הם כנראה לא התאפקו ואפשר להבין אותם. לא כל יום חברה מציגה רודסטר על בסיס מכונית הספורט הייעודית שלה. אז קצת לפני תערוכת פריז מרצדס שולחת תמונות, וידאו ופרטים על מרצדס AMG GT רודסטר.
הרודסטר תוצע בשתי גרסאות, ה-AMG GT רודסטר הרגילה וה-AMG GT C רודסטר החזקה והמתוחכמת יותר.

נתחיל מהסוף, דווקא מה-GT C שמקבלת יותר כוח מגרסת ה-S של הקופה (547 כ”ס סה”כ) ואפילו מקבלת רכיבים מהגרסה הקיצונית ביותר של הקופה, ה-GT R. זה אומר שיש לרודסטר הבכירה היגוי אחורי, את הדיפרנציאל הננעל המפוקח אלקטרונית של מרצדס ומפשק רחב יותר מאחור. היא מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 3.7 שניות ומוגבלת למהירות מירבית של 316 קמ”ש…

הדגם ה-‘רגיל’ – מוציא רק 469 כ”ס מאותו V8 כפול מגדשים ומאיץ ל-100 קמ”ש תוך 4 שניות בדרך למהירות מירבית של 301 קמ”ש.
מה עם הגג? או טוב ששאלת. את הגג אפשר לפתוח ולסגור חשמלית כמובן עד למהירות של 50 קמ”ש – הפעולה הזו אורכת 11 שניות. מכונית עם גג פתוח כבדות יותר מהגרסאות הסגורות, כמובן ושתי אלו לא שונות – חיזוקי המרכב גורמים לעליית משקל של הגוף בכ-55 ק”ג בהשוואה למרכב הקופה הסגור.

כאמור, שתי הגרסאות הללו של מרצדס AMG GT יוצגו בתערוכת פריז הקרובה, היא צפויה לנחות על כבישי ישראל סביב אמצע 2017.