חורף, קר, משעמם? לא בהכרח. בטח לא בחטיבת הביצועים של ניסאן בארה”ב. החבר’ה שם ראו את השלג, הסתכלו על ניסאן 370Z ואמרו – למה לא לחבר בין השניים.
אז הניסאן 370Z (הם קוראים לה 370ZKI – סקי אילו…) מקבלת מאחור שני זחלים רחבים ומלפנים שני מגלשיים. נשמע פשוט? לא כל-כך. מסתבר שניסאן היו צריכים לעבוד לא מעט בשביל לבצע את ההסבה הזו. מניתוב מחדש של הבלמים והאגזוז, דרך בניית ספייסרים ונקודות עיגון שונות לזחלים מאחור ולמגלשיים מלפנים ועוד. הם מספרים גם על בטיפול משמעותי לבתי הגלגלים מאחור בשביל לייצר מקום לגובה ולרוחב לזחלים האדירים.
מערכת הזחלים אולי נראית אקזוטית אבל היא זמינה לכל דורש בארה”ב. חברת American Track Truck מציעה ערכות הסבה לכל טנדר וג’יפ הידועים לאדם. הם מייצרים זחלים שמתאימים גם למכוניות שונות של סובארו ועוד מיני טרקטורונים ורכבי שטח. למכוניות ספורטיביות כמו ניסאן 370Z אין לחברה קיט ייעודי, תופתעו לשמוע. זה גרר חייב את ניסאן לבצע את השינויים וההתאמות שצוינו.
יחידת ההנעה נותרה מקורית, כן V6 עם 332 כ”ס שעוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבה אוטומטית בעלת שבעה הילוכים. ניסאן, כמו שאתה מתאר לעצמך, לא עומדת לייצר את הסופר-סנואו-מוביל. היא תסתפק בלהציג אותו בתערוכת שיקאגו הקרובה.