אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן
ראשי » חדשות » חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן
פולקסווגן ID.7

חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן

מכירות החשמליות באירופה לא מתרוממות, אבל זה לא מונע מפולקסווגן להציג את המשפחתית החשמלית הגדולה שלה בתצורת סטיישן החביבה על הקהל

אופיר דואק 20/02/2024 צלם: יצרן

כניסתן של המכוניות החשמליות לחיינו החייתה באופן מפתיע את מכוניות הסדאן, זאת לאחר שנים של גסיסה איטית במכירות בעקבות הצלחתם חסרת הפרופורציות של רכבי הקרוסאובר. הירידה הערבית במכירות רכבי הסדאן הובילה להעלמותם של דגמים רבים שנמכרו בהצלחה במשך עשרות שנים. לחלופין ישנם דגמים ששרדו את השינוי בהעדפות הקהל כמו פולקסווגן פאסאט, אך בדור החדש שלה היא מיוצרת אך ורק בתצורת סטיישן החביבה על האירופאים.

באופן מעניין, בעוד יצרניות הרכב התמקדו בדגמי סדאן וקרוסאובר חשמליים, כמעט אין בנמצא מכוניות סטיישן חשמליות, אך המציאות הזו מתחילה להשתנות. לפני כשבועיים חשפה ב.מ.וו את i5 בגרסת טורינג נאה, וכעת גם פולקסווגן מציגה סטיישן חשמלית משלה על בסיס ה-ID.7 שנחשפה בשנה שעברה (שמן הסתם ממוקדמת בקטגוריית גודל ומחיר נמוכה משמעותית). באופן מעניין, בניגוד למסורת של פולקסווגן להצמיד את הכינוי “וריאנט” לדגמי הסטיישן שלה במשך עשרות שניים, גרסת הסטיישן של ה-ID.7 מכונה בשם “טורר”.

העיצוב של פולקסווגן ID.7 טורר מיישם את קווי הגוף הרכים והזורמים של גרסת הסדאן גם אל חלק האחורי של המכונית. האלמנט העיצובי המעניין הוא הבדלת קו הגג והספויילר המשתלבים בקורה האחורית על ידי השחרתו, מה שיותר אשליה של קורה קטנה ודינמית יותר. האורך הכולל נותר זהה לסדאן ועומד על 496 ס”מ מפגוש לפגוש, עם בסיס גלגלים נדיב של 297 ס”מ. עם זאת הודות למסילות גג שימושיות גובה המכונית צמח ל-153 ס”מ. תא המטען של גרסת הסטיישן גדול משמעותית ומציע נפח של 605 ליטר, תוספת של 128 ליטרים, עם אפשרות לקבל נפח של עד 1,714 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים.


המפרט הטכני של פולקסווגן ID.7 טורר דומה לזה של גרסת הסדאן, כאשר גם היא תצויד במנוע אחורי בהספק של 282 כ”ס ו-55 קג”מ ותאפשר בחירה בין סוללות בקיבולת נטו 77 או 86 קוט”ש, עם קצב טעינה מהירה של 175 או 200 קילוואט בהתאמה. טווח הנסיעה המרבי בגרסה בעלת הסוללה הגדולה עליו מצהירה פולקסווגן עומד על 685 ק”מ, קצת פחות מאשר בגרסת הסדאן.
הצגת גרסת הסטיישן של פולקסווגן ID.7 אפשרה להוסיף כמה פיצ’רים מעניינים כמו אפשרות הכהייה אוטומטית לגג השמש הפנורמי, שגדול יותר מידותיו בגרסת הסטיישן, ומערכת תצוגה עילית משופרת.
פולקסווגן ID.7 טורר תחל להימכר באירופה בחודשים הקרובים, אך היא אינה צפויה להגיעה לישראל.

 

The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
ID7 VAR 01ID7 VAR 01Preview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview

ID.7 טורר פולקסווגן פולקסווגן ID פולקסווגן ID.7 פולקסווגן ID.7 טורר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד