אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל
ראשי » דו-גלגלי » מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל
ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'ר

מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל

ב.מ.וו R1300 GS מגיע לישראל מעתה גם בגרסת האדוונצ'ר הקרבית עם יותר משקל, יותר אבזור ואופציה לתיבת הילוכים אוטומטית. המחיר מתחיל ב-195 אלף שקלים

אופיר דואק 09/11/2024 צלם: יצרן

חודשים ספורים לאחר שהוצג בעולם, מתחיל בישראל שיווקו של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר החדש. באופן מסורתי, גרסאות האדוונצ’ר במשפחת דגמי ה-GS של ב.מ.וו הן הגרסאות המאובזרות וממוקדות רכיבת השטח, כשבמקרה של ה-GS הבכיר מדובר גם בתצוגת תכלית טכנולוגית של ב.מ.וו שבאה להזכיר לכל אופנועי האדוונצ’ר שמסביב מי הייתה שם קודם.

ב.מ.וו R1300 GS החדש שהוצג לפני קצת יותר משנה הוא לא אופנוע שגרתי למראה, אבל גרסת ה-אדוונצ’ר שלו קופצת צעד אחד קדימה. הפנס הקדמי המשלב גופי תאורת לד בצורת X נשמר כשמסביבו פלסטיקת חזית חדשה, כנף קדמית גדולה יותר ומיכל דלק חדש ועצום בנפחו (30 ליטר) שגונב את ההצגה ומקנה לאדוונצ’ר מראה של קרנף על גלגלים.

המתלים בגרסת האדוונצ’ר שודרגו והם בעלי מהלך ארוך יותר של 210 מ”מ מלפנים ו-220 מ”מ מאחור, כאשר כל הכלים המגיעים ארצה מצוידים כסטנדרט במערכת המתלים האקטיבית DSA. מערכת זו משנה את מאפייני השיכוך והקשיחות עם התאמה למצבי הרכיבה הנבחר. בנוסף המתלים מצוידים במערכת איזון גובה אוטומטית כך שנמנעת שקיעה של האופנוע כאשר הוא עמוס, כשבמהירויות נמוכות ובזמן עמידה מנמיך האופנוע את עצמו ב-3 ס”מ כדי להקל על הרוכב ולשפר את יכולת התמרון.


יחידת ההנעה של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר נותרה ללא שינוי. הוא מונע על ידי מנוע בוקסר בנפח 1,300 סמ”ק המפיק 145 כ”ס ב-7,750 סל”ד ומומנט מרבי של 15.2 קג”מ ב-6,500 סל”ד, אך בגרסת האדוונצ’ר הוא צריך להתמודד עם תוספת של 30 ק”ג נוספים למשקל העצמי (268 ק”ג כולל דלק) הודות למיכל הדלק הגדול ותוספת האבזור. נכון לעתה גרסת האדוונצ’ר מציעה גם אפשרות לתיבת ASA האוטומטית, שבדומה לתיבת ה-Y-AMT של ימאהה מנגנון אלקטרו-מכאני בפיקוד מחשב מסוגל לבצע את פעולות שילוב ההילוכים והמצמד, או לאפשר לרוכב להעביר הילוכים על ידי מתגים המותקנים על הכידון ללא שימוש במצמד.

רשימת האבזור הארוכה של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות וזיהוי תנועה בשטחים מתים ותאורת לד אדפטיבית בחזית מתים לצד שלל מערכות עזר אלקטרוניות לרוכב, זיווד מקורי וחימום לידיות ולמושבים. ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר יוצע בישראל בארבע רמות גימור (Pure, 3B, טרופי ו-719) הנבדלות בינהן בצביעה, בגימורים החיצונים ובפרטי אבזור חיצוני שונים.
מחירו של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר מתחיל ב-195 אלף שקלים לגרסת ה-Pure ומגיע עד ל-207 אלף שקלים לגרסת ה-719 המסוגננת. עבור תיבת ההילוכים האוטומטית נדרשת תוספת של 10,000 שקלים.

BMW R1300 GS ADV 13BMW R1300 GS ADV 13Preview
BMW R1300 GS ADV 07BMW R1300 GS ADV 07Preview
BMW R1300 GS ADV 08BMW R1300 GS ADV 08Preview
ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'רב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'רPreview
ב.מ.וו R1300 GSב.מ.וו R1300 GSPreview
BMW R1300 GS ADV 10BMW R1300 GS ADV 10Preview
BMW R1300 GS ADV 15BMW R1300 GS ADV 15Preview
BMW R1300 GS ADV 11BMW R1300 GS ADV 11Preview
BMW R1300 GS ADV 17BMW R1300 GS ADV 17Preview
BMW R1300 GS ADV 16BMW R1300 GS ADV 16Preview
BMW R1300 GS ADV 01BMW R1300 GS ADV 01Preview
BMW R1300 GS ADV 02BMW R1300 GS ADV 02Preview
BMW R1300 GS ADV 03BMW R1300 GS ADV 03Preview
BMW R1300 GS ADV 04BMW R1300 GS ADV 04Preview
BMW R1300 GS ADV 05BMW R1300 GS ADV 05Preview
BMW R1300 GS ADV 06BMW R1300 GS ADV 06Preview
BMW R1300 GS ADV 09BMW R1300 GS ADV 09Preview

bmw R1300 GS אדוונצ'ר אופנוע אדוונצ'ר ב.מ.וו ב.מ.וו R1300 GS ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד