אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עסקים כרגיל: ק.ט.מ 790 דיוק מתעדכן לכבוד השנה החדשה
ראשי » דו-גלגלי » עסקים כרגיל: ק.ט.מ 790 דיוק מתעדכן לכבוד השנה החדשה
ק.ט.מ 790 דיוק

עסקים כרגיל: ק.ט.מ 790 דיוק מתעדכן לכבוד השנה החדשה

בק.ט.מ משדרים עסקים כרגיל וממשיכים לרענן את היצע הדגמים, כאשר כעת מגיע תורו של 790 דיוק לקבל תוספת כוח ושורת עדכונים לכבוד 2025

אופיר דואק 13/01/2025 צלם: יצרן

בעודה נמצאת בעיצומו של תהליך הבראה, ממשיכה ק.ט.מ בשגרה ובתהליך רענון היצע הדגמים שלה כשהפעם מגיע תורו של ה-790 דיוק לקבל שורת עדכונים לשנת 2025. ק.ט.מ 790 דיוק הוצג לראשונה ב-2017, הוחלף כעבור מספר שנים ב-890 דיוק וב-2023 עשה קאמבק להיצע הדגמים של ק.ט.מ כדגם כניסה לסדרת דגמי הטווין במשפחת הדיוק.

השינוי המשמעותי אותו מקבל ה-790 דיוק הוא ביחידת ההנעה. עדין טווין מקבילי בנפח 799 סמ”ק, אך כעת הוא יוצע בשתי גרסאות. בגרסה בעלת התקינה האירופאית ישאר ההספק על 95 כ”ס ב-9,500 סל”ד כאשר ניתן יהיה לקבל את האופנוע עם הגבלת הספק המותאמת לדרגת רישוי A1. בשאר השווקים יגיע מעתה ק.ט.מ 790 דיוק עם יחידת הנעה משודרגת עם הספק שעלה ל-105 כ”ס. נתון המומנט בשתי גרסאות המנוע נותר זהה, ועומד על 8.8 קג”מ ב-8,000 סל”ד.

שדרוגים נוספים שבוצעו ב-790 דיוק הם מסך לוח מחוונים גד וגדול מעבר (5 אינץ’) עם גרםיקה חדשה ומספר מצבי תצוגה כולל תצוגת טלמטריה. באגף האלקטרוניקה נוספה מערכת בקרת וויילי עם שישה מצבים שונים, לצד אופציה לשני מצבי רכיבה נוספים, Track ו-Performance, לצד שלושת מצבי הרכיבה הסטנדרטיים: גשם, כביש וספורט. מעצבי ק.ט.מ ביצעו גם עדכון קל למסיכת החזית, שהיא עדין בעלת יחידת התאורה בסגנון העיצוב הקודם של ק.ט.מ ולא מיישרת קו עם ה-990 דיוק החדש שהוצג בשנה שעברה.


מעבר לכך נותר ו מכלולי הדיוק זהים לגרסת 2023 עם שילוב של מזלג הפוך 43 מ”מ ובולם אחורי מתכווננים מסדרת APEX של WP, כאשר למערכת הבלימה ישנם מלפנים צמד קאליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות וצמד דיסקים בקוטר 320 מ”מ. ק.ט.מ דיוק 790 דיוק יוצע בשנת 2025 בשתי צביעות חדשות ו”נקיות” יחסית מבחינת הגרפיקה של משטחי הגוף: כתומה עם חישוקים שחורים ושחורה עם חישוקים כתומים.

790 דיוק אופנוע ניקד ק.ט.מ ק.ט.מ 790 דיוק ק.ט.מ 790 דיוק 2025 ק.ט.מ דיוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד