אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
ראשי » מבחני דרכים » סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת

סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת

הקופרה התחדשה קצת לכבוד שנת הדגם הנוכחית. זו עדיין אותה חבילה מוכרת, כך שזה הולך להיות קצר...

אריאל אלסיבוני 25/07/2019 צלם: יולי קיסליוב

אני לא הולך לבזבז לך את הזמן עם תיאורי נהיגה, תחושות מהעיר או רשימת אבזור אינסופית. סיאט לאון קופרה קופר מרגישה, במקומות שחשובים לי ולך, אותו הדבר כמו הגרסה הקודמת. כך שהמבחן הזה, הוא יותר רשימת עדכון קצרה במקום חזרה שוב ושוב על המוכר והידוע.

כי מה כבר אפשר לכתוב על סיאט לאון קופרה. אנחנו מכירים את המכונית הזו מכל הכיוונים וההבדלים בגרסה הזו קיימים אך מעטים מאוד. התחושות כאן לא שונות משמעותית. מי שקרא את כתבת ההשקה, או המבחן המקומי, כבר יודע בדיוק מה הסיפור כאן. כל ק”מ שעבר הרגיש מוכר מאוד. אין כאן חדש. כמעט. מבחינתה של הקופרה, לאור האהדה שהיא מקבלת אצל העם היושב בציון, זו בשורה טובה למדי.

סיאט לאון קופרה קופר (נחושת) העדכנית נוחתת כאן עם שינויי אבזור ברורים כמו הקוקפיט הדיגיטלי הנהדר שמשלים את תא הנוסעים המוכר עם ריפוד אלקנטרה מרשים. יש גם עדכון משמעותי בכל הקשור לאבזור הבטיחות עם מפרט מלא ומקורי כולל בקרת שיוט אדפטיבית. ויש גם מערכת Beats עמוסת רמקולים וסאב.

סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
שינויים קלים – אותה תוצאה

מהבחינה המכאנית הבשורה העיקרית נחה לצד המנוע, עם תיבה כפולת-מצמדים שמציעה כעת 7 יחסי-העברה במקום 6 בשנה שעברה. השיוט קצת יותר נינוח אך מי שציפה לשיפור בביצועים נוכח ריבוי יחסי-העברה, ייגלה שנתון התאוצה טיפס ל-6 ש’ (לעומת 5.7 ש’) תקן WLTP החדש וכו’. בפועל הביצועים היו ונשארו מצויינים וקלים להשגה. גם אותה השהיה של מנוע מוגדש ותיבה רבת הילוכים נמצאת כאן. השיוט מרגיש נינוח יותר, אולי בגלל ההילוך ה-7 שמשאיר את המנוע על 1,800 סל”ד רגועים ב-100 קמ”ש.


מכל שאר הבחינות זו מרגישה בדיוק אותה סיאט לאון קופרה. עם ביצועים מרשימים וקלים להשגה. המנוע דוחף יפה וחזק מ-3,000 סל”ד ולא נרגע עד לקו האדום ב-6,500 סל”ד. הכנס את בקרת הזינוק לפעולה ותגלה שצריך אספלט איכותי בשבילה. הצמיגים הקדמיים לא תמיד מתמודדים איתו בהילוכים ראשון-שני על אספלט עירוני. עם אותה יכולת זמינה לשטח פיתולים בקצב מהיר, בלי שום דרמה. אולי אפשר להרגיש טיפה יותר משחקיות בשלדה, ממש קצת. ברגעים השפויים יותר זו אותה חבילה שימושית, עם תא נוסעים איכותי, נוחות הגיונית ומספיק מרווח למשפחה ולקניות.

סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
לוח השעונים הדיגיטלי החדש בהחלט מוסיף כאן

 

התלונות נשארו אותן תלונות גם כן. לא מספיק מערבת, לא מספיק מרגשת, לא מספיק מחוברת. במצב קומפורט המתלים מציעה שיכוך מפתיע, מצב קופרה לעומת זאת, יתאים יותר לכבישים אירופאים. במצב קופרה גם הדוושה הופכת לעצבנית יותר, מדי. וההגה מקבל יותר משקל אבל מאבד משהו מהטבעיות שלו. התוצאה הסופית וורסטלית, בדיוק כמו שהייתה. ואולי הבשורה העיקרית היום, היא חבילת “פרפורמנס” שמביאה אתה בין השאר בלמים של ברמבו. או אולי חבילת “קרבון” שעוטפת את הרכב בתוספות שלא היו כאן קודם.

סיאט לאון קופרה אתה יודע. בחיבור של היתרונות המוכרים, והחסרונות המוכרים גם כן, בתוספת האבזור המשמעותית, מקבלים את אותה תוצאה. אותה חבילה שהופכת את סיאט לאון קופרה למכונית הספורטיבית הכי נמכרת במחוזותינו. לא הכי קיצונית מכאן, לא הכי זולה משם. פשוט חבילה של ביצועים, שימושיות ומחיר שעושה הגיון לקהל הישראלי. אותה הגברת עם שינוי קל לאדרת.

נתונים: 1,984 סמ”ק, 290 כ”ס מ-5,400 סל”ד, 35.7 קג”מ מ-1,950 סל”ד, 311, 1,431 ק”ג, 8.2 ק”מ/ל’, מחיר: 230,900 שקלים

WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(1)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(1)Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(2)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(2)Preview
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברתסיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
שינויים קלים - אותה תוצאה
Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(1)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(1)Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(2)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(2)Preview
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברתסיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
לוח השעונים הדיגיטלי החדש בהחלט מוסיף כאן
Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.15.21WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.15.21Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.18.23WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.18.23Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.21.56WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.21.56Preview
,

סיאט סיאט לאון קופרה קופרה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד