אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
משפחת האדוונצ’רים של ב.מ.וו מתרחבת: F800GS ו-F900GS בישראל
ראשי » דו-גלגלי » משפחת האדוונצ’רים של ב.מ.וו מתרחבת: F800GS ו-F900GS בישראל
ב.מ.וו F900GS

משפחת האדוונצ’רים של ב.מ.וו מתרחבת: F800GS ו-F900GS בישראל

זמן קצר אחרי הגעתו של אב המשפחה, נוחתים בישראל גם דגמי האדוונצ'ר בנפח בינוני של ב.מ.וו בשלל גרסאות ורמות אבזור. המחיר: החל מ-86 אלף שקלים

אופיר דואק 16/06/2024 צלם: יצרן

ב.מ.וו הייתה מחלוצות אופנת אופנועי האדוונצ’ר ונחשבת עדין לאמת המידה בתחום. מה שהחל עם דגמי ה-GS הגדולים בעלי מנוע הבוקסר המשיך, עם השנים גם לקטגוריות נפח ומחיר עממיות ונגישות יותר עם דגמי ה-GS במשפחת ה-F, בתחילה עם מנוע סינגל ולאחר מכן עם מנוע טווין מקבילי.

בסתיו החולף ביצעה ב.מ.וו רענון מקיף למשפחת דגמי האדוונצ’ר שלה, כשעוד לפני החשיפה הרשמית של R1300GS הבכיר נחשפו דגמי ה-GS החדשים במשפחת ה-F (אשר בדור הנוכחי החדש נושאים את הסימון F900 ו-F800), רמז לחשיבות הנציגות בקטגוריה הבוערת הזו. כעת, חודשים ספורים לאחר שדווקא האח הגדול הקדים להגיע לישראל, מתחיל גם שיווקם של דגמי F900GS ו-F800GS לקהל המקומי.

שני הדגמים החדשים חולקים מהדורה עדכנית של מנוע הטווין המקבילי שנפחו צמח ל-895 סמ”ק וזכה ללא מעט שינויים פנימיים להגברת התפוקה כמו גם לעמידה בתקני הזיהום המחמירים. בגרסתו הממותנת שב-F800GS מספק כעת המנוע 87 כ”ס ב-8,500 סל”ד ומומנט מרבי של 9.1 קג”מ המתקבלים ב-6,750 סל”ד. ב-F900GS נהנה המנוע מניהול וכיול שונה המאפשרים לחלץ ממנו 105 כ”ס ו-9.3 קג”מ בטווחי סל”ד דומים.


השלדה בדור החדש מתבססת על זו של הדור הקודם, אך היא עברה שינויים וחיזוקים לצד יחידת זנב חדשה ועמידה יותר. מיכל דלק חדש העשוי מעתה מפלסטיק וזרוע אחורית חדשה מאלומיניום תרמו להפחתת המשקל כוללת של הכלי המגיעה לעד 14 ק”ג ב-F900GS אדוונצ’ר. בתחום האלקטרוניקה בוצע גם כן יישור קו מתבקש ביחס למקובל כיום עם מערכת בקרת אחיזה עדכנית, ABS הפועל גם תחת הטיה, בקרת בלימת מנוע ומסך TFT 6.5 אינץ’ רב תכליתי.

ב.מ.וו F800GS מגיע כשהוא מצויד בחישוקים יצוקים, כאשר זה הקדמי הוא בקוטר 19 אינץ’, במזלג קדמי עם כיוונון חלקי, בולם אחורי בעל אפשרות כיוון עומס קפיץ, שניהם עם מהלך של 170 מ”מ, צמיגים פעלי פרופיל כביש ומשכך היגוי כסטנדרט. הדגם ישווק בשלוש רמות אבזור, כאשר כבר בזו הבסיסית Pure הוא מגיע כשהוא מצויד תאורת LED מלאה, בחימום לידיות, הנעה ללא מפתח, מגיני ידיים ומנשאי צד מקוריים במחיר שעומד על 86 אלף שקלים. לצד גרסה זו מצטרפות גרסאות Triple Black ו-Sport, כל אחת עם שינויי עיצוב וצביעה ייחודית משלה ועם קוויקשיפטר כסטנדרט כשמחירן עומד על 89 אלף שקלים.

ב.מ.וו F900GS מציע אופי יותר קרבי עם מזלג קדמי הפוך בעל כיוונון מלא ומהלך מתלים ארוך יותר (230 מ”מ מלפנים ו-215 מ”מ מאחור), חישוקי שפיצים כאדר זה הקדמי צמח לקוטר של 21 אינץ’ וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי. גם הוא יגיע ארצה בשלוש רמות אבזור, כשזו הבסיסית מכונה Pure ודומה לרמת האבזור שב-F800GS המקביל, בתוספת 4 מצבי רכיבה, מפלט ספורטיבי ומשקף גבוה ומחירה עומד על 116 אלף שקלים. תוספת של 2,000 שקלים תאפשר לבחור בין רמות גימור Trophy ו-Passion. עבור מי שרוצים ללכת עד הסוף (אבל לא יכולים/רוצים להרשות לעצמם R1300GS) מוצע ב.מ.וו F900GS ברמת גימור אדוונצ’ר בה הוא מגיע עם מיגוני מנוע, מערכת מתלים מתכוונת אלקטרונית, בקרת שיוט ופנסי ערפל במחיר העומד על 130 אלף שקלים.

BMW F GS 202401BMW F GS 202401Preview
ב.מ.וו F900GSב.מ.וו F900GSPreview
BMW F GS 202411BMW F GS 202411Preview
BMW F GS 202405BMW F GS 202405Preview
BMW F GS 202403BMW F GS 202403Preview
BMW F GS 202415BMW F GS 202415Preview
BMW F GS 202414BMW F GS 202414Preview
BMW F GS 202418BMW F GS 202418Preview
BMW F GS 202404BMW F GS 202404Preview
BMW F GS 202413BMW F GS 202413Preview
ב.מ.וו F900 GSב.מ.וו F900 GSPreview
BMW F GS 202416BMW F GS 202416Preview
BMW F GS 202408BMW F GS 202408Preview
BMW F GS 202409BMW F GS 202409Preview
BMW F GS 202410BMW F GS 202410Preview
BMW F GS 202412BMW F GS 202412Preview
BMW F GS 202407BMW F GS 202407Preview
BMW F GS 202406BMW F GS 202406Preview

bmw אופנוע אדוונצ'ר ב.מ.וו ב.מ.וו F800GS ב.מ.וו F900GS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד