כ”ס (ו-46.9 קג”מ) ומסוגל להעפיל ל-9,000 סל”ד. הביצועים בקו ישר נאים עם 3.9 שניות ל-100 קמ”ש ו-316 קמ”ש מרביים.

פורשה 911 GT3
אם אין R, אנחנו רוצים כזו

 

פורשה מבטיחה שהטורינג תפנה למי שמחפש הנאה מנהיגה “בסגנון קלאסי וטהור”, ואפילו אם היא לא מינימליסטית כמו ה-R, אנחנו יכולים להתחבר לאמירה הזו של פורשה בקלות.

פורשה 911 GT3

פורשה פורשה 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד