אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורמולה 1: מהעונה הקרובה ללא נערות מטרייה
ראשי » חדשות » פורמולה 1: מהעונה הקרובה ללא נערות מטרייה

פורמולה 1: מהעונה הקרובה ללא נערות מטרייה

סבב המרוצים היוקרתי בעולם יצא לדרך ללא אחד מהסממנים (המיותרים?) שלו

אריאל אלסיבוני 01/02/2018

עונת הפורמולה 1 kשנת 2018 תצא לדרך במרץ הקרוב ותעשה את זה עם שינוי. אנחנו לא מדברים על תקנות טכניות, או חוקים הקשורים למירוץ עצמו. אנחנו מדברים על מנהג שהשתרש לאורך השנים וכעת שמים לו קץ.

נערות המטרייה החינניות, אותן אפשר לראות מצטלמות ברחבת הטיפולים, או לצד המכוניות שעל הגריד, הפכו עם השנים לחלק בלתי נפרד מקרקס הפורמולה 1. עושה רושם שהן תמיד היו שם, מחייכות כשצריך כאן, אוחזות מטרייה בשביל לסוכך על נהג שם. מסוג הדברים שאתה לא ממש שם אליהם לב כל-כך, כי נראה כאילו כך היה הדבר תמיד.

אבל הזמנים משתנים ובעידן הפוליטיקלי קורקט יש כאלו שרואים את המנהג הזה בעין לא יפה. רינונים בנושא הזה נשמעו למשך לא מעט זמן עד שעכשיו, הבוסים האמריקאים החדשים (יחסית) מודיעים – נערות המטרייה בחוץ.

פורמולה 1


אפשר להסתכל על זה מכל מני צדדים, אבל אני חייב להודות. במירוץ האחרון בו בקרתי שמתי לב לבעייתיות של הנושא הזה. אולי אני מזדקן, אולי בגלל שיש לי אישה וילד בבית. לראות את הקהל מצטלם עם נערות אלו, העביר בי תחושת קבס לא קלה בכלל. כי הנערות האלו חייבות להצטלם עם כל דורש, לחייך, להיות נחמדות. הכל בשביל עוד תמונה שתראה את הכיתוב של הספונסר על הביגוד הדל.

וכולם מצלמים ומצטלמים. חלקם מחבקים בתמימות, האחרים אוחזים במקומות לא ראויים. והשיחות עם הרמזים והשאלות האישיות והלא נעימות. תכל’ס גועל נפש. ממש ריחמתי עליהן. אז עושה רושם שההחלטה הזו, לטעמי לפחות, נכונה לעידן הזה. מה שבטוח, ההכנות על הגריד ייראו מעתה קצת אחרת.

פורמולה 1
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד