אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עם הפנים למפרץ: ניסאן פטרול החדש נחשף
ראשי » חדשות » עם הפנים למפרץ: ניסאן פטרול החדש נחשף
ניסאן פטרול

עם הפנים למפרץ: ניסאן פטרול החדש נחשף

רכב הפנאי הענק של ניסאן זוכה לדור שביעי גדול, מאובזר ומרשים מאי פעם אבל לא מציע אופציה היברידית ולא זונח את יכולת השטח החשובה ללקוחות במדינות המפרץ

אופיר דואק 04/09/2024 צלם: יצרן

ניסאן פטרול הוא אחד מהשמות הוותיקים של רכבי שטח שהגיעו מיפן ואייקון בפני עצמו ששני רק ללנד קרוזר. כמו לא מעט רכבי שטח אייקוניים (למשל דיפנדר ו-G קלאס) גם הפטרול החל את דרכו כרכב קשוח, ספרטני וחקלאי והפך ברבות הימים לממותה ענקית, כבדה ועמוסת פינוקים. בהתאם לכך הפטרול פינה את מקומו במערב לטובת רכבי פנאי מעודנים עם יכולת שטח מוגבלת, אך הוא המשיך לפרוח, כמה מפתיע, במדינות המפרץ.

ההצלחה של ניסאן פטרול במדינות אלו כל כך גדולה, שאת השקת הדור השביעי בשושלת בחרה ניסאן לעשות באבו דאבי, והגדילה לשחרר לכל העולם תמונות מדיה כאשר מערכת המולטימדיה היא בערבית. לצד זאת, חשפה ניסאן גם את האח המעט יותר מסוגנן של הפטרול הנקראה ארמדה, כשהוא מיועד לשוק האמריקאי ומותאם יותר לטעם המערבי בסגנונו. שני הדגמים חולקים בסיס משותף עם אינפיניטי QX80 שנחשף מוקדם יותר השנה, כשהשוני בין השלושה בא לידי ביטוי בעיקר בעיצוב ובמיצוב.

ניסאן פטרול מתאפיין בעיצוב קובייתי למדי, עם מכסה מנוע גבוה ורבוע ושבכה קדמית מאסיבית. למרבה השמחה הוא לא מצועצע יותר מידי ומפגין איפוק ביחס לקהל היעד, אם כי ישנם כמה גימיקים המשולבים בו כמו למשל הקרנה של דמות הרכב המפורטת על הרצפה מהמראות, כי רק הקרנת סמל כבר לא עושה באמת רושם. הקוקפיט משלב צמד מסכי 14.3 אינץ’ בפרישה רוחבית הצמודים זה לזה, כאשר בקונסולה מרכזית המוטה כלפי מעלה עדין ישנם מתגי תפעול קלאסיים לבקרת האקלים והמערכות החיוניות לתפעול מידי. לטובת הנוסעים מאחור ישנה אופציה לצמד מסכים נוסף בגודל 12.3 אינץ’ עם קישוריות מולטימדיה מלאה ואפשרות לחיבור חיצוני. כמו בעבר ישנה גם שורת מושבים שלישית, כשהודות לגידול במידות (אורך של יותר מ-5.3 מטרים) אמורה להציע גם מרווח גדול מתמיד.


אמנם מנוע V8 לא יוצע בדור החדש של הפטרול, אך כיוון שהוא מיועד בראש ובראשונה למדינות בהן פחות מודאגים מזוטות כמו פליטות מזהמים וצריכת דלק, לא תמצאו בין קרביו מנוע חשמלי או סוללה עתירת קוט”ש כלשהם. ניסאן תציע את הפטרול עם שני מנועי בנזין בתצורת V6 קלאסית. המנוע הראשון בנפח 3.8 ליטר הוא אטמוספרי המספק 316 כ”ס ו-39.4 ק”ג סולידיים יחסית לגודלו ומשקלו של התפלץ. לצידו יוצא מנוע 3.5 ליטר כפול מגדשים המספק 425 כ”ס ו-71.4 קג”מ, תוספת של 7% להספק ו-25% למומנט המרבי בהשוואה למנוע ה-V8 של הפטרול הפורש.

שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת תשעה יחסי העברה. מערכת ההנעה הכפולה כוללת טרנספר עם יחס העברה נמוך בשילוב חשמלי, כאשר חלוקת הכוח משתנה בהתאם לשישה מצבי נהיגה שונים: רגיל, חסכוני, ספורט, חול, בוץ וסלעי. הפטרול החדש מצויד במתלי אוויר עם בולמים אדפטיביים כסטנדרט, מה שיבטיח עידון שמופר על הכביש אל גם יכולת להגביה משמעותית את המרכב  לטובת יכולת השטח. יחד עם זאת מציידים בניסאן את הפטרול במערך העדכני ביותר של מערכות הסיוע האקטיבי לנהג.

Nissan Patrol 2025 01Nissan Patrol 2025 01Preview
Nissan Patrol 2025 06Nissan Patrol 2025 06Preview
Nissan Patrol 2025 22Nissan Patrol 2025 22Preview
Nissan Patrol 2025 07Nissan Patrol 2025 07Preview
Nissan Patrol 2025 03Nissan Patrol 2025 03Preview
Nissan Patrol 2025 08Nissan Patrol 2025 08Preview
Nissan Patrol 2025 21Nissan Patrol 2025 21Preview
Nissan Patrol 2025 19Nissan Patrol 2025 19Preview
Nissan Patrol 2025 18Nissan Patrol 2025 18Preview
Nissan Patrol 2025 20Nissan Patrol 2025 20Preview
Nissan Patrol 2025 13Nissan Patrol 2025 13Preview
Nissan Patrol 2025 11Nissan Patrol 2025 11Preview
Nissan Patrol 2025 09Nissan Patrol 2025 09Preview
Nissan Patrol 2025 10Nissan Patrol 2025 10Preview
Nissan Patrol 2025 12Nissan Patrol 2025 12Preview
Nissan Patrol 2025 05Nissan Patrol 2025 05Preview
Nissan Patrol 2025 14Nissan Patrol 2025 14Preview
ניסאן פטרולניסאן פטרולPreview
Nissan Patrol 2025 04Nissan Patrol 2025 04Preview
Nissan Patrol 2025 15Nissan Patrol 2025 15Preview
Nissan Patrol 2025 16Nissan Patrol 2025 16Preview
Nissan Patrol 2025 17Nissan Patrol 2025 17Preview

ניסאן ניסאן ארמדה ניסאן פטרול פטרול
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד