אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג
ראשי » חדשות » פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג
פורשה 911 GT3

פורשה 911 GT3: אחרי ה-R הגיע תור הטורינג

פורשה מציעה את ה-911 GT3 עם חבילת טורינג ל"טהרני נהיגה"

בן חסון 14/09/2017

כשהציגה פורשה את ה-911R היא הפכה כמעט מיידית לאחת מגרסאות ה-911 הנחשקות והמוערכות שיוצרו. למי שלא זוכר נספר שה-R מבוססת על פורשה 911 GT3 והציגה הופעה מינימליסטית והוצעה רק עם תיבה ידנית בזמן שה-GT3 הגיעה רק עם תיבת ה-PDK (רק השנה הציגה פורשה GT3 ידנית). העובדה שהיא יוצרה במהדורה מוגבלת של 991 יחידות בלבד רק הוסיפה למשיכה שלה, ומהר מאוד לקוחות מצאו את עצמם משלמים מחיר מופרך על אקזמפלרים משומשים רק כדי לשים את היד על אחת.

פורשה לא נותרה אדישה להצלחה של ה-R. לצערנו היא לא מרחיבה את היקף הייצור אבל כן נותנת מענה עם גרסת ביניים חדשה (לא מהדורה מוגבלת) – פורשה 911 GT3 טורינג.

 


כמו ה-R, הטורינג מוותרת על הכנף האחורית הקבועה (והענקית) של ה-GT3, כאשר במקומה יש את הכנף הנשלפת מהקאררה הרגילה שכאן מקבלת סיומת שונה במקצת. החישוקים זהים לאלה שתמצאו ב-R וגם הפגושים זכו לטיפול ומציבים אותה איפשהו בין ה-R ל-GT3.

פורשה 911 GT3
מראה נקי. סליפרית אמיתית

 

תא הנוסעים שומר על הקו המינימליסטי של ה-R עם גלגל הגה נקי מכפתורים וללא מערכת שמע (מוצעת כאופציה) אבל הוא עשיר יותר מזה של ה-R (אופציה לארבעה מושבים, מזגן, ידיות דלתות במקום רצועות ב-R). בגלל זה, למרות שפורשה לא פרסמה נתון רשמי, המשקל צפוי להיות גבוה במקצת.

פורשה 911 GT3
רק עם תיבה ידנית

 

הטורינג מגיעה עם תיבה ידנית בלבד (שזה כבר טוב) שנלקחה מה-R וה-GT3 הידניות. המנוע הוא כמובן אותו בוקסר אטמוספרי (6 ציל’) בנפח 4.0 ל’ שמפיק 500 כ”ס (ו-46.9 קג”מ) ומסוגל להעפיל ל-9,000 סל”ד. הביצועים בקו ישר נאים עם 3.9 שניות ל-100 קמ”ש ו-316 קמ”ש מרביים.

פורשה 911 GT3
אם אין R, אנחנו רוצים כזו

 

פורשה מבטיחה שהטורינג תפנה למי שמחפש הנאה מנהיגה “בסגנון קלאסי וטהור”, ואפילו אם היא לא מינימליסטית כמו ה-R, אנחנו יכולים להתחבר לאמירה הזו של פורשה בקלות.

פורשה 911 GT3

פורשה פורשה 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד