אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סופרמוטו לצעירים: ק.ט.מ מציגה דגמי SMC R בנפחי 125 ו-390
ראשי » דו-גלגלי » סופרמוטו לצעירים: ק.ט.מ מציגה דגמי SMC R בנפחי 125 ו-390
ק.ט.מ SMC R

סופרמוטו לצעירים: ק.ט.מ מציגה דגמי SMC R בנפחי 125 ו-390

ק.ט.מ מרחיבה את היצע הדגמים קטני הנפח שלה עם דגמי סופרמוטו חדשים בנפחי 125 ו-390 סמ"ק שלא מתבססים כמקובל על דגמי האנדורו

אופיר דואק 20/01/2025 צלם: יצרן

גל הדגמים והחידושים של ק.ט.מ לשנת 2025 לא עוצר, ובחברה האוסטרית לא מזניחים גם את קטגוריות הנפח הקטנות עבור רוכבים צעירים ומוגבלי רישיון בשוק האירופאי ורוכבים בשווקים מתפתחים במזרח. הפעם חושפת ק.ט.מ צמד דגמי SMC R קטנים וקרביים בנפחי 125 ו-390 סמ”ק המביאים את בשורת הסופרמוטו הקרבי לקטגוריות הנפח הנמוכות. כמו יתר דגמי הסינגל הקטנים של ק.ט.מ מסדרות הדיוק וה-RC, גם צמד הסופרמוטו קטני הנפח והמדליקים הללו ייוצרו בהודו כדי לחסוך בעליות.

בניגוד לדגמי ה-SMC R בנפחי 450 ו-690 המתבססים על דגמי האנדורו של ק.ט.מ, צמד ה-SMC R הקטנים בנויים על בסיס המכלולים והשלדה של דגמי הדיוק המקבילים. חלקה המרכזי של שלדת הצינורות דומה, אך בהתאם לייעוד כאופנוע סופרמוטו יש ל-SMC גיאומטריה שונה המותאמת לייעוד החדש, שלדת זנב שונה וזרוע אחורית חדשה עם נקודות עיגון שונות לבולם שהוא עדין חצי אופקי, כשגם מיקום המפלט בתחתית האופנוע נשמר. הארגונומיה הותאמה גם היא לאופי האופנוע עם כידון אלומיניום גבוה כמקובל ומושב שטוח בגובה של 860 מ”מ.

העיצוב של צמד הכלים לא משאיר מקום לטעויות ודי קרוב למראה של אופנוע סופרמוטו אמיתי המתבסס על אופנוע אנדורו. זה אמור שבצמד ה-SMC ישנה כנף קדמית גבוהה, פנס לד קדמי במראה דומה לזה של דגמי האנדורו של ק.ט.מ ופלסטיקת צד המגינה על הרדיאטור הגבוה ומחפה על מיכל הדלק הפלסטי שנפחו עומד על 9 ליטרים. הצביעה הכתומה-לבנה גם היא קורצת לדגמי האנדורו של החברה.


 

תפריט המתלים כולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ”מ ובולם אחורי חצי אופקי בעלי אפשרויות כיוונון ומהלך נדיב של 230 מ”מ, מה שמאפשר מרווח גחון של 27 ס”מ. בהתאם לייעוד ישנם גם חישוקי שפיצים בקוטר 17 אינץ’ מלפנים ומאחור, עם צמיגי כביש ספורטיביים במידות 110/70 ו-150/60 בהתאמה. מערכת הבלימה היא מתוצרת ByBre וכוללת בשתי גרסאות הנפח דיסק קדמי בקוטר 320 מ”מ עם קאליפר רדיאלי בעל שתי בוכנות, ומאחור דיסק בקוטר 240 מ”מ עם קאליפר בעל בוכנה אחת.

יחידות ההנעה זהות לאלו שבדגמי הדיוק, מקוררות נוזל ומוזרקות, כאשר לגרסת ה-390 מנוע סינגל בנפח 399 סמ”ק המספק 44 כ”ס ואילו לגרסת ה-125 סמ”ק הספק של 14.7 כ”ס. לגרסת ה-390 אפשרות בחירה בין שלושה מצבי רכיבה וכיול של המנוע והמצערת: גשם, רגיל וספורט. לשני הדגמים מצמד מחליק ומערכת ABS עם מצב סופרמוטו המנתק את הפעולה על הגלגל האחורי.
על פי התכניות של ק.ט.מ שמנסה לשדר עסקים כרגיל למרות הקשיים הפיננסיים, צמד דמי הסופרמוטו הקטנים אמור להגיע לאולמות התצוגה של ק.ט.מ כבר בשבועות הקרובים.

SMC R אופנוע A1 אופנוע סופרמוטו סופרמוטו ק.ט.מ ק.ט.מ SMC R ק.ט.מ SMC R 125 ק.ט.מ SMC R 390
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד