אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן
ראשי » חדשות » חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן
פולקסווגן ID.7

חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן

מכירות החשמליות באירופה לא מתרוממות, אבל זה לא מונע מפולקסווגן להציג את המשפחתית החשמלית הגדולה שלה בתצורת סטיישן החביבה על הקהל

אופיר דואק 20/02/2024 צלם: יצרן

כניסתן של המכוניות החשמליות לחיינו החייתה באופן מפתיע את מכוניות הסדאן, זאת לאחר שנים של גסיסה איטית במכירות בעקבות הצלחתם חסרת הפרופורציות של רכבי הקרוסאובר. הירידה הערבית במכירות רכבי הסדאן הובילה להעלמותם של דגמים רבים שנמכרו בהצלחה במשך עשרות שנים. לחלופין ישנם דגמים ששרדו את השינוי בהעדפות הקהל כמו פולקסווגן פאסאט, אך בדור החדש שלה היא מיוצרת אך ורק בתצורת סטיישן החביבה על האירופאים.

באופן מעניין, בעוד יצרניות הרכב התמקדו בדגמי סדאן וקרוסאובר חשמליים, כמעט אין בנמצא מכוניות סטיישן חשמליות, אך המציאות הזו מתחילה להשתנות. לפני כשבועיים חשפה ב.מ.וו את i5 בגרסת טורינג נאה, וכעת גם פולקסווגן מציגה סטיישן חשמלית משלה על בסיס ה-ID.7 שנחשפה בשנה שעברה (שמן הסתם ממוקדמת בקטגוריית גודל ומחיר נמוכה משמעותית). באופן מעניין, בניגוד למסורת של פולקסווגן להצמיד את הכינוי “וריאנט” לדגמי הסטיישן שלה במשך עשרות שניים, גרסת הסטיישן של ה-ID.7 מכונה בשם “טורר”.

העיצוב של פולקסווגן ID.7 טורר מיישם את קווי הגוף הרכים והזורמים של גרסת הסדאן גם אל חלק האחורי של המכונית. האלמנט העיצובי המעניין הוא הבדלת קו הגג והספויילר המשתלבים בקורה האחורית על ידי השחרתו, מה שיותר אשליה של קורה קטנה ודינמית יותר. האורך הכולל נותר זהה לסדאן ועומד על 496 ס”מ מפגוש לפגוש, עם בסיס גלגלים נדיב של 297 ס”מ. עם זאת הודות למסילות גג שימושיות גובה המכונית צמח ל-153 ס”מ. תא המטען של גרסת הסטיישן גדול משמעותית ומציע נפח של 605 ליטר, תוספת של 128 ליטרים, עם אפשרות לקבל נפח של עד 1,714 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים.


המפרט הטכני של פולקסווגן ID.7 טורר דומה לזה של גרסת הסדאן, כאשר גם היא תצויד במנוע אחורי בהספק של 282 כ”ס ו-55 קג”מ ותאפשר בחירה בין סוללות בקיבולת נטו 77 או 86 קוט”ש, עם קצב טעינה מהירה של 175 או 200 קילוואט בהתאמה. טווח הנסיעה המרבי בגרסה בעלת הסוללה הגדולה עליו מצהירה פולקסווגן עומד על 685 ק”מ, קצת פחות מאשר בגרסת הסדאן.
הצגת גרסת הסטיישן של פולקסווגן ID.7 אפשרה להוסיף כמה פיצ’רים מעניינים כמו אפשרות הכהייה אוטומטית לגג השמש הפנורמי, שגדול יותר מידותיו בגרסת הסטיישן, ומערכת תצוגה עילית משופרת.
פולקסווגן ID.7 טורר תחל להימכר באירופה בחודשים הקרובים, אך היא אינה צפויה להגיעה לישראל.

 

The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
ID7 VAR 01ID7 VAR 01Preview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview

ID.7 טורר פולקסווגן פולקסווגן ID פולקסווגן ID.7 פולקסווגן ID.7 טורר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד