אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מסחרית משולשת: סיטרואן ג’אמפי החדשה בישראל
ראשי » חדשות » מסחרית משולשת: סיטרואן ג’אמפי החדשה בישראל

מסחרית משולשת: סיטרואן ג’אמפי החדשה בישראל

מגיעה אלינו עם שלוש גרסאות מרכב ושני מנועים בשלוש רמות הספק

גל מילמן 21/02/2017

לובינסקי משיקה בישראל את הדור השלישי של סיטרואן ג’אמפי – המסחרית המודולרית של החברה שהחלה את חייה בשנת 1995. הג’אמפי החדשה יושבת על פלטפורמת ה-emp2 החדשה והמודולרית עם מכלולים שהותאמו לייעודם המסחרי ועיצוב רענן וחדש.

בסיטרואן מספרים שמכיוון והמסחרית החדשה פונה לקהלי יעד רבים, הושם דגש על החלל הפנימי והוא אמור להציע איכות חומרים משופרת. ולא רק, סיטרואן מספרים שהם כיוונו לנוחות נסיעה ובידוד ברמה של מכונית נוסעים פרטית גם ללא משא.

סיטרואן ג'אמפי

 


הג’אמפי מוצעת  בשלוש גרסאות (קטן, בינוני וגדול) כשכל גרסה כזו מציעה מימדים שונים, הבדלים בכושר הסחיבה והגרירה והבדלים נוספים. הוורסליות הזו אמורה לקרוץ לקהל מגוון כאמור מכאלו שצריכים נפח הטענה גדול ועד למשפחות מרובות ילדים וסלי קניות.

סיטרואן ג'אמפי

.

בכל הקשור ליחידות הכוח מציע הג’אמפי מספר אפשרויות. הגרסה הקטנה מציעה בחירה בין מנוע 1.6 טורבו-דיזל (115 כ”ס ו-30.6 קג”מ, ידנית) לבין 2 ליטר טורבו-דיזל (177 כ”ס ו-40.8 קג”מ, אוטומטית) כשהמחירים עבורה נעים בין 170,000 שקלים ל-190,000 שקלים.

סיטרואן ג'אמפי

 

עם גרסאות המרכב הנותרות (בינוני, גדול) מוצע מנוע טורבו-דיזל בנפח 2 ליטרים עם שתי רמות הספק (150 כ”ס, 177 כ”ס), המשודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או אוטומטית בעלת 6 הילוכים בהתאמה. המחירים לגרסאות אלו מתחילים ב-200,000 שקלים למרכב בינוני עם המנוע החלש יותר ותיבה ידנית ומגיעים ל-240,000 שקלים לגרסה הגדולה החזקה והאוטומטית של הג’אמפי.

 

 

ג'אמפי סיטרואן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד