אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סקודה אוקטביה RS 245 בישראל: למשפחה הממהרת
ראשי » חדשות » סקודה אוקטביה RS 245 בישראל: למשפחה הממהרת
סקודה אוקטביה RS 245

סקודה אוקטביה RS 245 בישראל: למשפחה הממהרת

האוקטביה החזקה והמהירה ביותר מאז ומעולם אמורה להציע שימושיות לצד ביצועים מרשימים

אריאל אלסיבוני 07/02/2018

סקודה אוקטביה RS 245 נוחתת בישראל. היא אמורה לשלב שימושיות משפחתית, כמו כל אוקטביה, עם ביצועים ויכולת משופרים משמעותית. זו לא רק תוספת של כוח, יש כאן כיול שונה ועוד תופינים. המחיר נקבע על 220,000 שקלים בישראל ושאר הפרטים, לפניכם.

סקודה אוקטביה RS 245 מצוידת במנוע 2 ל’ מוגדש המפיק 245 כ”ס בין 5,000 ל-6,700 סל”ד. עליה של 15 כ”ס לעומת מי שהיה הדגם החזק ביותר של האוקטביה עד להצגתה (ה-230). המומנט שופר גם הוא וה-RS הזו מייצרת 37.6 קג”מ כבר ב-1,600 סל”ד.

בחו”ל ניתן לקבל אותה עם גיר ידני בעל שישה יחסי-העברה. אלינו היא מגיעה עם DSG עם שבעה יחסי-העברה והכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים. יחידת ההנעה המתוארת, לוקחת את סקודה אוקטביה RS 245 מעמידה ל- 100 קמ”ש תוך 6.6 שניות בדרך ל-250 קמ”ש מרביים מוגבלי מחשב.


 

ד”א, לפי הנתונים הרשמיים של סקודה אין הבדל בביצועים בין הגרסה הידנית לאוטומטית. למרות שהאוטומטית כבדה יותר ב-20 ק”ג (1,465 ק”ג סה”כ) ולמרות ההבדלים בתיבות. תמוה. ואם כבר אנחנו תוהים בקול רם, סקודה לא מספרים על עיבוי או הקשחה של המק’פרסונים מלפנים או המתלה הרב-חיבורי מאחור.

סקודה אוקטביה RS 245

 

עוד עולה מדפי הנתונים, סקודה אוקטביה RS 245 מקבלת כיול מחדש לעומת אחיותיה הבסיסיות ולדגם ה-230. המפשק מאחור צומח ב-30 מ”מ והגוף כולו יושב 15 מ”מ נמוך יותר. סקודה גם מספרים על דפרנציאל מוגבל החלקה – קבוצת דסקיות נשלטת אלקטרונית, יודעת להעביר את הכוח לגלגל האוחז ביציאה מפניה תחת גז. לטענת סקודה, הסידור הזה יודע להעביר עד 100 אחוז מהמומנט אל גלגל קדמי אחד.

סקודה אוקטביה RS 245

 

אפשר למצוא מתחת למחלצותיה של ה-RS הזו גם את הדינאמיק שאסי קונטרול (DCC). מדובר בשסתומים נשלטים חשמלית בבולמי-הזעזועים, כאלו שנותנים לנהג אפשרות לבחור בצורת השיכוך. הנהג יכול לבחור בין שלושה מצבים (קומפורט, סטנדרטי וספורט). המערכת יודעת לזהות עומס קיצוני ולעבור למצב ספורט אם היא מזהה צורך בכך.

סקודה אוקטביה RS 245

 

את המפרט סוגרים אבזור בטיחותי נרחב, נגיעות גימור שראויות לכיתוב RS, חישוקי 19 אינץ’ עם צמיגים נמוכי חתך במידה 35\225 וחלקים שונים בגימור שחור מבריק.

 

RS 245 אוקטביה סקודה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד