אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית
ראשי » מבחני דרכים » מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית
מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אחד מרכבי ה-7 מושבים הפופולאריים בישראל זכה למתיחת פנים מתבקשת, אלא שכעת הוא גם צריך להדוף את האלטרנטיביות הסיניות כדי לשמור על מעמדו

אופיר דואק 04/09/2025 צלם: אופיר דואק

בהנחה ואתם מחפשים רכב קרוסאובר משפחתי, שוק הרכב הישראלי עמוס בעשרות דגמים בטווח מחירים רחב ועם תצורות הנעה שונות שיכולות להתאים לצרכים של לקוחות שונים. אבל אם אתם זקוקים גם לשורת מושבים שלישית, אז האופציות שלכם כבר מצטמצמות משמעותית – אלא אם אתם יכולים להרשות לעצמכם אלטרנטיבות פול סייז בטווח של 300 אלף שקלים ומעלה.

המציאות הזו קבועה כבר למעלה מעשור בשוק שלנו, ובין מיעוט האלטרנטיבות הללו מצליח להתבלט מיצובישי אאוטלנדר, שהפך לאחת הבחירות המועדפות על מי שמחפש קרוסאובר 7 מושבים במחיר נגיש יחסית ובממדים לא גדולים מידי. הדור הנוכחי של מיצובישי אאוטלנדר נמצא איתנו כבר כמעט 5 שנים, וזה מחייב את מיצובישי להעניק לו עדכונים הכרחיים כדי לשמר את התחרותיות שלו, לצד ניסיונות לדחוף אותו למחוזות הפרימיום הנחשקים. האם זה מספיק? זה בדיוק מה שיצאנו לבדוק.

עדכון ממוקד
חיצונית השינויים שנעשו באאוטלנדר מינוריים. עדכונים קלים לשבכה הקדמית ולפגוש הקדמי אמורים להקנות חזות מודרנית יותר ולשפר את אווירודינמיות קלות, אבל זה לא משהו שאפשר לעלות עליו אם אין לכם במקרה מנהרת רוח בחצר האחורית. יש יחידות תאורה חדשות, עיצובי חישוקים וגווני מרכב חדשים, אבל בסופו של דבר האאוטלנדר נותר כפי שהוא – רכב פנאי המשדר מראה מגודל ותפוח יחסית לגודלו האמיתי. אחרי הכל, עם 472 ס”מ מפגוש לפגוש הוא ארוך ב-12 ס”מ מטויוטה ראב 4 (שהוא כידוע נטול שורת מושבים שלישית) אך בסיס הגלגלים עומד על 270 ס”מ שהם ס”מ אחד בלבד יותר מהראב. למראית העין המגודלת תורמים גם חישוקי 20 אינץ’ שהם סטנדרט בכל רמות הגימור, למעט זו הבסיסית, ומרווח גחון נדיב יחסית לקטגוריה של 20.4 ס”מ.


הבשורה בתא הנוסעים מגיעה מכיוון מערכת מולטימדיה חדשה הנפרשת על גבי מסך רוחבי 12.3 אינץ’ ומגובה במערכת שמע איכותית  מתוצרת ימאהה. הקונסולה שבין המושבים הקדמיים עוצבה מחדש ומשתלבת עם פאנל הפיקוד על בקרת האקלים הנאה למראה ונוח לתפעול. במיצובישי מבטיחים שיפור באיכות החומרים, דבר שמורגש ברמת הגימור הבכירה אותה בחנו עם ריפודי עור רכים בגימור מעוין שממשיכים אל דיפוני הדלתות ומשתלבים לרוחב לוח המכשירים. עם זאת, דווקא תוספת מוצלחת זו מדגישה שאחרי הכל זו מיצובישי, מה שבא לידי ביטוי בדיפוני הפלסטיק הקשיחים והכיסים בדלתות שמרגיש חלול במעט יחד עם מתגים ומנופים שנשארו למזכרת מהדור הראשון של האאוטלנדר.

בסופו של דבר התחושה הכללית בתא הנוסעים מרגישה מודרנית ואיכותית מבעבר, לצד תנוחת נהיגה גבוה ושלטת ומרחב טוב מלפנים. מאחור העסק קצת יותר מורכב. המרחב בשורת המושבים השניה טובה מאד לשני מבוגרים בהנחה שוויתרתם על האפשרות לדחוק בן אנוש כלשהו לשורת המושבים השלישית. שם כדי לאפשר מרחב מחיה סביר לילדים עד גיל 10, נדרשת התפשרות משמעותית במרחב המחיה ליושבי שורת המושבים השניה. תזכורת לכך שפתרון שבעת המושבים באאוטלנדר כמו ברוב בני קבוצתו הוא לשימושים אקראיים בלבד. הנדבר נכון גם לגבי תא המטען שבפריסה של שורת המושבים השלישית הופך לסמלי בלבד.

מעבר לשיפורים הנזכרים לעיל, במיצובישי מבטיחים גם שיפור משמעותי באיכויות הנסיעה של האאוטלנדר, ובשביל לבדוק זאת צריך להניע, לשלב ל-D ולצאת לדרך. מתחת למכסה המנוע של מיצובישי אאוטלנדר נמצא אותו מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי המספק 181 כ”ס ללא שום סיוע היברידי כלשהו המתבקש בימנו, כשהוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. כמו בעבר ניתן לקבל את מיצובישי אאוטלנדר בתצורת הנעה קדמית (כמו רכב המבחן) או עם מערכת הנעה כפולה בחלוקה משתנה המאפשרת יכולת שטח מסוימת. ישנה גם גרסת PHEV שמיצובישי הייתה בין החלוצות בתעשיה להציע יחידת הנעה שכזו, אך היא אינה מגיעה ארצה משיקולי מחיר.

אז זה אומר שנשארנו עם אותו שילוב מוכר שעובד בסך הכל באופן יעיל, בהתחשב במגבלות התצורה. זה אומר שבשיוט והתנהלות מתונה האאוטלנדר מרגיש נעים למדי, אך כשזקוקים לכוח הסל”ד עולה והתחושה המתקבלת היא מתאמצת מידי ללא גיבוי תואם ביכולת צבירת המהירות. עם זאת, למעט בעליות או בעומס מלא הביצועים של האאוטלנדר מספקים, וניכר שיפור ברמת בידוד רעשי המנוע ותיבת ההילוכים עד 4,000 סל”ד. צריכת הדלק הממוצעת במהלך המבחן עמדה על 10.2 ק”מ לליטר כשבהתניידות נינוחה ניתן להתקרב לצריכה הרשמית של 11.5 ק”מ לליטר – נתון שכבר לא ממש משכנע בימים היברידיים אלו.

אופי יחידת ההנעה מעודד נסיעה רגועה, וזה משתלב היטב עם אופי המתלים. ההאוטלנדר מגיע אלינו מארה”ב ובהתאם לקהל היעד כיול המתלים הוא על הצד הרך. זה אומר יכולת ספיגה לא רעה במהירויות נמוכות, על אף החישוקים הגדולים, אך גם תחושה של חוסר ספיגה וריסון מספק בכבישים גליים וככל שעולה המהירות. גם כאן מורגש שיפור ביחס לאאוטלנדר היוצא, בעיקר עם פחות נדנודים על ציר האורך. עם זאת, כאשר מנסים לפנות בנחידות המשקל הגבוה בשילוב וזוויות הגלגול וההיגוי הלא מתקשר מבהירים מהר מאד שכדי להוריד קצב, על אף שבסך הכל שרמת האחיזה טובה ההתנהגות צפויה.

מציאות משתנה
מתיחת הפנים אותה עבר מיצובישי אאוטלנדר מעניקה לו עדכון בנקודות הנחוצות. מראה קצת מודרני יותר, תחושה יותר איכותית בתא הנוסעים (לפחות ברמות הגימור הגבוהות) כשלצד זאת מורגש שיפור בבידוד הרעשים ואופי פעולת המתלים. כל אלו יחד עם התכונות המוכרות של האאוטלנדר הופכים אותו לבן לוויה מוצלח כרכב משפחתי, בהנחה שאתם אל באמת בונים על שורת המושבים השלישית בתור פתרון לטווח ארוך.

יחד עם המוניטין של מיצובישי והביקוש בשוק היד השניה זה בהחלט היה יכול להספיק כדי לשמר את ההצלחה של ההאאוטלנדר בסגמנט ה-7 מושבים. אלא שבמציאות הנוכחית הוא לא צריך להתמודד רק מול המתחרים הוותיקים כמו סקודה קודיאק ואחיו התאום ניסאן אקסטרייל, אלא גם מול האופציות מסין שמגיעות עם יחידות הנעה היברידיות חזקות וחסכוניות יותר ואבזור עשיר לצד תמחור אגרסיבי. זה כבר הופך את המשימה של האאוטלנדר לקשה מתמיד.

מיצובישי אאוטלנדר Luxury – תעודת זהות
מנוע: 2,488 סמ”ק, 4 צילינדרים בנזין, הספק: 181 כ”ס ב-6,000 סל”ד, מומנט: 24.9 קג”מ ב-3,600 סל”ד, תמסורת: אוטומטית רציפה, הנעה קדמית, בסיס גלגלים: 270 ס”מ, משקל: 1,785 ק”ג, מ-0 ל-100 קמ”ש: 9.7 שניות , מהירות מרבית: 190 קמ”ש, צריכת דלק ממוצעת (יצרן): 11.5 ק”מ לליטר, מחיר: 249 אלף שקלים

Mitsubishi Outlander 2025 06Mitsubishi Outlander 2025 06Preview
Mitsubishi Outlander 2025 10Mitsubishi Outlander 2025 10Preview
Mitsubishi Outlander 2025 11Mitsubishi Outlander 2025 11Preview
Mitsubishi Outlander 2025 09Mitsubishi Outlander 2025 09Preview
Mitsubishi Outlander 2025 13Mitsubishi Outlander 2025 13Preview
Mitsubishi Outlander 2025 18Mitsubishi Outlander 2025 18Preview
Mitsubishi Outlander 2025 15Mitsubishi Outlander 2025 15Preview
Mitsubishi Outlander 2025 14Mitsubishi Outlander 2025 14Preview
Mitsubishi Outlander 2025 17Mitsubishi Outlander 2025 17Preview
Mitsubishi Outlander 2025 12Mitsubishi Outlander 2025 12Preview
Mitsubishi Outlander 2025 01Mitsubishi Outlander 2025 01Preview
Mitsubishi Outlander 2025 02Mitsubishi Outlander 2025 02Preview
מיצובישי אאוטלנדרמיצובישי אאוטלנדרPreview
Mitsubishi Outlander 2025 04Mitsubishi Outlander 2025 04Preview
Mitsubishi Outlander 2025 05Mitsubishi Outlander 2025 05Preview
Mitsubishi Outlander 2025 07Mitsubishi Outlander 2025 07Preview
Mitsubishi Outlander 2025 08Mitsubishi Outlander 2025 08Preview
Mitsubishi Outlander 2025 16Mitsubishi Outlander 2025 16Preview

מיצובישי מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר 2025 קרוסאובר קרוסאובר 7 מקומות קרוסאובר משפחתי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד